Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisitko ratsastaa hevosella alkuraskaudesta?

Vierailija
08.11.2005 |

..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin gyneltäni asiaa, hän ei nähnyt tavanomaisessa ratsastelussa ongelmia.

Vierailija
2/7 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittiin miehen kanssa, etten ratsasta odotusaikana ja terveydenhoitajakin suositteli samaa jo ennen päätöstämme. Monet kuulemma kuitenkin ratsastavat, mutta itse en halunnut ottaa riskiä. Tietysti riippuu myös paljon minkä luontoisella / tasoisella hevosella liikkuu... Meillä on aika " raakile" vielä, joka säpsyilee välillä turhista, joten se vaikutti suuresti päätökseen :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kannattaa vähän katsoa minkälaisella hevosella menee ja jättää hyppämiset, kiitolaukat yms. väliin, ja myös harjoitusravin vaihdoin kevyeen.

Vierailija
4/7 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minakin ratsastin pari ensimmaista kuukautta, kavin viikon kouluvalmennuksenkin isoliikkeisella hevosella... Sitten olo alkoi olla niin etova, ettei tehnyt yhtaan mieli hevosen selkaan. ja siina vaiheessa, etominen loppui, mahaa oli jo nakyvasti enka halunnut enaa ottaa putoamisriskia. Olin kylla aikonut harrastaa niin pitkaan kuin fyysisesti tuntuu hyvalta, mutta henkinen puoli tekikin stopin aikaisemmin. Nain tuntiratsastajana lopettamisella ei ole suurta valia, oman hevosen kanssa pitaa tietysti liikutus hoitaa sitten jotenkin muuten.

Vierailija
5/7 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä lopetin..varsinkin kun heppa millä olen olen ratsastellut on lämminverinen kilparavuri niin on vähän tulisempi alla.

Ehkä jollain leppoisalla pullahevosella voisikin mennä jonka askel on tasaista ja selkä niin leveä että sieltä on mahdoton tippua (sellainen otan itselleni kunhan voin)

Vierailija
6/7 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskimpa niillä mitään yhteyttä oli, mutta itsesyytökset olivat järjettömät.

ei uskaltanut enää toisessa raskaudessa ratsastaa, eikä onneksi tullut keskenmenoa..

Vierailija
7/7 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainen tuon ennenaikaisen syntymän seurauksena. Johtui ratsastamisesta tai ei, itse en ratsasta raskausaikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme