Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kaipaa kuulemma vapautta, ei jumalauta! (ov)

Vierailija
05.11.2011 |

Sanoi tänään aiemmin että kaipaa nyt vaan vapautta. Ei asiaa selitellyt sen enempää ja lähti. Ei jumalauta!! Ja siis ennenkuin joku tulee huutelemaan että olen pirttihirmu niin en tosiaan ole. Ikinä en ole kieltänyt menemästä (eikä ole mun asia aikuista miestä edes kieltää) rientoihinsa. Kotona en mäkätä sukista lattialla ja hoidan pääasialliseti huushollin kun kotona nyt olen. Ja mies kaipaa vapautta? Mitä helvettiä. Alkaa tuntua siltä että uuden naisen se haluaa tai sitten vain käydä paneskelemassa muita naisia ja odottaa multa siihen siunausta.

Onko muiden miehet sanoneet kaipaavansa vapautta ja mitä ne sillä sitten tarkoitti?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten vaan tyhmä nainen.

EI kukaan kunnioita kynnysmattoa. Ja sellainen sinä puheidesi perusteella olet: Vain mies saa mennä teillä, sinä et, sinä teet kaikki kotityöt, etkä nalkuta edes asiasta, lapsetkin tehtiin kun mies vaati...

Ihan oikeasti, oletko tosissasi? Ja sitten vielä ihmettelet, että miestä ahdistaa?

Vierailija
22/44 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta viestiä sinne pukkaa normaalia tiuhempaan. Ja ei en aio mennä luuria ronkkimaan vaikka mahdollisuus olisi. Jotain yksityisyyttä sentään pitää olla. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veikkaus: 90% sillä on joku toinen tai vähintään ihastus, 10% todennäköisyys, sillä on joku ikäkriisi ja kaipaa omaa nuoruuttaan, kun ei ollut vastuuta mistään.

Kovasti toivon että olis tuo ikäkriisi. Pyöreitä pamahtaa ens vuonna plakkariin. Silti on vähän sellanen kutina että kyseessä on toinen nainen. Eniten ehkä pelkään sitä että on ihastunut/rakastunut toiseen ja minä jään kuin nalli kalliolle. :( ap

Vierailija
24/44 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka vkl. Milloin autetaan kaveria rempassa ja jäädään ottamaan asennus kaljaa ja siitä baariin rentoutumaan. Milloin on peli reissuja toiseen kaupunkiin jne. jne.

Minä kun sanon että olis tyttöjen ilta tiedossa (n.3 kertaa vuodessa) kuuluu että eikö teillä just ollu?

Että ottaa kupoliin tuo mies

ap

Silläkin on kuulema niin ranka ja stressaava työ, että vaatii vastapainoksi rentoutumista harrastusten parissa. On puulaaki porukan viikottaisia harjoituksia ja pelireissuja, miesporukan illanistujaisia, pokeri-iltoja ja ties mitä miesten juttuja. Minä ajattelin nyt syksyllä alkaa käymään tsumbassa kerran viikossa, niin mies sanoi, että mene vaan, kunhan varmistat, että saat jonkun lasten kanssa siksi aikaa. Se tsumbatunti ois sattunut joka toinen viikko samaan aikaan miehen puulaakitreenien kanssa, niin arvaa kuka jousti?

Sama on myös meilläkin käytäntö, jos mulle ois tyttöjen iltaa tiedossa. Mies tokaisee. "Joko taas?" Vaikka edellisestä kerrasta ois jo yli puoli vuotta.

No onhan sillä hyvätkin puolensa, mutta sais se joskus ajatella, et en mäkään haluis tänne hellan ääreen homehtua.

Vierailija
25/44 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omaa aikaa saa ja pitää ottaa, mutta ei mun mielestä ap:n mies nyt ole ihan oikein tehnyt kun on vaan lähtenyt. Lapsiperheessä se vastuu kun on molemmilla ja menoista pitää sopia. Ja kertoihan ap että miehellä on sitä omaa aikaa ihan sovitusti reilusti. On eri asia nyt se että kaipaa omaa aikaa ja on sitä omaa aikaa, kuin se että ottaa ja lähtee noin vain.

Meillä muuten mies teki ennen semmoista että riidan päätteeksi otti ja lähti ovesta ja lähti autolla renkaat ulvoen pihasta. Emme riitele usein, mutta joskus tulee jotain sanaharkkaa ja mies on tosi äkkipikainen. Noh, kun vauva syntyi ja ekan kerran mies teki näin, jäin ihan hölmönä kotiin vauvan kanssa. Sanoin miehelle kun tuli takaisin, että on se hyvä että toinen meistä voi näköjään vieläkin noin vaan lähteä. Ei ymmärtänyt. Myöhemmin kun oli pari kertaa tehnyt tämän, lapsi oli lähempänä vuoden ikää, oli ilta ja lapsella iltapuuhat käsillä. Tuli jotain pientä sanaharkkaa miehen kanssa niin lähdin itse ovesta ulos. Kävelin korttelin ympäri ja menin kotiin. Mies sanoi ettei enää ikinä tee tota! Siinä se iski vasten kasvoja että toisen on aina otettava vastuu ja jos se ei ole mies niin sitten se on se nainen.

Oliko tässä joku pointti jossain? :D juu siis se oli se että tee miehelles toi sama ja kato mitä se sanoo kun jää hoo moilasena lasten kanssa keskenään illaksi ilman varoitusta.

Vierailija
26/44 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI kukaan kunnioita kynnysmattoa. Ja sellainen sinä puheidesi perusteella olet: Vain mies saa mennä teillä, sinä et, sinä teet kaikki kotityöt, etkä nalkuta edes asiasta, lapsetkin tehtiin kun mies vaati...

Ihan oikeasti, oletko tosissasi? Ja sitten vielä ihmettelet, että miestä ahdistaa?

Minä kun olen saanut tältä palstalta sen käsityksen että miehille ei saa nalkuttaa ollenkaan tai lähtevät seuraavan wt-yh-mamman mukana.

Ja kyllä nalkutan silloin kun se on aiheellista mutta en jaksa joka helvetin viikonloppu olla kaulimen kanssa eteisessä vastassa kun mies kömpii kotiin!!!

ap

Vierailija
27/44 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ymmärrä miten joku voi olla hiljaa asiasta jos edes epäilee toista naista. Rohkeasti vain kissa pöydälle. Vaikka mies valehtelisi, niin hänen olemuksestaan, asenteestaan ja muusta ulosannista voi päätellä paljon.

Vierailija
28/44 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten vaan tyhmä nainen. EI kukaan kunnioita kynnysmattoa. Ja sellainen sinä puheidesi perusteella olet: Vain mies saa mennä teillä, sinä et, sinä teet kaikki kotityöt, etkä nalkuta edes asiasta, lapsetkin tehtiin kun mies vaati... Ihan oikeasti, oletko tosissasi? Ja sitten vielä ihmettelet, että miestä ahdistaa?

Ei musta vaikuttanut todellakaan miltään marttyyriltä.

Vierailija
29/44 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko varma, että on siellä missä sanoo olevansa?

Mitä hemmetin vapautta se mies vielä kaipaa jos kerran nyt jo käy viihteella harva se viikko ja toinen vanhempi pysyy kotona lasten kanssa.

Vierailija
30/44 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko varma, että on siellä missä sanoo olevansa?

Mitä hemmetin vapautta se mies vielä kaipaa jos kerran nyt jo käy viihteella harva se viikko ja toinen vanhempi pysyy kotona lasten kanssa.

Asutaan pienessä kaupungissa jossa korviin kantautuu samantien jos auto on sellasessa paikassa jossa ei normaalisti tai jos mies tekee muutenkin jotain normaalista poikkeavaa :D

Sitähän mä täällä koitan pohtia että mitä vapautta se kaipaa? Ja että mitä se sillä tarkottaa??

ap

Vierailija
31/44 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun olen saanut tältä palstalta sen käsityksen että miehille ei saa nalkuttaa ollenkaan tai lähtevät seuraavan wt-yh-mamman mukana.

Ja kyllä nalkutan silloin kun se on aiheellista mutta en jaksa joka helvetin viikonloppu olla kaulimen kanssa eteisessä vastassa kun mies kömpii kotiin!!!

ap

Aiemmin istui sun kanssa illat pitkät kotosalla ja leikki kotia? Sinäkö et tiennyt ollenkaan millaisen miehen kanssa aloita lapsia tekemään? Ai mut sä varmaan OLETIT kovasti, että mies alkaisi elää sun mielen mukaan, kun sä vaan oot tarpeeks kiva, eikö?

Ja ehkä sun tosiaan pitäisi olla vähän sen kaulimen kanssa vastassa? Nythän sä annat sen luistella koko ajan kuin koira veräjästä tekemällä mitä se haluaa ja antamalla mitä haluaa.

Kyllä mä ymmärrän että on paskamainen tilanne, mutta sitä en ymmärrä, että aikuinen nainen tulee itkemään, että lapsetkin on tehty kun mies on niin halunnut... ihan oikeasti, kasva aikuiseksi.

Vierailija
32/44 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillon vielä. Vaan juurikin sellaista normaalia tuulettumista pari kertaa kuussa. Ja nyt kyllä suunnittelin että huomen aamuna painelen koko päiväksi shoppailemaan(onhan kaupat huomenna normaalisti auki?) ja jätän tuon kasvamaan kotiin lasten kanssa. Täytyy varmaan anopille sanoa että tulee antamaan pojallensa koivuniemen herrasta kun on jäänyt kasvatus väliin.

ap

Vierailija
33/44 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä edes tiedä miten asiat tarkalleen on, arvelet vain!

Vierailija
34/44 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap huomaat varmaan, että av:llä syytetään aloittajaa aina kaikesta. Itse olet antanut miehesi mennä, olet liian lepsu ja kynnysmatto. Noh, jos olisit jotain muuta olisit täällä nalkuttava ja pihtaava pirttihirmu. Käsittämätöntä että täällä naiset vääntää aina kaiken naisen syyksi! Muista myös että jos miehesi on pettänyt sinua niin sekin on sinun vikasi, ehkä et ole ollut riittävän hoikka, ehkä hiuksesi on joskus olleet liian likaiset, et ole joka päivä ajanut sääriäsi ja ennen kaikkea olet aivan kamala luonteeltasi.

Niin ja siis se vielä että oma on vikasi kun olet tuollaisen menevän miehen ottanut, joten kanna vastuu ja anna miehen mennä! Hoida lapsesi, miehen vastuuhan päättyy siemensyöksyyn tunnetusti.

Oikeasti - ap, en osaa sanoa mikä miestäsi vaivaa, mutta kuulostaisi siltä että ehkä sillä on joku ihastus / toinen nainen... :/

Vierailija
35/44 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen tullut siihen tulokseen että suurin osa syyttäjistä elää varmaan juurikin sellaista kulissi elämää mitä lehdissä näkee.

Aina naisen vika, teki sitten niin tai näin :(

ap

Vierailija
36/44 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi tänään aiemmin että kaipaa nyt vaan vapautta. Ei asiaa selitellyt sen enempää ja lähti. Ei jumalauta!! Ja siis ennenkuin joku tulee huutelemaan että olen pirttihirmu niin en tosiaan ole. Ikinä en ole kieltänyt menemästä (eikä ole mun asia aikuista miestä edes kieltää) rientoihinsa. Kotona en mäkätä sukista lattialla ja hoidan pääasialliseti huushollin kun kotona nyt olen. Ja mies kaipaa vapautta? Mitä helvettiä. Alkaa tuntua siltä että uuden naisen se haluaa tai sitten vain käydä paneskelemassa muita naisia ja odottaa multa siihen siunausta.

Onko muiden miehet sanoneet kaipaavansa vapautta ja mitä ne sillä sitten tarkoitti?

Ymmärrän tilanteesi.Meillä mies mankui ja mankui.Halusi vapautta ym. (oltiin oltu yhdessä 12 vuotta ja 3 lasta.Ikää meillä oli tällöin vain 26)Mies sanoi että haluaa kokeilla muita koska on ollut vain minun kanssani ja häntä tylsistyttää.Kyllähän mua suututti.Olen aina tehnyt kaiken tän miehen eteen.Olen ollut hellä,ja antanutkin vapautta (kehoittanut ym. menemään vaikka laivalle kaveriensa kanssa)ja seksiä meillä on ollut paljon.Ajattelin että ehkä syy on minussa.Että ehkä olen liian tylsä,vaikken ole.

Sitten päähäni pälpähti eräs asia.Sanoin miehelleni että selvä.Saat tehdä mitä haluat ja saat vapautesi.Saat harrastaa seksiä toisen kanssa,mutta kondomia on käytettävä.Mies innostui ja halasi mua..sitten ilmoitin että sama pätee myös minuunja puhuin (muka innostuen)että teen saman mitä mies.Menen baariin ja isken miehen ja kehuin miestä kun keksi niin hyvän idean.Kyllä siinä mulla oli pokassa pitelemistä kun mies alkoi änkyttää ja sanoi ettei se vapaus niin tärkeää olekaan...hih:)

Nykyään ollaan molemmat 28 vuotiaita ja odotan neljättä lastamme.Mies ei ole enään mankunut vapautta.Ollaan sovittu että kerran kuukaudessa saamme viettää viikonlopun ilman toisiamme ja lapsia.Itse olen mennyt tyttöporukalla keikoille,laivoille ja mies ollut kaveriensa kanssa baarissa ym (kerran tilasimme muiden naisten kanssa heille stripparin)

Vierailija
37/44 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä edes tiedä miten asiat tarkalleen on, arvelet vain!

Aiemmin istui sun kanssa illat pitkät kotosalla ja leikki kotia? Sinäkö et tiennyt ollenkaan millaisen miehen kanssa aloita lapsia tekemään? Ai mut sä varmaan OLETIT kovasti, että mies alkaisi elää sun mielen mukaan, kun sä vaan oot tarpeeks kiva, eikö?

Ja ehkä sun tosiaan pitäisi olla vähän sen kaulimen kanssa vastassa? Nythän sä annat sen luistella koko ajan kuin koira veräjästä tekemällä mitä se haluaa ja antamalla mitä haluaa.

Kyllä mä ymmärrän että on paskamainen tilanne, mutta sitä en ymmärrä, että aikuinen nainen tulee itkemään, että lapsetkin on tehty kun mies on niin halunnut... ihan oikeasti, kasva aikuiseksi.

Kasva sinä...

Vierailija
38/44 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella tutun kuuloista. Meillä mies haluaa koko ajan "elää" nuoruuttaan, käy baareissa ja puhuu haaveleilevasti/vertailevasti teini-ikäisistä tytöistä. Yhdessä ollaan oltu 8 vuotta, meillö on 2 pientä lasta.

Kauan ootte ollut yhdessä? Kysypä nyt ihan tarkalleen että MINKÄLAISTA vapautta mies kaipaa. Onko tunteet suhun muuttunut jotenkin, onko työongelmia jne... Miehen vapaudenkaipuu voi olla tilapäistä ja ns. "normaalia"(katso alla olevat linkit tai googlaa "parisuhteen vaiheet") parisuhteen kulkua, jolloin haetaan ns.rajat oman elämän ja parisuhteen kanssa(eli ei enää nyhvätä joka ilta puolison kanssa sohvannurkassa, vaan halutaan välillä tehdä omia asioita).

Selvitä tämä asia nyt miehen kanssa, mistä kiikastaa ja hoitakaa parisuhde kuntoon. Toivottavasti ei ole toista naista tai käynyt vieraissa.

http://www.mll.fi/vanhempainnetti/tietokulma/vanhemman_hyvinvointi/pari…

http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/tietoa_parisuhteesta/

http://mikon.vuodatus.net/blog/235450

Vierailija
39/44 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sillä on nyt niin rankkaa töissä ja kun tulee kotiin niin minäkin vaan jupisen? WTF? Näin mies sen siis kokee. Ja tietenkin on mun syyni (hänen mielestään) että hänelle tulee paska fiilis kun lähtee ryyppäämään kavereidensa kanssa. Syy paskaan fiilikseen on se että hänen kysyessään voiko mennä vastaan yleensä jotain tyyliin sen kun menet, en ole sun äitis. Joten joo, mieheni on selvästi jonkin sortin av-mammma kun koittaa nyt kääntää tätä minun syykseni O.o

Toisesta naisesta kun kysyin sain sellasen ryöpytyksen niskaani etten tienny olisko pitäny nauraa vai itkeä.

ap

Hei ja kiitos noista linkeistä täytyykin tutkailla :)

Vierailija
40/44 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten päähäni pälpähti eräs asia.Sanoin miehelleni että selvä.Saat tehdä mitä haluat ja saat vapautesi.Saat harrastaa seksiä toisen kanssa,mutta kondomia on käytettävä.Mies innostui ja halasi mua..sitten ilmoitin että sama pätee myös minuunja puhuin (muka innostuen)että teen saman mitä mies.Menen baariin ja isken miehen ja kehuin miestä kun keksi niin hyvän idean.Kyllä siinä mulla oli pokassa pitelemistä kun mies alkoi änkyttää ja sanoi ettei se vapaus niin tärkeää olekaan...hih:)

Niinpä, älä tee toiselle sitä mitä et halua itsellesi tehtävän...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi