Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkärini tuijottaa

Vierailija
05.11.2011 |

joudun käymään itseäni vanhemmalla lääkärillä kohtuu usein. Olen jo itse ihan keski-ikää lähestyvä nainen, mutta hämmentää vähän kun tuo lääkäri nykyisin katselee aika pitkään, tässä kerran huomasin että hän salaa katsoi minut päästä varpaisiin (luuli etten huomaa, mutta hokasin valotaulun heijastuksesta), ja tosiaan katsoo silmiin välillä pyshtyneenä ja hymyilee hieman.

Tämä korostui kuukausi sitten kun tuo lääkäri teki toimenpiteen ja tuli juttelemaan ja siinä aika kauan vain katsoi minua ja hymyili, itsellä tuli vähän jo hämmentynytkin olo. Lääkärillä on sormus..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on höperö varmaan, lekureissa on kaikenlaisia kummia otuksia.

Mullakin oli aivan ihana lääkäri, joka katseli aina mua ihan avoimesti päästä varpaisiin, ja taas takaisin, ja sanoi "kun sä olet niin hoikka".. Tuntui suorastaan oudolta sellainen hidas katseleminen, mutta kai se vaan oli ihan normaalia.

Tosin en kyllä olisi pistänyt pahakseni, vaikka sillä olis ollut mitä ajatuksia ;)

Vierailija
2/4 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne voi tuijotella ja miettiä kaikenlaista, arvioida potilaan terveydentilaa ja miettiä siihen liittyviä juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on juuri päinvastainen tilanne, lääkärini tai hoitajani on alle 40v. nainen (sormus kädessä), ja itse olen alle 40v. mies.

Välttelen vähän katsekontaktia ko. naisen kanssa, koska hän saa hirveän pullistuman housuihini :D

On aika söpö nainen.

(noloa :(

Vierailija
4/4 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pitänyt sitä kummallisena, minusta se kuuluu asiaan. Olisi kummallisempaa, jos vain vilkaisisi ujona ja tuijottaisi papereita.

Vastaanotolla yleensä istutaan niin nenät vastakkain ja lähekkäin, että keskustelutkin käydään silmiin katsoen.