Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yrittääkö pomo iskeä mua??

Vierailija
04.11.2011 |

Kanssasiskot, nyt apu olis tarpeen...

Pikkuhiljaa on mieleen hiipinyt sellainen kauhistuttava ajatus, että esimieheni taitaa olla kiinnostunut minusta muutenkin kuin työntekijänä.

Pomoni on erittäin fiksu, charmantti ja suht komea mies, ei siinä mitään, mutta olen onnellisesti naimisissa. Ja kuormasta ei syödä.

Mitä itse päättelisitte tällaisesta käytöksestä:

- katsoo erittäin syvälle silmiin

- pitää esim. lounaalla yllä leppoisaa ilmapiiriä kertomalla kommelluksistaan hauskoja juttuja

- halaa aina kun mahdollista ja tulee ehkä turhankin lähelle istumaan jos pitää näytöltä tsekata joku asia

- kehuu työtäni, välillä mielestäni tarpeettomastikin

- saattaa siteerata hyvinkin vanhoja sanomisia (hyvä kun itse muistan sanoneeni)

- kyselee perheestäni

Kuvittelenko vain, vai olenko yliherkkä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä missään nimessä ainakaan "ruoki" häntä, eli kohtele häntä juuri, niinkuin esimiehiä kohdellaan. Kuormasta ei tosiaan syödä.

Äläkä saata perheonneasi vaaraan pomon takia.

Vierailija
2/5 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioit itse pomostasi ja projisoit omia tunteitasi häneen kuvitellen että ne on hänen tunteitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, yritän todellakin olla 'ruokkimatta' tätä pysymällä mahdollisimman etäisenä. Jos kyseessä ei olisi esimies, niin homman voisi hoitaa pienellä epäystävällisyydellä.

Vierailija
4/5 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua kuulla. Miksi nainen ei voi sanoa " Mitä Vittua,, Yritätsä iskee Mua?

Vierailija
5/5 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa Työn ilman Ammattitaitoa ja antaa Firman avaimet.

Sitten ohi mennen hieroo pyllyä ja Pyytää työmatkalle jossa tietenkin Hotelliyö.

Kertoo että on vaimo, mutta myöhemmin kertoo, että ei se ole kuin tyttöystävä.... Siinä on Myyntimies parhaasta päästä?

Aika vanhanaikaista ja jotkut menee vieläkin tähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi