Hei, kuka tulis leikkiin mukaan? Kerro minulle vahan itsestasi/elamantilanteestasi tms sinuun liittyvaa ja keksi itsellesi nimimerkki loppuun, niin mina kerron
..millainen on luonteesi? Kertokaa sitten miten osuu, jooko? ;)
Kommentit (112)
Katselen tuossa myöhemmin vielä niille joita en ole ehtinyt.. Tässä ketjussa en katso tulevaan, pelkästään luonnetta ;)
Palaan myöhemmin asiaan :)
ap
Sinä olet luonteeltasi päättäväinen ja sisukaskin. Olet jo varhain miettinyt millaisen elämän itsellesi haluat ja edennyt sitä kohden määrätietoisesti ja varmasti. Unelmat on toteuttamista varten sinun elämässäsi, et jää vain haaveilemaan niistä. Lapsillesi olet turvallinen, rajat pitävä aikuinen. Haluat heillä olevan virikkeellisen lapsuuden ja keksit heille kaikenlaista puuhaa mielelläsi. Onnellisuutesi ja tyytyväisyytesi loistaa kauas, elämäsi perusta on kunnossa :)
Vierailija:
Olen 27-vuotias nainen. Minulla on ihana mies ja kaksi lasta (4v. ja 1,5v.). Kiva työ, kiva koti ja muutenkin hyvä tilanne. Silti haaveilemme muutosta kotiseudulle ja EHKÄ jotain onkin jo tulossa... Osaatko sanoa, miten haaveidemme käy?-hippu-
Hmm.. olenkohan jo vastannut sinulle..? Vai erehdynköhän nyt.. No mutta, vastaan kuitenkin :)
Sinä olet realistinen ihminen. Et ole ns taivaanrannanmaalari ollenkaan, vaan tartut toimeen ja teet. Harkitset asioita ja pohdit niitä eri kanteilta ennenkuin teet päätökset. Järki taitaa ohjailla sinua enemmän kuin tunteet. Taidat olla hieman malttamaton, mutta järkesi neuvoo sinua olemaan kiirehtimättä, antamaan asioiden edetä omalla painollaan. Toisaalta et halua mitään pysähtyneisyyttä elämääsi, jotain pitää olla koko ajan " menossa" , saat siitä itsellesi energiaa ja voimaa ;)
Vierailija:
Olen 30-vuotias nainen pääkaupunkiseudulta. Asun kahdestaan avomieheni kanssa. Lapsia ei vielä ole, mutta unelmissa on. Jatko-opiskelen työni ohessa, ja aika kuluu melko pitkälti töitä tehden. Olen vaihtanut nuoruuden ammattiani ja viihdyn nykyisessä ammatissani.Hansu
Olen työssäkäyvä yhden lapsen äiti. Elän onnellisessa parisuhteessa ja yritämme toista lasta. Tällä hetkellä tuntuu siltä, että minua revitään moneen eri suuntaan ja yritän parhaani jotta saisin keskeneräisiä asioita elämässäni päätökseen.
Meemi
Sinä olet vähän epäluuloinen, et missään nimessä liian sinisilmäinen ihminen. Olet itsevarma mutta lämmin persoona. Sinussa on kovasti lämpöä ja rakkautta, ja haluaisit auttaa ihmisiä enemmän kuin mihin nyt kykenet. Pientä turhamaisuutta taitaa olla, haluat näyttää hyvältä ja olla huoliteltu kynsiä myöten ;) Tämä tuo sinulle hyvän olon ja tunnet olosi varmemmaksi näin. Sinulla on asiat hyvin, mutta silti usein mietit mitä elämältäsi haluat ja sinua pelottaa välillä onko tämänhetkinen onnesi todella pysyvää. Et oikein tiedä haluatko muutoksia elämääsi vai et, kummallinen, levoton tunne on sisälläsi.
... mitä sanot tähän kaikkeen..?
Vierailija:
hmmm.. ensimmäinen kerta kun yleensä neitissä vastaan mihinkään. Eli, olen yli 30 v nainen. Minulla on poika 1.6kk ja rakastava mies (nuorempi kuin minä) upea ura, haasteelliset työt, silti työ ja muut asiat eivät ole tärkeintä vaan minulla on muut elämän arvot tärkeintä kuin ura ja työ... mietityttää, mitä elämältä haluan? ehkä ole liian kovassa bisneksessä, pitäisikö muuttaa alaa kokonaan?
