Mihin osavaltioon muuttaisit USA:ssa jos saisit valita?
Kommentit (58)
New Jersey on toinen osavaltio aivan liki.
Siis osavaltioista New Yorkiin tai Washingtoniin.
Sivistyneitä ihmisiä, kulttuuria ja muuten itseni oloista menoa. Minnekään sikaniskarasistiosavaltioon en haluaisin enkä umpiänkyräkristityille alueille.
en tiennytkään että on myös osavaltio Washington. Eipä olisi uskonut että tälläkin palstalla voi sivistyä O_o
San Francisco on hyvä,
huonoa sumu ja aika kylmä sää.. Elo syyskuu yleensä ihan hyvää säätä.
Hyvää. Kaunis ja Urbaani, Semifrääsi..
Seattle myös hyvä.. KEsät lämpimiä. Talvella sataa enemmän mutta ei niin paljon kuin kaikki luulee.
Viihtyisä kaupunki rannalla..
San Jose ja siitä vähän alaspäin.. Todella hienoa rantaa ja maisemaa mm Santa Cruzin ja Montereyn alue.. näyttävät kalliot/rannat.. Upeat, vähän pienemmät paikat..
Portland melkosta laastia koko paikka.. Ensivaikutelma huono niin sitä vaikea enää lähteä muuttamaan..
Hawaii. Lämmintä, rentoa ja kaikki toimii.
Vierailija kirjoitti:
Länsirannikolle Washingtonista alaspäin Seattlen - San Fransiscon alueelle
Työpaikat, ilmasto, koulutustaso, yleinen viihtyvyys
Washington on itä-rannikolla, ja etelämpänä kuin Seattle...
Eiköhän tässä tarkoitettukin Washingtonin osavaltiota eikä Washington D.C:tä. Osavaltio on lännessä.
Pennsylvaniaan. Olin siellä vaihto-oppilaana pienemmässä kaupungissa ja rakastuin siihen.
Varmaan kliseisesti jonnekinpäin Kaliforniaa. Välimerellinen ilmasto paikassa joka on kuitenkin sivistyksen parissa on varsin kova valtti. Toisaalta joku Houston Texasissa menisi kyllä myös.
Montana. Maisemat, ilmasto, ei isoja miljoonakaupunkeja.
Teksas, alabama, missisippi... Kerrankin tuntisin olevani pieni ja hoikka :D
Utahiin. Vähän ongelmia ja Salt Lake City on kaunis.
Colorado. Aspen ja vapaa kannabis.
Sellaiseen, jossa ilmasto ei ole liian kuuma ja meininki edistyksellistä ainakin isoissa/isommissa kaupungeissa. Itärannikolta kaikki New Englandin osavaltiot ja New York. Sisämaasta Wisconsin, Illinois ja Minnesota. Lännestä Washington ja Oregon.
Kaalifornia tai Nevada koska niissä olen käynyt ja koska lämpö<3
Massachusetts, Washington tai Oregon
Jenkit itse asuisi gallupien mukaan mieluiten Floridassa ja olen kyllä samalla kannalla. Ylipäätään etelässä. Miksei joku Lousiana tai Alabama yms.? Tykkään etelävaltioista, olen viettänyt paljon aikaa USA:ssa ja eniten on miellyttänyt Etelä. Miksei joku Texaskin..
Ainoa, mikä mietityttäisi on tuo rikollisuus. Sitä on enemmän jossain Floridassa kuin Mainessa siis ihan asukaslukuunkin nähden.