Tallinkin buffet-lounas ala-arvoinen
Juomat juodaan kertakäyttömuovimukeista, kahvi pahvimukeista. Servetit tasoa hesburger. Pääruokana ei lainkaan oikeaa lihaa, vain jotain lihapullia, kanankoipia yms. Palvelu hidasta, likaiset astiat lojuivat pitkään pöydässä.
Aika surkea esitys.
Kommentit (20)
Tallinkilla jaa kyllä buffetis oli kunnon lihaa ja juomat juotiin kunnon laseista/kahvikupeista.
Oliko päivällinen? Ehkä lounaalla ankeampaa.
käytiin siis siinä buffetis,mikä on heti kun laivaan pääsee sisälle.
Öö, ja tästä voi päätellä jotenkin, oliko kyseessä lounas vai päivällinen...?
laiva lähtee n. klo 17 ja käsittääkseni joka päivä samaan aikaan, kun astut laivaan sisään,on heti ensimmäinen buffet-kattaus..illalla on vielä yksi...seuraavana päivänä on ilmeisesti vielä 2 buffettia..niistä ei mulla ole tietoa..
laiva lähtee n. klo 17 ja käsittääkseni joka päivä samaan aikaan, kun astut laivaan sisään,on heti ensimmäinen buffet-kattaus..illalla on vielä yksi...seuraavana päivänä on ilmeisesti vielä 2 buffettia..niistä ei mulla ole tietoa..
Tallinkin laivoja lähtee aika moneen eri aikaan ihan aamusta alkaen.
Tallink Princessillä oli ihan ok buffet viikko sitten. Tosin Viikkarilla on paremmat valikoimat alkuruokia. Ja kyllä Tallinkilla ihan laseista ja kupeista juotiin. Astiat kyllä lojuivat turhaan pitkään pöydässä.
Tallinkin laivoja lähtee aika moneen eri aikaan ihan aamusta alkaen.
vaan tuota princessia(sekoitin siis laivayhtiön yhteen laivaan)..mun kokemukset siis sieltä..
Juomat juodaan kertakäyttömuovimukeista, kahvi pahvimukeista. Servetit tasoa hesburger. Pääruokana ei lainkaan oikeaa lihaa, vain jotain lihapullia, kanankoipia yms. Palvelu hidasta, likaiset astiat lojuivat pitkään pöydässä.
Aika surkea esitys.
sisäfilettäkö?
ole sitten valmis maksamaankin!
Tallinkin laivat lähtevät sekä Tallinnasta että Helsingistä. Lähtöjen yhteismäärä on 10-12 päivässä.
Siis laiva lähti klo 17 ja puhut lounaasta? Tallinkin laivat lähtevät sekä Tallinnasta että Helsingistä. Lähtöjen yhteismäärä on 10-12 päivässä.
Ap ei puhunut klo 17:sta. Se oli joku muu.
ap
Ei siinä kahdessa tunnissa (Helsinki-Tallinna väli) ihmeempiä kattauksia edes kannata loihtia. Tilaa on huomattavasti vähemmän kuin Serenadella/Symphonylla, joka sekin asettaa aikamoiset rajoitukset. Listalta kuitenkin löytyy lihaa, kalaa, kanaa, kasvista, eli jokaiselle jotakin. Itse olin Tallink Star:n buffassa ja en ede odottanut mitään ruotsinlaiva-tasoista buffaa. Kenellekään ei edes pitäisi tulla buffan tarjonta yllätyksenä kun se on luettavissa Tallink-Siljan nettisivuilla. Mua ei edes haitannut ne muovimukit muuten kuin että ne ei ole ehkä kuitenkaan se ekologisin vaihtoehto. Hinta-laatusuhde ihan kohdillaan ja menee mukavasti se kaksi tuntia kun on buffassa tai jossain muussa ravintolassa syömässä.
Jotain edistystä on kaiketi tapahtunut sitten tän ketjun aloittamisen, vuoden 2011 jälkeen kun astiat kerättiin tosi ripeästi pois. Ei ehtinyt astiat kasaantua pöydässä ollenkaan. -20
Ainakin Eckeröllä oli ihan kelvollinen kun ~7kk sitten kävin Tallinnassa. Maksoi muistaakseni ~28eur. Emmä tiedä mitä noista pitäisi odottaa, jos juot ravintolassa pari lasia viiniä ja syöt kolme ruokalajia niin tuohon hintaan ei kovin ihmeellistä voi odottaa. Itseasiassa luulen ettei ainakaan Suomessa yhtään mitään, ei yksinkertaisesti onnistu. Tallinnassa sataman lähellä söin sisäfilettä ja join olutta alle 20eur. Sitä kutsuisin halvaksi.
se Starin/Supertarin buffetti on ihan huoltamo/pikaruokalatasoa. Baltic Princessillä en ole ollut.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2011 klo 17:19"]
Aika surkea esitys.
[/quote]
valitettavasti mikään ei ole muuttunut näiden vuosien aikana..
[quote author="Vierailija" time="06.11.2011 klo 17:19"]
Aika surkea esitys.
[/quote]Halvalla pitäisi saada gourmetia? Mitä ylipäätään teit köyhien joukossa?
Tallinkilla jaa kyllä buffetis oli kunnon lihaa ja juomat juotiin kunnon laseista/kahvikupeista.