Sinusta saan hieman ujon ja aran kuvan. Tulet kyllä toimeen ihmisten kanssa, mutta itseluottamuksesi ei ole kuitenkaan ihan huipussaan. Et ole täysin tyytyväinen elämääsi, jotain muutosta siihen kaipaat. Välillä tunnet itsesi yksinäiseksi ja mietiskelet elämääsi yksinään.. kauaa et kuitenkaan noissa murheen syövereissä ole, vaan " palaat takaisin tähän maailmaan" . Tällä hetkellä taitaa olla vähän alavireisyyttä, väsymystä ja harmautta..?
Vierailija:
Olen 35-vuotias yh-äiti.Töissä kaupassa.Opiskelen oppisopimuksella.Mutta tättä menoa en valmistu koskaan.Ei ole ollut yhtään opiskelu intoa.Erosin miehestäni vuosi sitten.Olen tapailut yhtä miesttä 10 kk.Ja olen vähän hukkassa miesten suhteen.
Olet hyväntuulinen ja ihmisrakas persoona. Tulet hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja nautit heidän seurastaan. Välillä koet riittämättömyyttä, mutta perheesi luona rauhoitut ja keräät energiaa. He ovat sinun voimanlähteesi ja turvapaikkasi ;) Vaikka perhe on sinulle tärkeä, et kuitenkaan haluaisi suurta perhettä ympärillesi ja jättäytyä kokonaan kotiäidiksi. Jaksat paremmin kun pääset välillä aikuistenkin pariin, tekemään ihan omia juttujasi.
Vierailija:
Olen työssäkäyvä yhden lapsen äiti. Elän onnellisessa parisuhteessa ja yritämme toista lasta. Tällä hetkellä tuntuu siltä, että minua revitään moneen eri suuntaan ja yritän parhaani jotta saisin keskeneräisiä asioita elämässäni päätökseen.Meemi
Voi että! meni kyllä täysin nappiin..... miten voi olla mahdollista???
Olen 33-vuotias yhden lapsen (9 kk) kotiäiti. Menimme mieheni kanssa naimisiin kaksi vuotta sitten melko lyhyen tuttavuuden jälkeen. Avioliitossamme on pientä ristiriitaa, jonka takia olen välillä ollut onneton, mutta jaksan uskoa, että kaikki vaikeudet voitamme :)
-pikkumyy
Meni täysin oikein mitä minusta kerroit!!! Ihmeellistä! Niin, kiitos.
Aivan näin. Toista lasta yritämme, ja kolmas ehkä haaveissa joskus. Pieni perhe mutta läheiset suhteet sen kaikkiin jäseniin. Kotiäitinä viihdyin aikani ja sitten mies jäi koti-isäksi.
Vierailija:
Olet hyväntuulinen ja ihmisrakas persoona. Tulet hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja nautit heidän seurastaan. Välillä koet riittämättömyyttä, mutta perheesi luona rauhoitut ja keräät energiaa. He ovat sinun voimanlähteesi ja turvapaikkasi ;) Vaikka perhe on sinulle tärkeä, et kuitenkaan haluaisi suurta perhettä ympärillesi ja jättäytyä kokonaan kotiäidiksi. Jaksat paremmin kun pääset välillä aikuistenkin pariin, tekemään ihan omia juttujasi.Vierailija:
Olen työssäkäyvä yhden lapsen äiti. Elän onnellisessa parisuhteessa ja yritämme toista lasta. Tällä hetkellä tuntuu siltä, että minua revitään moneen eri suuntaan ja yritän parhaani jotta saisin keskeneräisiä asioita elämässäni päätökseen.Meemi
Osu ja uppos-täydellisesti!
Mulla suuret haaveet mutta rohkeus puuttuu.Olen pikkasen marttyyrityyppiä,eli muiden tarpeet tulee ensin ja jos energia tai aika riittää niin sit voi miettiä itseensäkin...
Oot sinä hyvä,pakko myöntää!