Kukaan joka tykkää olla jouluna töissä?
Ja millaista työtä teet? Millaisia vuoroja otat jouluksi?
Kommentit (10)
Todellakin!
Nytkin tulossa kaksi 12h pyhäyötä. 450e netto per yö. Jouluherkkuja ja netflixiä sohvalla. Asiakkaat joululomillaan tai ne harvat, jotka paikalla nukkuu.
-sosiaalialan laitossektorin yökkö
Itsekin olen myyjä, ja minäkin ihan tykkään olla jouluna töissä, jos sattuu itselle mieluisat työvuorot. Asun työpaikkani lähellä, joten jouluna tekisin mielelläni lyhyitä 5 tunnin vuoroja, kun ne menevät ihan hujauksessa ja näin joulua ehtii myös viettää hyvin.
Tein töitä matkailualalla, en tosin enää, Lapissa ja joulu oli töitä 24/7. Tykkäsin kyllä. Joulumieli tuli matkailijoista, joille Suomi oli niin jännää ja kaunista. Siis kulissien takana rehkittiin hullun lailla, mutta välillä oli aikaa jutella tulistellessa ja joulutapahtumia vetäessä.
Olen aina viihtynyt jouluna töissä. Erityisesti yövuoroissa; niissä on jouluna ihan oma tunnelmansa.
Sairaanhoitaja
Sekäänn mikä jaksaa paahtaa Jouluna!
Joulun aikaan aina parin viikon rauhoittumis loma.
Sairaalassa synnytysosastolla on ihanaa olla töissä. Joulunsanoma on todellista.
Inhoan heitä jotka korjaa kielioppivirheittä enkä tartu tuohon otsikkoon sillä uskon että ap tietää miten se kirjoitetaan oikein.
Minulle käy joulu töissä jos saan vapaata toisena päivänä vaikka kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina viihtynyt jouluna töissä. Erityisesti yövuoroissa; niissä on jouluna ihan oma tunnelmansa.
Sairaanhoitaja
Kuulostaa ihanan tunnelmalliselta
Olen marketin kassamyyjä/aspa ja tykkään tehdä jouluaaton iltavuoroa eli olen aattona töissä 16:30-23:30. Ehdin aamulla nukkua pitkään, keittää riisipuuron ja katsoa rauhassa Lumiukon. Vietän kyllä myös joulua puolisoni kanssa (olemme lapsettomia) mutta teemme sen joulupäivänä.
Olen jo usean vuoden ajan ilmoittautunut vapaaehtoiseksi tähän vuoroon. Aattoiltana on rauhallista ja asiakkaat ovat iloisia ja hyvällä mielellä. Meidän marketissa on myös niin että ne jotka ovat aattona töissä saavat joulupäivän ja tapaninpäivän vapaaksi. Tämä on myös kivaa koska nuo päivät eivät ole kaupassa kivoja: asiakkaita on paljon ja osa asiakkaista on hyvin kiukkuisia ja ärtyneitä koska he haluaisivat vaihtaa esim joululahjaksi saadun kylpytakin kokoa mutta kyseiset kylpytakit ovat jo loppu joten koon vaihtoa ei pysty tekemään.