Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nyt vituttaa.
07.11.2011 |
Sain magneettikuvien tulokset tänään.
Mulla on selässä kunnon välilevynpullistuma + kolme kuivunutta pullistumaa (eli nikamien välissä ei ole enää mitään pehmikettä).
Lääkäri sanoi että selkäni on täynnä kulumia ja rappeumaa. Ja että syö vaan lääkkeitä kipuun, ei tää selkä ainakaan tästä parane.
Olen 28-vuotias, paljon urheileva ja urheilua rakastava nainen. Tuntuupa tosi kivalta nyt.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa