Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten yliväsynyt äiti saa itsensä kuntoon?

Vierailija
06.11.2011 |

Kaksi pientä lasta, toisen vieroitus käynnissä. Olen itse aivan piipussa. Viime yön lapsi oli isänsä kanssa ja yritin nukkua rauhassa, mutta tietysti tapani mukaan heräilin. Tunnen väsymyksen joka solullani, kädet ovat uupuneet, janottaa paljon, silmänaluset mustat. Kaikki vitamiinit käytössä ja pyrin ottamaan rennosti kun lapset päiväunilla, mutta jotain vielä tarvitsisin. Miten saan voimia? Mitä henkistä jaksaisin keksiä itselleni, kun en kuitenkaan vielä raaski laittaa lapsia hoitoon pienemmän ollessa vajaan vuoden? Olen henkisesti ja fyysisesti aika raato.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota siitä vaikka rutiini, että käyt kerran kuussa jossain tuon tyyppisessä.

Vierailija
2/2 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa "kaikki vitamiinit käytössä"? Lääkärin määräämiä vai itsehoitohyllyltä? Sillä vaan kysyn, että omalla kohdallani kokeilin itse myös kaikenlaista, mutta vasta kun kävin lääkärin pakeilla, tunnisti lääkäri jonkinlaisen puutostilan muistaakseni serotoniiniin liittyen (sori, tästä on jo aikaa en muista tarkalleen). Kuitenkin sain kuurin rautaa, magnesiumia, tryptofaania ja tr-jotakin. Tryptofaani nostaa mielialaa ja auttaa nukahtamaan (sanoo Wikipedia).

Olo helpottui näillä hyvin ja tunsin vihdoin olevani taas _elossa_. Viisi vuotta tuohon meni, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi