Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko soittaneet ennustajille?

Vierailija
06.11.2011 |

Mulla tämmöinen kokemus

Sanoi mulle että vuoden vaihteessa alkaa avioliittoni näyttämään lopun aikoja. Mies ahdistuu

ja tulee taloudellista vaikeutta.

Nyt ollaan siinä pisteessä että mies on masentunut kun jäi työttömäksi ja kävi ilmi että on pelannut meidän säästöt nettipokerissa. On niin helvetin vaikee hyväksyy tätä asiaa, sanoin jo perjantaina sille et laitan eron vireille.

Vaikken lähtenyt elämään ennustuksen mukaan, päädyttiin silti tähän.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko se mies niitä säästöjä pelas? Miten et oo huomannu?

Vierailija
2/15 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tämmöinen kokemus

Sanoi mulle että vuoden vaihteessa alkaa avioliittoni näyttämään lopun aikoja. Mies ahdistuu

ja tulee taloudellista vaikeutta.

Nyt ollaan siinä pisteessä että mies on masentunut kun jäi työttömäksi ja kävi ilmi että on pelannut meidän säästöt nettipokerissa. On niin helvetin vaikee hyväksyy tätä asiaa, sanoin jo perjantaina sille et laitan eron vireille.

Vaikken lähtenyt elämään ennustuksen mukaan, päädyttiin silti tähän.

ne ennustajat ihme tyyppejä joo-o.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on ennusteet pitäneet.

Soitin kesällä uudestaan, kun muistin mitä hänjosksu sanoi lapsestani ja kun tajusin, että näin tosiaan kävi.

Oli asioita joihin en itse voinut vaikuttaa ja joista lapseni ei edes tiennyt (ennustajasta siis).

Vierailija
4/15 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mä olen yrittänyt hakea hyvää mut olen törmännyt vain huijareihin. Ennustus on liiketoimintaa josta saa keskustella, joten lain puolesta saat laittaa nimen ilman mitään seurauksia.

Vierailija
5/15 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se olisi oikea ennustaja, niin siis se osaisi ennustaa, että mä aion soittaa hänelle ja silloin varmaan se soittais ekaksi minulle...

Vierailija
6/15 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mä olen yrittänyt hakea hyvää mut olen törmännyt vain huijareihin. Ennustus on liiketoimintaa josta saa keskustella, joten lain puolesta saat laittaa nimen ilman mitään seurauksia.

ne ovat huijareita joka ikinen.

Ennustajia, kummituksia tms kun ei ole olemassa.

Vierailija
7/15 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ovat huijareita joka ikinen. Ennustajia, kummituksia tms kun ei ole olemassa.

Sinä et sitä tiedä, onko kummituksia olemassa. Sinä vain uskot niin. Älä esitä uskoa faktana.

Ohis, joka ei soittele ennustajille.

Vierailija
8/15 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sovi kristitylle

Vierailija
9/15 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sille joka ei uskonut ennustuksiin, sanoisin, että maailma on jännempi paikka kuin uskotkaan

Vierailija
10/15 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ovat huijareita joka ikinen. Ennustajia, kummituksia tms kun ei ole olemassa.

Sinä et sitä tiedä, onko kummituksia olemassa. Sinä vain uskot niin. Älä esitä uskoa faktana.

Ohis, joka ei soittele ennustajille.

Se menee niin että jos joku esittää täysin absurdin väitteen, esim: "Kummituksia on olemassa." Niin todistustaakka on hänellä.

Minä en usko, minä tiedän. Siinä on vissi ero.

Vierailija
11/15 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sille joka ei uskonut ennustuksiin, sanoisin, että maailma on jännempi paikka kuin uskotkaan

oikeassa. Minun on vaikea uskoa että yhä vieläkin on olemassa niin tyhmiä ihmisiä jotka uskovat yliluonnollisiin täällä länsimaissa.

Joku savannilla asuva neekeri nyt on ihan eri juttu, ne uskovat mihin vaan mutta että täällä, Suomessa...?

Vierailija
12/15 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et sitä tiedä, onko kummituksia olemassa. Sinä vain uskot niin. Älä esitä uskoa faktana. Ohis, joka ei soittele ennustajille.

Se menee niin että jos joku esittää täysin absurdin väitteen, esim: "Kummituksia on olemassa." Niin todistustaakka on hänellä. Minä en usko, minä tiedän. Siinä on vissi ero.

Mutta silti TIEDÄN, että maailma on jännä paikka, kuten ylläoleva sanoi. Minä tiedän. En pysty vain todistamaan sinulle, millaisia varmuuksia olen saanut asioista ennen kuin ne ovat tapahtuneet. Jos sinä olisit minä, olisit itsekin vakuuttunut.

Vierailija
13/15 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeassa. Minun on vaikea uskoa että yhä vieläkin on olemassa niin tyhmiä ihmisiä jotka uskovat yliluonnollisiin täällä länsimaissa. Joku savannilla asuva neekeri nyt on ihan eri juttu, ne uskovat mihin vaan mutta että täällä, Suomessa...?

Vierailija
14/15 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, koska sinä et tiedä, mitä me tiedämme.

että sinä et tiedä mitään ihmeellistä.

Voit toki luulla ties mitä...

Vierailija
15/15 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen soittanut kerran ihan mielenkiinnosta, ja puhelin putosi kädestä kun se alkoi luetella minusta asioita, joita juuri kukaan muu ei tiedä, esim. tekemästäni abortista, parisuhdekiemuroistani ym. Lisäksi kertoi asioita läheisestäni, joita en itsekään vielä tiennyt, mutta jotka osoittautui myöhemmin täysin paikkansapitäviksi. Ainoa, missä hän meni hiukan metsään oli ala, jolla työskentelen. Erittäin hämmentävä kokemus kaiken kaikkiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi