Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta on hirveää kuunnella, kun tuntemani pph haukkuu ryhmänsä

Vierailija
16.11.2011 |

lapsia jatkuvasti. Yhden vanhemmat on haukkunut kirjaviisaiksi, yhden vanhemmat yksinkertaisiksi. Yhtä pientä tyttöä haukkuu jälkeenjääneeksi ja toista rumiin vaatteisiin pukeutuvaksi. Tekisi mieli sanoa, että miksi teet tätä hommaa kun olet noin ilkeä ja katala. Ja kaiken lisäksi ikää on yli 50v.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkavereilleen toisaalta ymmärrän sillä johonkin pitää purkaa...

Olin itse vuoden pph:na ja se oli ihan kamalaa. Vanhemmat käyttivät hyväksi ja koska toinen lapsi oli oikeasti todella pahasti kehityksestä jäljessä oli hänen hoitaminen todella raskasta. Minulla oli siis kaksi hoitolasta omien pienten lisäksi.

Välillä olin niin loppu että olisi tehnyt mieli vaan itkeä. Mutta ei auttanut kuin jatkaa. Taloudellisista syistä oli siis pakko. Silloin helpotti kun sain jollekkin edes purkaa ja puhua arjen raskaudesta. Niitä työkavereita kun ei varsinaisesti ollut.

Vierailija
2/6 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähipuistossa pph selitti, kuinka yksi lapsista on ainokainen ja pilalle lellitty. Yhdestä lapsesta se selvästi tykkäsi ja syy oli kai siinä, että pph kertoi lapsella olevan paljon ylimääräisiä lomapäiviä hoidosta.

Olin harkinnut perhepäivähoitoakin, mutta tämä tapaus muutti mieleni ja hain lapselleni päiväkotipaikan. Tiedän, että juoruilee ne hoitajat sielläkin, mutta enemmän keskenään kuin ulkopuolisille. Ja mahdollisuus siihen, että edes yksi hoitaja olisi kiva, on suurempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkavereilleen toisaalta ymmärrän sillä johonkin pitää purkaa...

Olin itse vuoden pph:na ja se oli ihan kamalaa. Vanhemmat käyttivät hyväksi ja koska toinen lapsi oli oikeasti todella pahasti kehityksestä jäljessä oli hänen hoitaminen todella raskasta. Minulla oli siis kaksi hoitolasta omien pienten lisäksi.

Välillä olin niin loppu että olisi tehnyt mieli vaan itkeä. Mutta ei auttanut kuin jatkaa. Taloudellisista syistä oli siis pakko. Silloin helpotti kun sain jollekkin edes purkaa ja puhua arjen raskaudesta. Niitä työkavereita kun ei varsinaisesti ollut.

Vierailija
4/6 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on epäammattimainen ja lisäksi rikkoo vaitiolovelvollisuuttaan, jos puhuu perheistä nimillä tai muuten tunnistettavasti. Tee hänestä ilmianto päivähoidon johtajalle.

Vierailija
5/6 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pph:ssa, valitettavasti.

Juuri nämä yli 50v hoitajat ovat todella tylyjä hoitajia. Teen itse muun työn ohella joskus tuurauksia pph:ssa ja poikkeuksetta vanhemmat hoitajat ovat todella tylyjä lapsille. Vanhemmille sitten lirkutellaan, kun tulevat lapsia hakemaan kotiin ja iloisesti lapsikin hyvästellään.

Suurimman osan ajasta juoruilevat yhdessä kasassa ja tiuskivat lapsille. Työ on raskasta, mutta mielestäni ammattia kannattaa vaihtaa, vaikka eläkeikä heillä monilla alkaa painamaan päälle. Vaihdevuotiset känkkäränkkähoitajat kuuluisivat jo joihinkin muihin hommiin, jos ei osata töitä asiallisesti hoitaa!

Vierailija
6/6 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia jatkuvasti. Yhden vanhemmat on haukkunut kirjaviisaiksi, yhden vanhemmat yksinkertaisiksi. Yhtä pientä tyttöä haukkuu jälkeenjääneeksi ja toista rumiin vaatteisiin pukeutuvaksi. Tekisi mieli sanoa, että miksi teet tätä hommaa kun olet noin ilkeä ja katala. Ja kaiken lisäksi ikää on yli 50v.

Puhut mun lasteni hoitajasta.. :/ Ihan varmasti..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan