Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein olet yhteydessä vanhempiisi?

Vierailija
06.11.2011 |

Itse olin omiin vanhempiini puhelinyhteydessä n. 3 krt vuodessa ennen lasten syntymää. Lasten synnyttyä he soittavat n. kerran kuussa, tapaamme n. 2 krt vuodessa. Onko tämä mielestänne erityisen harvoin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oikeasti asiaa, niin sitten soitellaan sen asian takia, mutta ellei mitään ihmeellistä ole niin tuo kerran viikossa.

Tapaamme n. 4 kertaa vuodessa.

Vierailija
2/11 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis puhelimitse.Siis vanhempasihan vaan soittelevat, itse et ota yhteyttä... Tapaamisethan riippuu välimatkoista paljonkin.

Itse soittelen keskimäärin kerran viikossa, tapaamme aika harvoin, koska välimatkaa on 400 kilometriä. Välit vanhempiin ovat olleet lähes aina hyvät ja lämpimät. Mielelläni tapaisinkin useammin mutta vanhempani eivät jaksa usein matkustaa tännepäin ja meillä on taas muuta ohjelmaa esim. neljän lapsen harrastuksia yms viikonloppuisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan äidin kanssa puhelinyhteydessä parikin kertaa viikossa, joskus saattaa mennä noin viikko. Valitettavasti tavataan harvoin, koska asutaan useamman sadan kilometrin päässä toisistamme, vähintään kerran vuodessa olisi tavoite. Tiedän, että on liian harvoin... :/ Isää en ole ikinä tavannut kasvotusten, mutta on puhuttu puhelimessa muutaman kerran. Ilmoitinpa ihan vain velvollisuudentunnostani, että minulle on tullut perheenlisäystä. Oli ihan iloinen. Saa nähdä, soittaako joskus minullekin päin...

Vierailija
4/11 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin näen äitiäni n. 3-4 kertaa vuodessa ja puhelimitse ollaan yhteydessä ehkä yhtä monta kertaa vuoden aikana. Isäni on kuollut. Haluaisin parantaa välejä äitini kanssa, mutta ei mulla ole varmaan voimia siihen.

Vierailija
5/11 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiä tapaan 2-3 x vuodessa, soitellaan 2 viikon välein.

Isää tapaan 1-2 x vuodessa, soitellaan saman verran.

Sen sijaan anoppia tapaan joka päivä ja soittelen myös yhtä usein.

Vierailija
6/11 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kait paljon välimatkasta ja vanhempien kunnosta. Omat vanhempani asuvat ulkomailla ja heitä tapaamme 2-3 kertaa vuodessa. Miehen vanhemmat taas ovat hyvin iäkkäitä ja huonokuntoisia ja isä jo laitoksessakin ja lisäksi asuvat 400 km:n päässä meistä, joten eipä tule paljon nähtyä ja viestiteltyä.

Facebookissa ja sähköpostitse olen yhteydessä omiin vanhempiini tarvittaessa, esim. pari kertaa kuukaudessa. Miehen vanhemmat ei ole koskaan pc:ta käyttäneet, anoppi lähettelee kyllä joulukortit ja pääsiäiskortit mut ei muuta.

Vierailija
7/11 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähintään joka toinen. Tapaamme tällä hetkellä noin kahdesti kuussa. Välimatkaa 200km.

Vierailija
8/11 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin sillain ohimennen... äitini ja sisäni asuvat tuossa kilometrin päässä meistä...

Vierailija
9/11 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä soittaa noin. 3kk välein. Olemme nähneet 3v sitten.

Miehen äiti kuollut. Isänsä soittaa pari kertaa vuodessa. Nähty viimeksi 3v sitten.

Vierailija
10/11 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päivä puhutaan puhelimessa ja vähintään kerran viikossa tavataan. Äiti on niin mukavaa seuraa ja lapset tykkää viettää aikaa isovanhemmilla. Äiti on varmaan yks läheisimmistä ihmisistä mun elämässä mieheni jälkeen.

Vierailija
11/11 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 365 päivästä nähdään 300. Nyt harvemmin, kun yritän katkaista napanuoraa joka on vanhemmilla tiukassa. he tarvitsevat apua ja toki sen heille mielelläni suo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi