G: Mikä on teidän perheen tavallisin riidanaihe?
Meillä riidellään eniten miehen menemisistä. Aina menossa....
Kommentit (38)
AIka harvoin riidellään, en edes muista,milloin viimeksi. väsyneenä tai stressaantuneena voi tulla riitaa.
Pitäisköhän huolestua, kun ei riidellä mistään? Ei kyllä riidelty exänkään kanssa.
miksi on ex?
rahasta ja kotitöistä silloin tällöin.
tai jos muuten vaadin itselleni aikaa. Toinen riidanaihesuosikki on raha.
Hassua kyllä, mutta näistä tulee eniten riitaa. Ei siis riidellä kovin usein (näin vaalien alla ehkä hieman enemmän, heh), mutta tuontapaisiin ne yleensä liittyvät, kuten ympäristökysymyksiin, vähemmistöjen oikeuksiin tms. Ovat kyllä valitettavasti ihan kunnon riitoja, eivät siis vain eloisia väittelyitä, koska molemmat olemme provosoituvaa tyyppiä ja puolustamme omaa kantaamme raivokkaasti.
Arkielämän asioista aika harvoin tulee kinaa. Joskus siitä, kun mies sanoo mielestäni ikävästi jostain asiasta, tai toisinpäin. Nämä eivät ole isoja riitoja. Sen sijaan siivouksesta, raha-asioista ja vastaavista ei ole tullut sanomista. Lapsi vasta tulossa joten katsotaan miten sitten lastenhoidon kanssa. :)
miehen kaa yhteisen ajan vähyydestä
siitä kun mies on aina koneella, eikä ikinä meidän kanssa. Tekee siis töitä kotona tietokoneella, mutta myös töitten jälkeen jää siihen koneella vähän pelailemaan, ku se on sen tapa rentoutua! :D jestas. ja viime aikoina ollaa tapeltu siitä, ku mies ei halua mua. Tai siis haluaa kuulema, mutta se ei jaksa eikä sitä kiinnosta mikää seksi. Ja mua kiinnostaa koko aja :D ja rahasta sit joskus
yleensä huonosta kommunikaatiosta johtuvat väärinkäsitykset. Minä yleensä odotan mieheltä huomiota, yritän eleillä vihjailla siitä ja sit vedän herneet nenään, kun mies ei tajua mitään. Oletan hänen siis olevan ajatustenlukija. Toisaalta taas olis tyhmää pyytää ääneen sitä huomiota. Tää tapahtuu molemmin päin, mutta enemmän mun puolelta on odotuksia.
Puoltoista vuotta vasta tosin oltu yhdessä, mutta tosiaan mä olen kerran korottanut ääneni kun meillä oli suuri homo- ja maahanmuuttajakeskustelu, mies ei ole edes korottanut sitä ääntään.
Tosi vaikea keksiä mistä me edes riideltäisiin mutta kai sekin päivä vielä koittaa.
Mies ei tee, tai jos painostuksesta tekee niin tekee niin huonosti että mä joudun tekemään ne uudestaan.
Just kaivelin lapsille vaatteita tarhaan, ja miehen "siivottua" vaatteet kaappeihin totesin että ne olivat pitkälti todella likaisia. En ollut tajunnut erikseen sanoa sille, että likaiset vaatteet laitetaan pyykkikoriin ja vain puhtaat vaatteet kaappeihin, tyhmä minä.
mutta ne harvat on jostain tyhmistä asioista ja lähtee lähinnä väsyneestä mielentilasta.
siitä kun mies on aina koneella, eikä ikinä meidän kanssa. Tekee siis töitä kotona tietokoneella, mutta myös töitten jälkeen jää siihen koneella vähän pelailemaan, ku se on sen tapa rentoutua! :D jestas.
no noin mekin miehen kans tehdään, ollaan molemmat koneella töiden ja vapaa-ajan puitteissa:)
ainoa aihe on minun liian pitkät työpäivät ja vaativa työ- miehen mielestä pitäisi keskittyä enemmän perheeseen mutta itselleni nyt on aika panostaa uraan.
Siitä tulee kyllä välillä vähän ikävät tappelut, kun minulla on kuukautiset ja mies kuitenkin haluaa "kovaa panoa". Sanoo että "kakkoseen sit jumalauta" ja niin on pakko tehdä, muuten ottaa tukasta kiinni ja sit ollaan kontillaan lattialla munat suussa. :(
Ei tuo oikeasti kivaa ole, ja kostoksi välillä väännän paskat sen päälle kun se nukkuu. Sanon vaan että oho noin käy kun pistät kakkoseen, menee lihaskontrolli... tosin sen jälkeen tappelu vaan jatkuu ja mähän se siivoon lopulta, itken ja siivoon....
Rahasta, alkoholin käytöstä viikonloppuisin, kotitöistä, välillä menee hermot kun mies meuhkaa ettei ole vaikka puhtaita boksereita... Itsekin osaa laittaa koneen päälle.. Niin ja siitä etten minä halua seksiä.
Pitäisköhän huolestua, kun ei riidellä mistään? Ei kyllä riidelty exänkään kanssa.
tuliko exästä exä siksi ettei riidelty? Ette mitenkään voi olla kaikesta aina samaa mieltä. Jompikumpi joutuu silloin perääntymään tai myöntymään. Riitelemättömyys ei vielä kerro siitä, miten onnellinen parisuhde on. Jos jompikumpi alistuu eikä uskalla riidellä, sekään ei ole hyvä asia. Jos tuo alistuja on useasti sama henkilö, se on vielä huonompi asia. Riitoja ei kannata pelätä. Riidellä voi rakentavasti ja niin että, se ei loukkaa toista. Riitojen totaalinen puuttuminen saattaa kertoa jostain ongelmasta parisuhteessa.
eikös tuommoinen ala olla jo poliisiasia? toivottavasti provoilet.
mutta ne harvat on jostain tyhmistä asioista ja lähtee lähinnä väsyneestä mielentilasta.
Yleensä meillä aamut on sellaista hullunmyllyä ja väsyneenä sitä tulee sitten riideltyä tai kinattua ihan typeristä asioista, niin mies minä kuin lapsetkin.
Miehen piiiiitkistä työpäivistä/vähäisestä ajasta kotona ja seksistä.