G: Mainitse yksi esine kodistasi, jota et usko muilta löytyvän
Kommentit (167)
Lienet tämän ketjun voittaja.
Pullakahvit sille jolta löytyy.=D
Lisää tällaista hassuttelua, täällä on yleensä niin ikäviä kejuja.
Meillä on cembalo! Tarkennuksena, se on puinen, käsintehty instrumentti 1600-1700-luvulta (minun on toki kopio).
On mulla kollegoita Suomessakin useita mut ei taida heistä monet käydä täällä (kun ei niillä oo lapsia ainakaan kotona) :).
...muttas tuskin täällä liikkuvilta? :D
Eli Apulanta-leivänpaahdin! :)
Eli noin 1m x 1,5m kokoinen ilmakuva jostain 50-luvulta, kyseessä maatila.
Löytyy myös vanha kiinalainen heinäsirkkahäkki.
Eli noin 1m x 1,5m kokoinen ilmakuva jostain 50-luvulta, kyseessä maatila.
on noita ilmakuvia 6 kappaletta; äitini lapsuudenkodista kaksi kuvaa (toinen 40-luvun lopusta ja toinen 90-luvulta, tuo vanhempi kuva oli isäni joululahja äidilleni), 3 kuvaa oli sitten meidän talosta eri vuosikymmeninä (muistaakseni 60-luvulta, 80-luvulta ja 90-luvun lopusta) ja mikäköhän se yks oli. Maataloja kumpikin.
Meillä on iso Jääsken kartta, missä on isäni synnyinkoti merkitty.
olis vesipiippu. Toivottavasti lapset ei ikinä löydä sitä. En tajua miksi edes säilön sitä...
ja ilmavalokuva talostamme. Myös mummolasta on ilmakuva.
Papan Ameriikan matkan peruina tullut meille ;)
Gunnel Nymanin maljakko, ei varmaan ole hirveä harvinaisuus, mutta varmaankin monen haluama?
Mulla on parisenkymmentä, tykkään kovasti Nymanista : )
sian kallo, tansanialainen messinkilehmä, 30 v vanhaa olutta (juomakelpoista, trappist...), tsekkiläistä grafiikkaa (ei juliste, ehtaa tavaraa), arti & mestierin seinäkello, directors cut-dvd wicker man (1973), kivikautinen kirves (itse löydetty, ikä määritetty museossa).
Pöllö pakastimessa.
Meillä kolme kassillista koirankarvaa odottamassa lankatehtaalle lähtöä :D
Niin meilläkin
tuhkauurna
Meillä on koira uurnassa kirjahyllyssä.
Palkeet. Ihan toimivat ja noissa on messinkikoristus.
pääasiassa luonto- ja etiketti/tapa-aiheisiai]sian kallo, tansanialainen messinkilehmä, 30 v vanhaa olutta (juomakelpoista, trappist...), tsekkiläistä grafiikkaa (ei juliste, ehtaa tavaraa), arti & mestierin seinäkello, directors cut-dvd wicker man (1973), kivikautinen kirves (itse löydetty, ikä määritetty museossa).
[/quote]
; )