Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, kuka tulis leikkiin mukaan? Kerro minulle vahan itsestasi/elamantilanteestasi tms sinuun liittyvaa ja keksi itsellesi nimimerkki loppuun, niin mina kerron

Vierailija
08.11.2005 |

..millainen on luonteesi? Kertokaa sitten miten osuu, jooko? ;)

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimeltään!

Vierailija
62/112 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvin henkinen ihminen, uskot enkeleihin ja muuhun mitä ei voi pelkillä silmillä nähdä :) Se tuo sinulle lohtua vaikeina hetkinä. Silti olet hyvin jalat maassa olevaa tyyppiä, et ole taivaanrannan maalari, vaan konkreettisten asioitten tekijä. Viet aloittamasi asiat loppuun, etkä halua niiden jäävän " roikkumaan" tekemättöminä kannoillesi. Perheesi on sinulle tuki ja turva ja todella tärkeä, menee kaiken muun ohitse tärkeysjärjestyksessä, jos valita pitäisi.

Vierailija:

Olen pitkälle kouluttautunut ja aloittelemassa väitöskirjaa, mutta käymme samalla lapsettomuushoidoissa. Toiveissa on kolmas lapsi, mutta hänen saapumistaan odotellessa paneudun " paperisen lapsen" kirjoittamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä yli 10 vuoden päihdeongelma takana ja nyt uutta elämää harjoitellut muutaman vuoden ja sujuu aivan loistavasti. Elämä hymyilee ja ystäviä löytynyt. Opinnot olen aloittanut käsityöalalla. Minulla kaksi lasta ja heidän kanssa elelen. Tulevaisuus kyllä jonkin verran pelottaa kun vaikea ajatella itsensä vakituisessa työssä. Mitenhän siinä käy..Olen saanut sisustettua kauniin ja viihtyisän kodin, josta olen ylpeä. Rahaa ei ole paljon, mutta aivan riittävästi meidän kolmen elämiseen. Olen siis pannut koko elämäni remonttiin ja tehnyt vanhoista veloista maksusuunnitelmat ja paljon jo saanut niitä maksettuakin. Autokin tullut hankittu ja vielä uusi, että voin kyllä olla iloinen nykyisestä elämästäni, olen saanut uuden mahdollisuuden. Olisi kiva kuulla jonkinlainen kuvaus minunkin luonteestani.

T: Sielunpeili

Vierailija
64/112 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutukseni on kasvatustieteen maisteri, mutta töitä teen rahapuolella, sijoitusbisneksessä. Minulla on kaksi tuntkintoa ja kolme lyhyempää koulutuskurssia. Ammattialaa olen vaihtanut useampaan kertaa. Meillä on asunto Helsigissä, mutta tällä hetkellä asumme tilapäisesti miehen työn vuoksi ulkomailla.

Vierailija
65/112 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla hyvä lukemaan ns. rivien välistä! Allekirjoitan useimmat sanomistasi asioista. Tuon jalat maassa-asenteen lisäksi koen peruspositiivisuuden olevan ominta itseäni. Toisaalta nuo henkimaailman asiatkin on täytynyt uskoa todeksi omien kokemusten takia, niin realisti kuin mielelläni olisinkin.

Haluan tehdä asiat kunnolla ja hyvin, vaikka minussa elää pieni boheemikin ;)

Kaikkea hyvää sinulle, tämä oli kiva kokemus!

t. Lumi

Vierailija
66/112 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus tähän omaan lahjaani nousi tosiaan, ja oli mukavaa jakaa kanssanne tämä ketju. Kiitos vielä :)

ap

Vierailija
67/112 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vain sinulle.Aika hyvin osui luone kuvaus.Olen kyllä ujo.

T.Kaksonen-70

Vierailija
68/112 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...joka piti hyvinkin paljon paikkaansa. Itse tietysti haluaisin olla enemmän taivaanrannan maalari, mutta ilmeisesti tuo jalat maassa -tapani ei sitä taida sallia. Tykkään siitä, että asiat kehittyvät jatkuvasti. En todellakaan pidä siitä, että asiat jankkaavat paikallaan, mutta tiedän sen, että moni asia vaatii paljon työtä ja aikaa. Uskon myös siihen, että itse vaikuttamalla ja tekemällä saa paljon aikaiseksi tässä elämässä.

Hyvin kyllä osasit lukea rivien välistä ja kirjoitit myös hienosti valituilla sanoilla! Kiitos ja mukavaa syksyn jatkoa!

Hansu

Hmm.. olenkohan jo vastannut sinulle..? Vai erehdynköhän nyt.. No mutta, vastaan kuitenkin :)

Sinä olet realistinen ihminen. Et ole ns taivaanrannanmaalari ollenkaan, vaan tartut toimeen ja teet. Harkitset asioita ja pohdit niitä eri kanteilta ennenkuin teet päätökset. Järki taitaa ohjailla sinua enemmän kuin tunteet. Taidat olla hieman malttamaton, mutta järkesi neuvoo sinua olemaan kiirehtimättä, antamaan asioiden edetä omalla painollaan. Toisaalta et halua mitään pysähtyneisyyttä elämääsi, jotain pitää olla koko ajan " menossa" , saat siitä itsellesi energiaa ja voimaa ;)

Vierailija
69/112 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sulla tuntuu kykyjä olevan, niin voisitko katsoa mulle tulevaan? Lapsiasiat mietityttää..

Vierailija
70/112 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi, jättisuuret onnittelut upeasta saavutuksestasi!! :)

Ja sitten sinuun.. elämä on kasvattanut sinusta nöyrän ja opettanut löytämään onnen pienistä arjen asioista. Ikkunoista kirkkaan paistava aamuaurinko saa sinulle hymyn huulillesi ja onnen tunteen sydämeesi. Olet hyvin kiitollinen siitä mitä sinulla nyt on ja olet ymmärtänyt/ymmärtämässä että huonoillakin asioilla menneisyydessä oli oma tarkoituksensa etkä niitä pois antaisi. Sinä olet rohkea ja erityisen sisukas nainen, ja itsevarmuutesi on kasvanut kohisten. Äitinä jaat paljon hellyyttä lapsillesi, haluat heidän olevan joka hetki varmoja rakkaudestasi ja suojeluksestasi. Sinä hymyilet nykyään paljon, mutta vähän epävarmuutta kuitenkin sinussa on. Kuten itsekin sanoit, tuleva vähän pelottaa, mutta rohkeasti vain eteenpäin. Olethan selvinnyt tähänkin saakka :)

Sinulle olisi helppo kirjoittaa vaikka kuinka pitkästi, mutta ehkä lopetan nyt tähän ;) Oikein hyvää jatkoa sulle :)

Vierailija:

Itsellä yli 10 vuoden päihdeongelma takana ja nyt uutta elämää harjoitellut muutaman vuoden ja sujuu aivan loistavasti. Elämä hymyilee ja ystäviä löytynyt. Opinnot olen aloittanut käsityöalalla. Minulla kaksi lasta ja heidän kanssa elelen. Tulevaisuus kyllä jonkin verran pelottaa kun vaikea ajatella itsensä vakituisessa työssä. Mitenhän siinä käy..Olen saanut sisustettua kauniin ja viihtyisän kodin, josta olen ylpeä. Rahaa ei ole paljon, mutta aivan riittävästi meidän kolmen elämiseen. Olen siis pannut koko elämäni remonttiin ja tehnyt vanhoista veloista maksusuunnitelmat ja paljon jo saanut niitä maksettuakin. Autokin tullut hankittu ja vielä uusi, että voin kyllä olla iloinen nykyisestä elämästäni, olen saanut uuden mahdollisuuden. Olisi kiva kuulla jonkinlainen kuvaus minunkin luonteestani.

T: Sielunpeili

Vierailija
71/112 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen reilu parikymppinen, muutama kuukausi sitten esikoistytön saanut. Ravitsemusalalta valmistunut. vajaa pari vuotta sitten tapasin nykyisen elämäni miehen.

Memmu

Vierailija
72/112 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34-vuotias ja asun ulkomailla. Elämäni on hyvällä mallilla, elämä on oikeasti kivaa. Huomaan nykyään hymyileväni päivittäin, mikä on aika hyvin entiseltä valittajalta :-) Jotkut elämän haaveet jäänevät haaveiksi, perhettä tässä tarkoitan, mutta ehkä näin on tarkoitettukin.

t. Lunasol

Vierailija
73/112 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27-vuotias nainen. Minulla on ihana mies ja kaksi lasta (4v. ja 1,5v.). Kiva työ, kiva koti ja muutenkin hyvä tilanne. Silti haaveilemme muutosta kotiseudulle ja EHKÄ jotain onkin jo tulossa... Osaatko sanoa, miten haaveidemme käy?

-hippu-

Vierailija
74/112 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet viellä kuulolla,mulle kanssa vastaavaa! :) olen kolmekymppinen koti-äiti,ollut kotona jo 6 vuotta ja hoitanut itse lapsiani..koska en ole viellä halunnut kuopusta hoitoon laittaa,on niin pieni viellä(2.5v)elämä pyörii lasten touhuissa,haaveilen maalle muutosta jotta voisin pitää eläimiä...kerrostalo elämä tökkii!harrastan lenkkeilyä satunnaisesti ja ratsastusta.mies aika paljon pois kun tekee keikkatöitä!välistä on kotonakin..mutta yh olen käytännössä välillä! -Rosamunda-

Vierailija
75/112 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuommoista taitaa elämäni olla aika pitkälle. Ja rohkeutta kyllä löytyy vaikka vähän muillekkin jakaa..mutta kyllä itsetuntoni kaipaa vielä hieman lisää vahvistusta.

Vierailija
76/112 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaan työelämään alkuvuodesta pitkän kotona olon jälkeen, mutta vaihdan alaa.

Elämä on muuten mallillaan, mutta rahahuolet painavat. Selviämmekö veroveloista, jotka lankeavat maksettavaksi?

Vierailija
77/112 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sinä olet todella äidillinen, sinulle voisi helposti kuvitella suurperheen ympärillesi ja olisit siellä kuin kotonasi :) Tykkäät puuhastella lasten kanssa ja saat heiltä energiaa, vaikkakin kaipaat myös aikuisempaa seuraa. Haaveilet kovasti jostain harrastuksessta, että pääsisit hetkeksi pois kotiseinien sisäpuolelta.

Vierailija:

Olen 28-vuotias kahden pikkupojan äiti. Nuorimmainen on vielä vauva ja olen lasten kanssa kotona. Elämäni on nyt aika pitkälle vain tätä kotia ja arkea, ehkä juuri siksi seinät ovat jo alkaneet kaatua päälle...

Homssulan hemssu

Haluaisin enemmänkin lapsia, tosin en tähän samaan konkurssiin :) Uhmiksen kanssa toki tuntuu välillä, että hermot menee liian helposti. Tosiaankin haaveilen ihka omasta harrastuksesta, ja aionkin taas aloittaa harrastajateatterin, kunhan vuosi vaihtuu.

Kiitos paljon!

Vierailija
78/112 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä arvostat perinteitä ja perhearvoja. Haluat tuntea olosi taloudellisesti turvatuksi, etkä tykkäisi askeettisesta elämästä. Olet hyvin kunnianhimoinen ja haluat perheesi menestystä ja hyvinvointia. Elämäsi ei saa olla paikoilleen pysähtynyttä, vaan haluat olla liikkeellä. Tasainen, yllätyksetön arki rivitalon pätkässä lähiössä ei ole sinua varten, haluat ihan jotain muuta. Ja myös saavutat sen. Sinun on vähän vaikeaa hyväksyä heikkouksia tai virheitä, vaadit täyttä panostusta asiassa kuin asiassa. Et siedä lepsuilua/asioista luistamista. Rakkaillesi olet kuitenkin lempeä, kotioloissa uskallat riisua " naamion" , roolin joka sinulla on työelämässä :)

Vierailija:

Koulutukseni on kasvatustieteen maisteri, mutta töitä teen rahapuolella, sijoitusbisneksessä. Minulla on kaksi tuntkintoa ja kolme lyhyempää koulutuskurssia. Ammattialaa olen vaihtanut useampaan kertaa. Meillä on asunto Helsigissä, mutta tällä hetkellä asumme tilapäisesti miehen työn vuoksi ulkomailla.

Vierailija
79/112 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on paljon haaveita ja tulevaisuudensuunnitelmia. Elät nyt onnellista aikaa ja tunnet kaiken olevan täydellistä. Olet onnellinen. Tykkäät olla yhteydessä kavereihisi, et ole ns erakkoluonne ollenkaan. Haluat nyt keskittyä kotiäitinä oloon, taidatpa jopa haaveilla toisesta lapsesta tälle esikoiselle kaveriksi.. parin vuoden sisään? Et elä prinsessahaaveissa kuitenkaan, olet tietyllä tavalla rationaalinen.. mielikuvitusmaailma ei ole sinua varten.

Miltäpä kuulosti..? Menikö aivan metsään? Alkaa jo vähän väsyttämään tämä, mutta en malta lopettaa kun on omalla tavalla kiehtovaa tämä kuitenkin ;)

ap

Vierailija:

olen reilu parikymppinen, muutama kuukausi sitten esikoistytön saanut. Ravitsemusalalta valmistunut. vajaa pari vuotta sitten tapasin nykyisen elämäni miehen.

Memmu

Vierailija
80/112 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista todella! Arvasinkin, että kommentoit tuota liikkellä olemista, ja ymmärrän myös, miksi sanot minun arvostavan perinteitä ja taloudellista turvallisuutta.

Mutta mistä sait päähäsi kunnianhimoisuuden ja virheiden hyväksymättömyyden? Se ei pidä paikkaansa - mutta mistäs sinä olisit sen voinut tietää. Olen sielultani käyttäytymistieteilijä, ymmärrän ihmistä hyvin pitkälle. Myös meidän kaikkien tekemiä virheitä. Ja riisun muuten naamiota joka paikassa.

Tämä ketju on siksi mielenkiintoinen, että olen mennessä elämässä arvioinut muiden kirjoituksia. Itselläni on siinä myös vahvata taidot. Eli hyvät pojot antaisin sinulle taidoistasi!

Vierailija:

Sinä arvostat perinteitä ja perhearvoja. Haluat tuntea olosi taloudellisesti turvatuksi, etkä tykkäisi askeettisesta elämästä. Olet hyvin kunnianhimoinen ja haluat perheesi menestystä ja hyvinvointia. Elämäsi ei saa olla paikoilleen pysähtynyttä, vaan haluat olla liikkeellä. Tasainen, yllätyksetön arki rivitalon pätkässä lähiössä ei ole sinua varten, haluat ihan jotain muuta. Ja myös saavutat sen. Sinun on vähän vaikeaa hyväksyä heikkouksia tai virheitä, vaadit täyttä panostusta asiassa kuin asiassa. Et siedä lepsuilua/asioista luistamista. Rakkaillesi olet kuitenkin lempeä, kotioloissa uskallat riisua " naamion" , roolin joka sinulla on työelämässä :)

Vierailija:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän