Voisiko joku suositella hyvää televisiosarjaa?
Luen työkseni, joten vapaa-ajalla en enää jaksa vaan mulla on paljon aikaa töllöttää telsua (tai no näyttöä) ja näin talvi-iltojen kuluksi voisin ryhtyä tapittamaan jotain uutta. ;) Sarja voi olla vanha tai uusi, sen ei tarvitse tulla televisiosta juuri nyt.
Tällä hetkellä seuraan Good Wifea, Walking Deadia ja Boardwalk Empirea.
Game of Thronesin ja Mad Menin jatkoa odotan kuin kuuta nousevaa ja muita sarjoja, joista olen tykännyt ovat esimerkiksi The Wire, Gormenghast, Teho-osasto, Deadwood, Kings, Merlin, Twin Peaks, Sinkkuelämää, Forbrydelsen ja se uusi Sherlock-minisarja.
Katsoisin mielläni myös komediaa ja/tai jotain kevyttä parisuhde- tai muuta huttua (Merlinin lisäksi jahka se palaa tauolta), mutta olen huomannut olevani tosi nirso komedian suhteen ja esimerkiksi Greyn anatomia aiheuttaa raivon tunteita ja Gossip Girliä en vaan jaksa seurata.
Olisiko jollakulla heittää vinkkejä?
Kommentit (19)
Niin suosittelen, siis täydellisiä naisia. Oma suhtautumiseni oli sarjaan skeptinen kun alkoi telkkarista. Jostain syystä kuitenkin hommasin eka kauden boksin ja olin heti koukussa. Ihan loistava sarja.
Myös Dexter on hyvä. Jäi hieman kesken itselläni. Joten boksit taidan hommata siitä.
L-Koodi on myös hyvä.
Moderni perhe, Kylmä rinki (uusinta) ja Sons of Anarchy.
True blood (tä on kaikist koukuttavin) ja dexter
Siin kolme parasta
Hei kiitos!
Luulen, että Täydelliset naiset vois olla justiinsa sitä, mitä kaipaan! Onko se pysynyt tasalaatuisena kaudesta toiseen?
Paosta olen harvinaisen samaa mieltä. Kaksi ekaa kautta olivat tosi koukuttavia, mutta sitten taisivat tekijöiltä ideat loppua kesken... Onneksi Pasilassa jaksetaan. ;)
Dexteriä ja L-koodia olen joskus katsonut vähän alusta, mutta molemmat jättivät vähän kylmäksi. Kumpaakin on hauska seurata välillä, mutta pitkä päälle ei oikein tahtonut jaksaa seurata.
Lisää, nämä olivat hyviä vinkkejä!
Vähemmänkin kevyitä sarjoja saa toki suositella.
Noiden lisäksi suosittelen Kylmää rinkiä, Truebloodia, The Killing -sarjaa, Harper Islandia.
Komedia sitten onkin vaikeampi laji.. peep show, man stroke a woman ja modern family ehkä.
True blood (tä on kaikist koukuttavin) ja dexter
Siin kolme parasta
on laadukas ja mielenkiintoinen! Kerran katsottiin kaikki kaudet lähes putkeen (siis elämässä ennen lapsia...).
Suosittelen sarjaa nimeltään Pushing Daisies:
http://www.imdb.com/title/tt0925266/
Hauska, erillainen, lievästi omituinen ja visuaalisesti pirskahtelevan kaunis tv-sarja!
Itse tykkään lisäksi sci-fistä joten Stargate ja varsinkin Stargate Atlantis ovat ihan loistavia!
Lisäksi tykkään 30 rock, Ensisilmäyksellä ("parisuhdehuttua"), Täydelliset naisetkin, Ruma Betty, Criminal Minds (todella loistava sarja,ehkä paras...), Taran monta elämää, NCIS Los Angeles
on mellä katsottu, nyt seurataan Dexteriä (ei tuu telkusta nyt kai kuitenkaan). Tähtiportit oli hyviä, myös Atlantis, Universe ei niinkään. Tuntuu et nyt ei ole menossa oikein hyviä, sarjat myös hakusessa...
Kiitos taas!
Sons of Anarchy ja Harper's Island Täykkäreiden ohella korvan taakse. :)
Modern Family on eka sitcom, jota muistan katsoneeni jäämättä täysin kylmäksi, joten täytynee tarkastaa nuo muutkin. Voisin kuvitella tykkääväni, koska kaikki mainitsemasi sarjat, joita olen seurannut ovat vedonneet.
Kylmä rinki on kyllä ihan loistava. Mullan alla olen katsonut myös, ja tykkäsin kovasti, vaikka se ei olekaan mun top viidessä HBO:n sarjoista. True Blood oli alussa ihan mahtava, mutta se meni kolmos-nelokaudella vähän överiksi, vai mitä piditte..?
The Killing vähän mietityttää, koska pidin kuin hullu puurosta Forbrydelsenistä ja täysin järjenvastaisesti tuntuu, että alkuperäinen sarja menee jotenkin pilalle, jos katson jenkkiversion enkä tykkää tai se on jotenkin väärällä tavalla samanlainen/erilainen.
(Kuten ehkä huomaatte, televisio on koskettanut sydäntäni.)
neloskaudessa tapahtui paljon käännekohtia mutta sarjat ovat alati muuttuvia että kiinnostus säilyy..tykkään niistä juonittelvista naisista ja siitä murhien määrästä mitä sarjassa on..heh
frendit on varmasti loppuun kulutettu mutta niitä jaksaa vielä toisinaan naureskella..
ja täytyy myöntää että salkkareita tulee katsottua ihan huumorinäkökulmasta kun on niin typerä sarja
sitten on sellainen suomalainen hieman poliittinen mutta pelleily mielessä tehty ihmisten puolue..oon katsontu jaksot youtubesta..en tiä miten telkusta on tullut. muistaakseni sama tuottaja ku pasilassa..on kuitenkin ihan näytelty..ei piirretty. :D
komediaa haluaa niin voin suosutella The Big Bang theoryä, vähän mustempaa huumoria löytyy myös Nurse Jackiesta. Hyvä draama on myös Hung..
one and only: SOPRANOS. Aivan mahtava, tony soprano, aivan äijien kuningas! ;)
En tosin ole nähnyt sitä alusta asti, vaan aloin seurata sitä neljännestä kaudesta lähtien.
näiden Sons of Anarchyn, Dexterin ja Hungin lisäks ainakin Breaking Badia.
tosin nyt tulossa viimeinen eli kahdeksas kausi mutta lataa vaikka netistä ekan kauden jaksoja jos ei löydy/saa muualta. aivan mahtava ja koukuttuvaja ja huvittava sarja
toinen on pako mutta se ei tosin oo komediaa (siis prison brake) ja vain eka ja kakkos kausi oli hyviä
sitten on suomalainen iki-ihana pasila ja vedetään hatusta!!!!