Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, kuka tulis leikkiin mukaan? Kerro minulle vahan itsestasi/elamantilanteestasi tms sinuun liittyvaa ja keksi itsellesi nimimerkki loppuun, niin mina kerron

Vierailija
08.11.2005 |

..millainen on luonteesi? Kertokaa sitten miten osuu, jooko? ;)

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olet itseironinen ja älykäs. Enemmän koti-ihmisiä kuin bilehileitä. Rakastat älykkäitä, pitkiä keskusteluita, joihin saat panostaa kunnolla. Olet ehkä hieman hiljainen, mutta räväkkä. Jännä yhdistelmä ;) Tykkäät käpertyä syysilloin kirjan kanssa peiton alle, villasukat jalassa..

Olen melkeinpä juuri tuollainen. Minua on usein luonnehdittu älykkääksi. Ja todellakin rakastan pitkiä keskusteluita. Lisäksi vaikutan hieman hiljaiselta, mutta silti tykitän mielipiteitäni täysillä tarvittaessa.

Kiitos :-)

Vierailija
42/112 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ihanasti rakastunut jo lähes vuoden ajan, miehellä pari lasta.

Miuku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 vuotias kahden lapsen kotiäiti. Aloitan työt parin kkn päästä. Asun avioliitossa.

Mamitsu

Vierailija
44/112 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä kotona, opinnot kesken terveydenhuoltoalalle. Pidän lapsista, musiikista, lukemisesta ja luonnosta. Tykkään myös parantaa maailmaa ystävieni kanssa viinipullon yli jutellen ;)

* matka-mamma

Vierailija
45/112 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikoina ollu aika vaikeeta laheisen kuoleman johdosta, mutta positiivinen olen kuitenkin.

Nakki

Vierailija
46/112 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet todella äidillinen, sinulle voisi helposti kuvitella suurperheen ympärillesi ja olisit siellä kuin kotonasi :) Tykkäät puuhastella lasten kanssa ja saat heiltä energiaa, vaikkakin kaipaat myös aikuisempaa seuraa. Haaveilet kovasti jostain harrastuksessta, että pääsisit hetkeksi pois kotiseinien sisäpuolelta.

Vierailija:

Olen 28-vuotias kahden pikkupojan äiti. Nuorimmainen on vielä vauva ja olen lasten kanssa kotona. Elämäni on nyt aika pitkälle vain tätä kotia ja arkea, ehkä juuri siksi seinät ovat jo alkaneet kaatua päälle...

Homssulan hemssu

Vierailija
47/112 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet innostuva ja kaipaat kokoajan haastetta ja tietynlaista jännitettä elämääsi. Tiedät mitä haluat ja tahdot myös saavuttaa sen. Ajattelet positiivisesti asioista etkä masennu ihan pienestä. Löydät ne hyvät asiat huonommistakin jutuista. Lastesi kanssa olet enemmän tasavertainen kuin tiukka autoritäärinen vanhempi.

Vierailija:

Olen naimisissa, lapsiakin on ihan riittävästi. Entinen työni oli tylsää, nyt etsiskelen uutta uraa, mutta ei ole löytynyt mitään sopivaa kohdalle. Monenlaisessa myllerryksessä olen ollut viime aikoina, ehkä se tästä selkenee! :)

terv. Fragli

Vierailija
48/112 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parikymppinen, opiskelen ammattikoulussa (en ole täysin tyytyväinen ammattiin, johon opiskelen), asun vielä vanhempien luona. Seurustelen. Piakkoin muutto edessä.

-Hanna-Kaisa

Vierailija
49/112 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet uonteeltasi itsenäinen, riippumaton, omilla toimeentuleva. Et kaipaa toista ihmistä saavuttaaksesi onnellisuutesi, vaan olet tyytyväinen vaikka yksinkin. Pahin menovaihe on jo takana, viihdyt enemmän kotona rakkaasi kainalossa. Ahdistut jatkuvasta melusta ja ihmisvilinästä, vaikka sopivina annoksina ne pirtävätkin sinua.

Vierailija:

nyt ihanasti rakastunut jo lähes vuoden ajan, miehellä pari lasta.

Miuku

Vierailija
50/112 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman uupunut, mutta innokas. Haluat kaiken olevan just eikä melkein, epäjärjestys ahditaa sinua. Kaipaat välillä toisten seuraa, ja teet mitä vaan päästäksesi ihmisten ilmoille ;) Haluat edetä urallasi.

Vierailija:

35 vuotias kahden lapsen kotiäiti. Aloitan työt parin kkn päästä. Asun avioliitossa.

Mamitsu

Vierailija
51/112 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lämmin ja valoisa persoona. Olet usein kuuntelevana korvana, mutta et sinä patoa omia tunteitasikaan sisällesi. Avoimuutesi on upeaa. Ystävien silmissä olet kannustava ja välittävä kaveri, josta on helppo pitää. Ennakkoluuloton olet myös, rohkeakin vaikka joskus epäröit ratkaisujesi järkevyyttä. Hieman boheemiutta sinussa on, kaiken ei tarvitse olla prikulleen vaan sallit hieman sovellettua vapautta ympäristöösi ja elämääsi ;)

Vierailija:

Tällä hetkellä kotona, opinnot kesken terveydenhuoltoalalle. Pidän lapsista, musiikista, lukemisesta ja luonnosta. Tykkään myös parantaa maailmaa ystävieni kanssa viinipullon yli jutellen ;)

* matka-mamma

Vierailija
52/112 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä vaadit itseltäsi huimia suorituksia, viimeaikoina olet kylläkin vähän oppinut olemaan armollisempi itsellesi. Olet perfektionisti, ja enemmän optimistinen elämänkatsomus sinulla on kuin pessimistinen. Olet opetellut ottamaan elämässäsi vähän rennommin ja huomannut voivasi nykyään paremmin.

Vierailija:

Viime aikoina ollu aika vaikeeta laheisen kuoleman johdosta, mutta positiivinen olen kuitenkin.

Nakki

Vierailija
53/112 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vajaa 30v. kahden lapsen osa-aikatyossa kayva aiti. Olemme monikulttuurinen perhe, tykkaan matkustella ja shoppailla.

Vierailija
54/112 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olet lämmin ja valoisa persoona. Olet usein kuuntelevana korvana, mutta et sinä patoa omia tunteitasikaan sisällesi. Avoimuutesi on upeaa. Ystävien silmissä olet kannustava ja välittävä kaveri, josta on helppo pitää. Ennakkoluuloton olet myös, rohkeakin vaikka joskus epäröit ratkaisujesi järkevyyttä. Hieman boheemiutta sinussa on, kaiken ei tarvitse olla prikulleen vaan sallit hieman sovellettua vapautta ympäristöösi ja elämääsi ;)

Aika hyvin olet kyllä osannut minua " lukea" , puuttumaan jäi ainoastaan merkintä: " saatat usein antautua myös melankolisuudelle, mutta pienen itkutuokion jälkeen elämä hymyilee jälleen" :)

*matka-mamma

Vierailija
55/112 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet luonteeltasi kiltti ja rauhallinen, mutta suuttuessasi tulta ja tappuraa. Olet kovin luottavainen, välillä jopa liiaksi.Et oikein osaa pitää aina puoliasi, mikä olisi kuitenkin sinun tärkeää oppia.. Haluat uskoa ihmisistä hyvää vaikka tiedät että niin ei aina välttämättä ole. Vähän epävarma olet itsestäsi ja siitä mitä tulevaisuudelta haluaisit.

Vierailija:

Olen parikymppinen, opiskelen ammattikoulussa (en ole täysin tyytyväinen ammattiin, johon opiskelen), asun vielä vanhempien luona. Seurustelen. Piakkoin muutto edessä.

-Hanna-Kaisa

Vierailija
56/112 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet suora ja jämäkkä, pidät enemmän kaupunkikohteista ja asumisesta kuin luonnonrauhasta. Kaipaat ympärillesi ihmisiä, mitä enemmän, sen parempi. Olet rohkea, etkä paljoakaan välitä toisten mielipiteistä mitä tulee sinuun. Seisot sanojesi takana, mutta olet myös välittävä kaikkein läheisimmille. Teetkö jotain toimistotyötä..? Sinusta saa asiallisen, ehkä hieman vakavankin kuvan, mutta se on vain pintaa. Perheesi tuntee todellisen minäsi, joka osaa myös iloita arjen pienistä asioista :)

Vierailija:

Olen vajaa 30v. kahden lapsen osa-aikatyossa kayva aiti. Olemme monikulttuurinen perhe, tykkaan matkustella ja shoppailla.

Vierailija
57/112 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

työtön yli 3kymppinen nainen, lasta haluamme kovasti, ei näy ei kuulu. (Hoitokierteessä sen takia)

Vierailija
58/112 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa meni oikein, en oikein tuosta jamakkyydesta ja rohkeudesta tieda... Enka tee toimistotyota. Mutta muuten aika moni meni oikein!

Vierailija:

Olet suora ja jämäkkä, pidät enemmän kaupunkikohteista ja asumisesta kuin luonnonrauhasta. Kaipaat ympärillesi ihmisiä, mitä enemmän, sen parempi. Olet rohkea, etkä paljoakaan välitä toisten mielipiteistä mitä tulee sinuun. Seisot sanojesi takana, mutta olet myös välittävä kaikkein läheisimmille. Teetkö jotain toimistotyötä..? Sinusta saa asiallisen, ehkä hieman vakavankin kuvan, mutta se on vain pintaa. Perheesi tuntee todellisen minäsi, joka osaa myös iloita arjen pienistä asioista :)

Vierailija:

Vierailija
59/112 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hyvin onnistuit kuvailemaan luonnettani. Meni itse asiassa aivan nappiin tuo luonnehdintasi.

Vierailija:

Olet luonteeltasi kiltti ja rauhallinen, mutta suuttuessasi tulta ja tappuraa. Olet kovin luottavainen, välillä jopa liiaksi.Et oikein osaa pitää aina puoliasi, mikä olisi kuitenkin sinun tärkeää oppia.. Haluat uskoa ihmisistä hyvää vaikka tiedät että niin ei aina välttämättä ole. Vähän epävarma olet itsestäsi ja siitä mitä tulevaisuudelta haluaisit.

Vierailija:

-Hanna-Kaisa

Vierailija
60/112 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkälle kouluttautunut ja aloittelemassa väitöskirjaa, mutta käymme samalla lapsettomuushoidoissa. Toiveissa on kolmas lapsi, mutta hänen saapumistaan odotellessa paneudun " paperisen lapsen" kirjoittamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan