mitä isänpäivälahjaksi?
mitä olette ajatellut ostaa tai tehdä isänpäiväksi tänä vuonna?
Tai mitä olet ehkä jonain aikaisempana vuonna keksinyt? Vinkkejä kaivataan..
Mitä antaisit, jos ei tarvitsisi miettiä rahaa tai muita rajoitteita?
Kommentit (28)
Miehellä tuli työmatka sinne.
Kakku väsätään itse.
Autolehtiä olen tilannut joskus tarjouspätkiä.
Vauva-aikaan tehtiin tietenkin vauvan tassu-taulu, jonka askartelun jälkeen piti pestä koko vauva...
Jos rahasta ei olisi kiinni, ostaisin uuden Bemun.
että oli mulla toki niitä vinkkejäkin, unohtui vain. ;) Eli muutaman kuukauden lehtitilauksia olen joskus tilaillut (tekniikan maailmaa) ja ostanut jonkun järkevän jutun mökille (erilaisia säätilojan tarkkailuun liittyviä juttuja). Viimeksi ostin lämpimät lammasnappahanskat, joista piti kovasti.
mieheni ei ole isäni, lapset hoitaa oman osuutensa
Meillä on mieheni kanssa viisi lasta, joten näitä mukeja, avaimenperiä yms. joita lapset ovat tehneet päiväkodissa on tullut jo monta. Siksi en itse ala laittamaan mitään lapsiin liittyvää (esim. mukia, jossa lasten kuva tai lasten piirustuksia yms.) Olen ostanut vuosien aikana lahjakortteja vaatekauppoihin, sukkia, boxereita, lompakon, kirjoja, saunatakin, hanskat, pipon, lahjakortteja urheiluliikkeisiin, suklaata, arpoja, lukulampun... Tässä jotain, mitä muistin.
kai sitä nyt saa silti oman rakkaan puolison isyyttä juhlistaa vaikka oikein lahjalla ja näin kertoa arvastavansa häntä myös isänä? vai pitäskö toi puoltoistavuotias käskeä ite omilla lapsilisillään kaupoille hankkiin isille joku lahja jos jotenkin haluaa isänpäivää viettää, sillä "äiti ostaa lahjan nyt vaan omalle isilleen"!?
Hellou!
Täs jotain vinkkei.
1. Tilatkaa joku kahvikuppi netistä mis on iskän mieleisiä asioita.
2.Menkää koko perhe ajamaan kartingia ( jos riittää rahat)
3. Miehillehän kelpaa aina ruoka. Menkää syömään jonnekkin.
4.Tai sitten olkaa vain kotona ja sykää kakkua, sekä nauttikaa lasten tekemistä korteista..
Toivottavasti nää auttoi jotain;)
joka osti minulle äitienpäiväksi ruman mukin, jossa luki jotain "äidin muki" tai jotain ja en osta mitään. lapset saa antaa ite vääntämänsä kortit, mutta lahjoja en rupee hankkiin enää, kun ei kerran vaivaudu mullekaan mitään hankkiin.