Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei kestovaipat käy kaupaksi huutonetissä?

Vierailija
08.11.2011 |

Laitoin koko vaippavaraston huutonettiin, mutta tosi vähän on tullut huutoja.

http://www.huuto.net/kohteet/fuzzi-bunz-taskuvaippa--imu-3kpl-l/1971137…

Tässä yksi kohteistani, johon toivoisin teiltä arvoisa av-raati, kommentteja, miksi ei mene kaupaksi? Toki muutkin kohteeni saa katsoa läpi ja kommentoida :).

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset etenkin vitoselle valaisevista kommenteista.

En kertonut vaipoista kauheasti, koska en tiedä niistä riittävästi. En olisi esim. tiennyt tuota, että nuo ovat vanhan mallisia, en ole seurannut mitään uutuuksia. Harmi, ettei Fuzzit ole enää muodissa, ostin niitä aikanaan (2-3 vuotta sitten, eli ei siitä nyt niin kauaa ole...) juuri siksi, että minulle sanottiin niiden säilyttävän arvonsa parhaiten.

Sitten oli vähän ristiriitaistakin palautetta: toisaalta toivottiin pakettiin lisää imuja ja toisaalta sanottiin, että on itse myynyt yksitellen, jolloin ei postikulut tunnu niin suurilta. Itse en laittanut ylimääräisiä imuja pakettiin, koska silloin tosiaan nuo postikulut nousevat heti ja kun tarkoitus on kuitenkin saada itselleni käyttörahaa niin haluan postikuluistakin omani pois.

Jos ei nyt mene kaupaksi niin pitänee siis laittaa uudelleen yksitellen ja pienemmällä aloitushinnalla.

Vierailija
2/9 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaippoja on käytteyinä tätä nykyä paljon markkinoilla, mutta fuzzit ovat kestosuosikkeja, joten eivätköhän ne mene.

Itse myin aikoinani kaikki käyttämäni fuzzit huutiksessa yksitellen, siis yksi vaippa/kohde. Kaikki menivät. Kyllä ne menevät sullakin. Ei ole minusta paha hintakaan. Älä välitä mollaajista, jos ei tykkää taskuvaipoista, niin mitä sitten, itse tykkäsin, ne olivat meille just parhaat.

Oletko kokeillut myydä kestovaippa.infon kirppiksellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan haluaa lapselleen sun kakaran kusemia ja paskaamia vaippoja, jotka on keitetty tiees missä liemessä.

Vierailija
4/9 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huudan vain kohteita, joissa postikulut sisältyvät hintaan.

Vierailija
5/9 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntoonsa nähden mielestäni todella kallis paketti, ottaen huomioon että myös lähetyskulut tulee päälle. Halvemmalla saa parempiakin.

Vierailija
6/9 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelen nyt esikoista odottavan, ja kestovaippailua harkitsevan näkökulmasta. Luultavasti tulen ostamaan suuren osan vaipoista käytettyinä.

Itse ostaisin ainakin aluksi (eli pieniä) vaippoja mielelläni isommassa paketissa, ei yksittäin. En ole imbesilli, joten tajuan kyllä jos postikulut VAIKUTTAVAT pieniltä pienissä paketeissa, mutta todellisuudessa niistä tulee yhteenlaskettuna suuri summa.

Ostajanahan ynnään huutohintaan postikulut, eli ne muodostavat minulle yhdessä tuotteen lopullisen hinnan.

Minustakin tuossa esimerkkikohteessa on liikaa asiaan kuulumatonta sepustusta. Kun alleviivaat, että et aio luetella jokaista nukkaa ja harmaantumista erikseen, tulee sellainen olo että jälkiä on todella paljon ja yrität pedata vaippojen huonoa kuntoa sillä, että voit valittavalle ostajalle vedota myynti-ilmoitukseesi. Minun mielestäni käytön jäljet ovat tällaisissa tuotteissa itsestäänselvyys, jonka voisi kuitata ihan vaan lyhyesti mainitsemalla, että käytön jäljet näkyvät.

Vierailija
7/9 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tosta paketista 10 + postikulut. Enkä edes ostaisi, koska tykkään käyttää pelkkää kuorta ja siihen harso tai vaippa. Taskuvaippa on mielestäsi turhan monimutkainen. Yksi saatu sellainen on käytössä. Kiva, mutta en ostaisi

Vierailija
8/9 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita edes imuja enemmän mukaan. Itse sain vaipat hyvin myytyä ihan yksittäin, jolloin postikulut vaikuttivat pienemmiltä. Voi olla, että tässä kyseisessä paketissa on myös toi koko ongelmana. Me ei ikinä edes siirrytty L-koon Fuzzeihin.

Vierailija
9/9 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö oikein, että kyseessä oli vieläpä vanhan mallinen Fuzzi. Lisäksi itse vaipan kuvaus oli vähäinen verrattuna muuhun löpinään ja tuo karkottaisi ainakin minut.

Ja tosiasia nyt vaan on se, että Fuzzit ei ole enää samalla lailla muodissa kuin jokunen vuosi sitten. Vaipat kyllä menee kaupaksi kun hinta osuu kohdalleen ja kuvaus on pitempi kuin, että myynnissä käytetty taskuvaippa. Ja useimmiten huudot tulee vasta viime minuuteilla eli ei kannata vielä vaipua epätoivoon.