Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monta onnetonta vaimoa täällä on tällä hetkellä?

Vierailija
07.11.2011 |

Täällä ainakin yksi.Ja en koe että vain minut tehdään onnettomaksi.Onneton on varmasti myös mieheni.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä luulen kanssa, et molemmat onnettomia :(

Vierailija
2/8 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi olette onnettomia??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loputonta suota tämä parisuhde.

Vierailija
4/8 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en nyt just kykene olemaan niin empaattinen, että ajattelisin meidän molempien olevan onnettomia. Lähinnä mies on sanonko mä mitä.

Tänään(kin) mietin, että miksi minä roikun tässä suhteessa, jossa toinen käyttäytyy kuin totaalinen pässi. Sen kun tietäis.

(Niin ja meillä siis tänään mies veti ihan hirveät herneet nenään, koska "ei saanut" olla töissä "riittävän pitkään", kun "ei edes kotona pärjätä ilman häntä". Kas kun ei ollut maininnut, että aikoo olla yli 12 h töissä, joten olin typeränä jättänyt kaupassa käynnin hänelle ja apteekista reseptilääkkeen haun samoin - hoidin itse lapsen harkat ja sitten oli iltarumba. Joten tuli 20.40 ovesta sisään kiljuen, painui apteekkin ja lähti sitten lähimpään kauppaan - minkä olisin voinut ihan itse hoitaa lapsen mentyä nukkumaan - ja takaisin tullessaan heitti kassit lattialle rymps niin että pari maitopurkkia kolhiintui.

Jotain ehkä miehen normikäytöksestä kertoo, että lapsilla ei ees silmäkulmat kohonneet. Kas, isäpä se siinä raivosi ihan normaaliin malliinsa.

Nyt se istuu makkarissa oven takana katsomassa telkkaria. Sinne painui heitettyään kassit lattialle.)

Vierailija
5/8 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hoitelen kolme alakoululaista, käyn kaupassa, vien lapsia harrastuksiin, siivoilen, pyykkään ( myös ne miehen pyykit)ja hankin lapsille vaatteet yms. Mies käy töissä ja varsinkin työmatkoilla.

Ai niin, käynhän minäkin töissä, ylempi toimihenkilö.

Ystäville ei riitä aikaa eikä energiaa. Olen melko loppu.

Vierailija
6/8 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olisin hoitanut apteekin ja kaupan, jos olisin tiennyt miehen olevan pitkään töissä. Tyhmänä kuvittelin 10-11 tunnin työpäivän riittävän.

Ei mun pointtini ollut tuossa miehen työnteko, vaan naurettava käytöksensä. Olisi vaikka (piru vie) käynyt apteekissa tai ilmoittanut ettei mene apteekkiin. Kaupan olisin tosiaan voinut ihan omin jaloin hoitaa sen jälkeen kun olisin saanut lapset nukkumaan.

Mutta sen sijaan tuli kotiin huutaman ja sättimään ja käyttäyty asiattomasti.

Vierailija
7/8 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tulin iltavuorosta ja äkänen mörri vastassa. Kommunikaatiota ei ole ja toisillemme tiuskiuttuamme maataan sängyssä molemmat kännyköillä nettiä selaten. Toistuu lähes joka ilta, alkaa jo kyllästyttää...

Vierailija
8/8 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset