Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virittelyä varatun työkaverin kanssa

Vierailija
06.11.2011 |

Molemmat ollaan siis varattuja ja viikolopun aikan ollaan vaihdettu aika vihjailevia ja suorapuheisiakin sähköposteja. Jännittää mennä huomena töihin ja kohdata tämä mies :D

Ihanaa, vähän piristystä työpäiviin! Sähköä ja jännitettä, nam!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsetkin varmaan taputtaisivat käsiään ilosta jos tietäisivät.

Vierailija
2/11 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en myöskään ole kertonut niille baaripussailuista yms. jutuista :D

Ja ei, ei ole provo eikä trolli vaa ihan elävä elämää elähtäneen parisuhteen vankina.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan konkreettisesti lähteä pettäjän tielle. Kyllähän sitä yhden jos toisen parisuhde väljähtyy, mutta pöljää se on lähteä sen takia perheitä rikkomaan. Pelkästään pöljää.

Vierailija
4/11 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/11 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestejä lukiessani tunnen aina suurta ylpeyttä siitä että minulla on ihana mies ja meillä hyvä ellei täydellinen avioliitto:)

Säälittävää että jonkun pitää hakea elämänsäihanuutta jonkun varatun äijän sähköposteista.. itse tuntisin oloni lähinnä lutkaksi ja en tod. hehkuttaisi lutkamaisuuttani täällä.

Vierailija
6/11 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuhan sitä. Voi olla että sotket elämäsi mutta samapa tuo, joskus asiat pitää kriisiyttää.

Vierailija
7/11 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestejä lukiessani tunnen aina suurta ylpeyttä siitä että minulla on ihana mies ja meillä hyvä ellei täydellinen avioliitto:)

Säälittävää että jonkun pitää hakea elämänsäihanuutta jonkun varatun äijän sähköposteista.. itse tuntisin oloni lähinnä lutkaksi ja en tod. hehkuttaisi lutkamaisuuttani täällä.

Vielä se siitä suruksi muuttuu.

Vierailija
8/11 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi osata hillitä himojaan ja halujaan sen verran että ei ihan kaikkia päähänpistoja ala toteuttaa käytännön tasolla...

Vierailija
9/11 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan sanottuna aika noloja jos tekijänä on aikuiset ihmiset... Jos mulle joku työkaveri alkaisi vihjailla sähköpostitse jotain niin kyllä hävettäisi ja paljon hänen puolestaan. Olen kyllä ollut itsekin ihastunut työkaveriin, mutta paljon jännempää se on kun kumpikaan ei sano suoraan mitään. Kyllähän sen energian tuntee sanomattakin, kun kaksi ihmistä ihastuu toisiinsa.

Vierailija
10/11 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkinen kasvu, henkinen eteneminen sieltä nisäkästasolta vähän ylemmäs moraalin ja etiikan suhteen...

Vierailija
11/11 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin henkisesti kalkkis tähän asti ja nyt riittää!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan