Hei, kuka tulis leikkiin mukaan? Kerro minulle vahan itsestasi/elamantilanteestasi tms sinuun liittyvaa ja keksi itsellesi nimimerkki loppuun, niin mina kerron
..millainen on luonteesi? Kertokaa sitten miten osuu, jooko? ;)
Kommentit (112)
Olet itseironinen ja älykäs. Enemmän koti-ihmisiä kuin bilehileitä. Rakastat älykkäitä, pitkiä keskusteluita, joihin saat panostaa kunnolla. Olet ehkä hieman hiljainen, mutta räväkkä. Jännä yhdistelmä ;) Tykkäät käpertyä syysilloin kirjan kanssa peiton alle, villasukat jalassa..
Vierailija:
Asun poikaystäväni kanssa ja meillä on kaksi kissaa. En tiedä, mitä haluaisin OIKEASTI opiskella. Vauvakuume vaivaa minua, miestä ei, ja mullakin on onneksi järki päässä.Luuseri
Sinä arvostat paljon perhettä ja perhekeskeisyyttä. Haluaisit kovasti sen normin; " lapset, farmariauto, ok talo, aviomies ja koira" ;) Huolehdit itsestäsi meikkaat ja pukeudut muodin mukaan, lapsesikin haluat olevan kauniisti puettu, haluat esteettisyyttä ja siisteyttä ympärillesi. Aika rauhallinen olet sen suhteen, ettei baarielämä ihan hirveästi sinua enää vedä puoleensa. Äitisi taitaa olla sinulle melkoisen tärkeä ;)
Palautetta..?
-----> Muuten ihan ok, mutta kyllä tuolla baareissa tulee viihdyttyä ystävien kanssa. Olen pyrkinyt pitämään kiinni omastakin mielenterveydestä ja haluan itsellenikin välillä omaa aikaa. Oma äiti astuu tässä kuvioihin ja on ollut koko eroprosessin ajan henkisenä ja fyysisenä tukena. Jeps!
Olen ollut elämäni aikana monestikin katkera, mutta juuri tällä hetkellä en. Olen oikeastaan aika kiitollinen siitä mitä olen saanut. No, pullaa en kyllä usein leivo ja inhoan siivoomista, minkä kyllä teen joka viikko pakonedestä. Ruuat teen kyllä aina itse, emme käytä eineksiä lainkaan. Luen paljon lapsille ja ulkoilen, emme ole paljoakaan kotona. Uskon itseeni opiskeluasioissa mutta en lainkaan työasioissa, koska kyllästyn äärettömän helposti..vähän kaikkeen eikä minulla myöskään ole paljon yhtään työkokemusta iästäni huolimatta.
Vaikea sanoa menikö " ennustus" oikein kun oli niin suppea kuitenkin.
että olen sairastanut vaikean depression ja minulle luokiteltu jatkuva masennus...vaikka en itse kyllä koe olevani masentunut, mutta tuo kohta " tekisi mieli jäädä sänkyyn lepäämään" meni siinä mielessä oikein. Olen välillä laiska, mitä ei kyllä kestä kuin päivän tai pari
Toivottavasti teilläkin oli hauskaa :) Hyvää jatkoa teille kaikille ..
ap
Täällä pelleilee nelikymppinen yh-mamppis, toistaiseksi kotiäitinä
nimimerkki semi-wild
Opiskelen noin kolmena päivänä viikossa ja lopun aikaa hoidan lapsia kotona.
Pikkiriikkis
Olet todella iloinen, hersyvä naurusi kuuluu kauas ;) Olet kuin sähikäinen, energiaa riittää ihan vaikka muille jakaa. Vaikka viimeaikoina on tainnut välillä olla virta vähän vähissä..? Silti sisin sinäsi on vielä tallella .. Lapsillasi on rajat, mutta ei mitenkään hirveän tarkat. Sinä mieluummin valitset asioista ne, joita saa tehdä etkä sitten jaksa niistä sen enempää välittää ja sitten ne kaikkein vaarallisimmat tempaukset on ehdoton ei lapsillesi. Rakastat vauhtia ja vaarallisia tilanteita.. onkos sinulla poikalapsia? ;)
Kerrohan menikö täysin huti vai löysitkö itseäsi?
Vierailija:
Täällä pelleilee nelikymppinen yh-mamppis, toistaiseksi kotiäitinänimimerkki semi-wild
Onkos sinulla nyt vähän iloisuus hakusessa? Et ole ihan oma itsesi, vähän hiljaisempi ja ilottomampi kuin tavallisesti? Luonteeltasi olet vastuuntuntoinen ja haluat tehdä asiat oikein. Siis noudattaa sääntöjä ja normeja. Olet kunnianhimoinen ja tiedät yleensä mitä haluat. Mietiskelet paljon asioita ja olet enemmän tunne- kuin järki-ihminen. Helposti toisten murheet tuntuvat taakkana itselläsikin..
Vierailija:
Opiskelen noin kolmena päivänä viikossa ja lopun aikaa hoidan lapsia kotona.Pikkiriikkis
Teen osa-aikaisesti väitöskirjaa eli tyttäreni on päiväkodissa parina päivänä viikossa. Jos useampi ystäväni asuisi tässä lähellä viihtyisin paremmin kotona tytön kanssa mutta tätä nykyä tunnen itseni aika yksinäiseksi.
Harrastan käsitöitä, leipomista, TV:tä/elokuvia, nettiä ja hyötyliikuntaa, lukemiseen ei juuri nyt ole aikaa kuten ennen. Viikonloppuisin teemme asioita yhdessä, perheenä (ulkoilu, shoppailu, vierailut ystävien luona). Tyttäreni ja mieheni ovat minulle tärkeintä elämässä (ja väikkäri pitää huolen siitä etteivät seinät kaadu päälle).
Nimim. Priitta
Olen 29 vuotias,hoito-alalla työskentelevä kahden pienen pojan äiti.Olen ollut naimisissa reilut 3 vuotta,välillä elämä ruusuista ja sitten taas välillä ei.Unelmanani on opiskella lääkäriksi,saa nähdä toteutuuko joskus.Asumme tällä hetkellä vuokralla,mutta haaveena olisi se punainen tupa ja perunamaa...
Sinähän kerroit jo itse paljon luonteestasi, eipä mulle paljon jäänyt ;)
Olet enemmän kaupungissa viihtyvää tyyppiä kuin maaseudulla. Arvostat palveluiden läheisyyttä ja sitä että asiat sujuu ja ovat ulottuvillasi. Pidät enemmän yksin- kuin ryhmätyöskentelystä. Olet hieman etäinen ja viileä, mutta läheisiäsi kohtaan hyvinkin lämmin persoona.
Vierailija:
Teen osa-aikaisesti väitöskirjaa eli tyttäreni on päiväkodissa parina päivänä viikossa. Jos useampi ystäväni asuisi tässä lähellä viihtyisin paremmin kotona tytön kanssa mutta tätä nykyä tunnen itseni aika yksinäiseksi.Harrastan käsitöitä, leipomista, TV:tä/elokuvia, nettiä ja hyötyliikuntaa, lukemiseen ei juuri nyt ole aikaa kuten ennen. Viikonloppuisin teemme asioita yhdessä, perheenä (ulkoilu, shoppailu, vierailut ystävien luona). Tyttäreni ja mieheni ovat minulle tärkeintä elämässä (ja väikkäri pitää huolen siitä etteivät seinät kaadu päälle).
Nimim. Priitta
Olet 100% oikeassa kaikessa mitä kerroit.
Kiittäen, Priitta
Olis mukavaa jos muutkin luonnekuvauksen saaneet vielä jaksaisivat vähän palutetta kirjoitella :) ap
Suo anteeksi, tää menee jo vähän yli luonnekuvauksen, mutta ajattelin kerran koettaa vähän tarkempaa kuvausta joissakin asioissa ;) Kerro sitten menikö täysin huti?
Sinä olet luonnollisuutta arvostava, rehti ja reilu tyyppi. Et kiertele tai kaartele, mutta et myöskään halua pahoittaa toisten mieltä tahallasi. Iloisuuttakin sinussa on, olet kovin onnellinen tyttärestäsi ja nautit hänen seurastaan. Et paljoa meikkaa, vaan itsetuntosi kestää kauppareissut ilman tuntien laittautumista. Saanko muuten jo onnitella työn johdosta? ;)
Hei vaan, sulla on paljon samaa kuin mussa ;) Siis noi haaveet ja muut..
Olet luonnonläheinen ihminen ja nautit luonnossa kulkemisesta. Viihdyt ihmisten kanssa ja tulet heidän kanssa hyvin toimeen. Olet hyvin empaattinen ihminen ja nautit saadessasi auttaa ja olla toisia varten olemassa. Liian usein kuitenkin unohdat itsesikin, muut menevät itsesi edelle tärkeysjärjestyksessäsi. Olet kunnianhimoinen, haaveilet paljon, mutta vähän pelkäät toteuttaa unelmiasi. Et oikein usko että pystyisit ne tavoittamaan kuitenkaan. Ole rohkeampi ;) Olet ripeäliikkeinen ja tarmokas, hyväntuulinen ja positiivinen nainen.
En nyt tiedä menikö aivan metsään, mutta sä tunnuit kaikkein helpoimmalta vastattavalta ;))
Nämä kohdat osuivat melko oikeaan:
Vierailija:
Luonteeltasi olet vastuuntuntoinen ja haluat tehdä asiat oikein. Olet kunnianhimoinen ja tiedät yleensä mitä haluat. Mietiskelet paljon asioita ja olet enemmän tunne- kuin järki-ihminen.
Ja nämä taas vähemmän oikeaan:
Vierailija:
Onkos sinulla nyt vähän iloisuus hakusessa? Et ole ihan oma itsesi, vähän hiljaisempi ja ilottomampi kuin tavallisesti? Helposti toisten murheet tuntuvat taakkana itselläsikin..
Pikkiriikkis
Olen 28-vuotias kahden pikkupojan äiti. Nuorimmainen on vielä vauva ja olen lasten kanssa kotona. Elämäni on nyt aika pitkälle vain tätä kotia ja arkea, ehkä juuri siksi seinät ovat jo alkaneet kaatua päälle...
Homssulan hemssu
Olen naimisissa, lapsiakin on ihan riittävästi. Entinen työni oli tylsää, nyt etsiskelen uutta uraa, mutta ei ole löytynyt mitään sopivaa kohdalle. Monenlaisessa myllerryksessä olen ollut viime aikoina, ehkä se tästä selkenee! :)
terv. Fragli
Sinä pidät kovasti kotiäitinä olosta, jotenkin tunnet olosi omimmaksesi siellä. Teillä on lapsilla turvalliset rajat, jotka myös pitää. Haluat pitää asiat järjestyksessä ja langat käsissäsi.
Pitää paikkansa. Joskus tosin tuntuu, että haluan pitää langat liian kireänä , onneksi nykyään älyän jo hellittää, ainakin omasta mielestäni...Elämä opettaa;-)
Olet kovin kiitollinen nykyiseen elämäntilanteeseesi, ja koet olevasi erittäin onnellinen, loppujen lopuksi ;)
Kyllä, olen kiitollinen nykyisestä elämästäni ja koen itseni onnekkaaksi , sillä loppujen lopuksi, olen saanut elämältä hyvin paljon hyviä asioita.