Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kaipaa kuulemma vapautta, ei jumalauta! (ov)

Vierailija
05.11.2011 |

Sanoi tänään aiemmin että kaipaa nyt vaan vapautta. Ei asiaa selitellyt sen enempää ja lähti. Ei jumalauta!! Ja siis ennenkuin joku tulee huutelemaan että olen pirttihirmu niin en tosiaan ole. Ikinä en ole kieltänyt menemästä (eikä ole mun asia aikuista miestä edes kieltää) rientoihinsa. Kotona en mäkätä sukista lattialla ja hoidan pääasialliseti huushollin kun kotona nyt olen. Ja mies kaipaa vapautta? Mitä helvettiä. Alkaa tuntua siltä että uuden naisen se haluaa tai sitten vain käydä paneskelemassa muita naisia ja odottaa multa siihen siunausta.

Onko muiden miehet sanoneet kaipaavansa vapautta ja mitä ne sillä sitten tarkoitti?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yhteiseloa takana 15v, 3 lasta, ja kun mies vinku ja vinku kolmatta lasta ja sit itse "myönnyin" siihen, niin eikö hä ilmoittanutkin että hän haluaa olla "vapaa" eikä kukaan "hallitse" häntä enää, ja häntä ahdistaa tulla töistä suoraan kotiin, että voisi joskus poiketa kaupungille tai kahville jonkun kanssa tms... Itse sanoin että näin se vaan lapsiperheessä useimmiten menee, että töiden jälkeen haetaan lapset päiväkodista ja mennään niiden kans kotiin jne...Ilalla voi olla omat harrastukset tms... Mutta "työstressi" ja tää ahdistus paljastui sitten kun aikani tenttasin, uudeksi ihastukseksi (parikymppiseksi työkaveriksi, ja itse mies vajaa neljäkymmentä) jonka kanssa olikin nyt sitten enemmän yhteistä ku mulla ja hänellä ikinä....

Ja just toi että kun moneen kertaan aikasemmin tenttasin että onko hänellä toinen, niin jestas mitkä raivarit ja syytökset sain itelleni, vaikka tää teinari oli silloin jo kuvioissa, taisin vaan osua asian ytimeen...

Nyt hänellä sitten on se ihana vapaus mennä miten haluaa ja tulla katsomaan lapsiaan silloin kun itelleen sopii ja milloin on kaikkien kolmen kanssa ja milloin vain osan lapsista kanssa!

Ja hänellähän ei siis ole mitään ikäkriisiä...;D ;D

Vierailija
42/44 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet pystynyt rakentamaan uudestaan omaa elämääsi ja auttamaan lapsiasi! Niin kurjaa kun nämä isukit vetää koko perheen alta maton pois. Ja minkä takia? Seksin! Ja aina löytyy joku hömppä kaveriksi naimisissa olevalle miehelle. Usein vielä mukamas parempi (omasta mielestään) kuin se nalkuttva vaimo, joka oikeasti yritti vaan pitää perheen koossa.

Minullakin oli tuttava, joka sekosi näihin vapautta kaipaaviin aviomiehiin. Ensin haukuttiin se vaimo yhteistuumin ukkelin kanssa sitten nautittiin hetki omasta erinomaisuudesta ja kas kummaa omaa lääkettään sai kumpikin maistaa pikapuoliin. Ja ei todellakaan ole minun tuttava enää!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi ikäkriisiä pukkaa, tuo on ihan normaalia sekä miehille että naisille, sanojaan vaan ei välttämättä osaa suoltaa fiksusti ulos.

Keskusteluja peliin.

Vierailija
44/44 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen naisen kosteassa vaginassa.

Ota ero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän