Lestadiolaisten moittiminen = typeryyttä
Minun mielestä lestadiolais-liikkeen parjaaminen on väärin ja typerää!
Mitään uskoa ei pitäisi mmoittia julkisuudessa ilman syytä. Ei islamia, ei juutalaisuutta, ei kristinuskoa, ei lestadiolaisuutta! Ja yksityiset ihmiset nauttii lisäksi yksityisyyden suojaa. Suomessa on uskonvapaus.
Tämä on minun mielipiteeni.
Kommentit (27)
jopa vl ihmisiä jotka on kirkon työntekijöitä.
http://freepathways.wordpress.com/2012/01/13/puhujakielto/
Juuri näin! Ihmisten pitäisi käyttää enemmän yläpäätä kuin alapäätä. En voisi kuvitellakaan että joku uskonlahko kertoisi mulle mikä on oikein ja mikä väärin. Käytän siihen omia aivojani. Ei se poissulje sitä enkö uskoisi korkeampiin voimiin. Taivaspaikka ei aukene sillä mitä joku saarnaaja selittää.
Ei se hyödytä moittia lestadiolaisten johtajia, vaan Suomen kirkon johtoa. Kirkko on hvyäksynyt ja sallinut sisällään lestadiolaisten ihmisoikeusloukkaukset.
Eipä ihme että niin moni eroaa kirkosta!
Minun mielestä lestadiolais-liikkeen parjaaminen on väärin ja typerää! Mitään uskoa ei pitäisi mmoittia julkisuudessa ilman syytä. Ei islamia, ei juutalaisuutta, ei kristinuskoa, ei lestadiolaisuutta! Ja yksityiset ihmiset nauttii lisäksi yksityisyyden suojaa. Suomessa on uskonvapaus. Tämä on minun mielipiteeni.
Kunpa useampi tämän muistaisi. Suvaitsemattomuus ei tee hyvää kellekkään.
Halveksin KAIKKIA uskovaisia tasapuolisesti. Laittasivat sen uskontohömppäenergian johonkin parempaan, vaikka lasten kasvattamiseen!
ihmisille pitäisi levittää tietoa riskeistä joita liittyy sisäänpäin kääntyneisiin lahkoihin.