Hei, kuka tulis leikkiin mukaan? Kerro minulle vahan itsestasi/elamantilanteestasi tms sinuun liittyvaa ja keksi itsellesi nimimerkki loppuun, niin mina kerron
..millainen on luonteesi? Kertokaa sitten miten osuu, jooko? ;)
Kommentit (112)
käyn välillä keikkatöissä, olen terveydenhoitoalalla, muuten elämä pyörii aikalailla perheen parissa. Tykkään käydä välillä myös kavereiden kanssa baareissa.
Kauheen vaikea kirjoittaa itsestään...hmm...olen avioliitossa iiihanan miehen kanssa, ollaan ns. uusioperhe.
Olen yh-äiti. Melko hyvin menestyvä työelämässä. Ja olen ihanan miehen salakulta.
suvituuli-merihevonen
Sinä olet nuorekas ja vahva nainen. Sisukkuutta löytyy, vaikka välillä tunnet itsesi todella väsyneeksi. Jonkinlaista levottomuutta sinussa on, virtaa josta et oikein tiedä mihin sen kohdistaisit. Vähän olet tullut rauhallisemmaksi vuosien saatossa, mutta se pieni kaipuu elää sisälläsi vieläkin ;)
Kerro miten osui, jookos? ap
Vierailija:
Töissä ollut pitemmän aikaa, ja nyt päätin vihdoin tehdä opinnot loppuun.Lounatuuli
Sinäpä olet huumorintajuinen, mutta myös salaperäinen. Et halua paljastaa kaikkea itsestäsi ja valikoit tarkkaan kelle puhut syvimmät tuntosi. Läheisiä kohtaan olet kuitenkin avoin ja luottavainen, sinussa on vahvana äidilliset piirteet, suojelijan rooli.
Että näin, kerroppas löysitkö itsesi ;))
Vierailija:
Olen yh-äiti. Melko hyvin menestyvä työelämässä. Ja olen ihanan miehen salakulta.suvituuli-merihevonen
Olet vielä fyysisesti nuori, eikö vaan? Teet kotihommat rutiinilla, pidät enemmän järjestyksestä ja säännöistä kuin boheemista elämäntyylistä. Olet tyytyväinen elämääsi, vaikkakin joskus haaveilet muusta..silti et vaihtaisi nykyistä pois mistään hinnasta :) Välilllä olet vähän hukassa itsesi kanssa, mutta hyvin saat itsesi taas balanssiin ;)
Miltäs kuulosti?
Vierailija:
käyn välillä keikkatöissä, olen terveydenhoitoalalla, muuten elämä pyörii aikalailla perheen parissa. Tykkään käydä välillä myös kavereiden kanssa baareissa.
Kauheen vaikea kirjoittaa itsestään...hmm...olen avioliitossa iiihanan miehen kanssa, ollaan ns. uusioperhe.
Vierailija:
Sinä olet nuorekas ja vahva nainen.
Mielelläni ajattelisin olevani nuorekas ja vahva ;) Nuorekkuus varmaan pitääkin paikkansa, jotkut pitävät minua vahvana mutta itse en.
Sisukkuutta löytyy, vaikka välillä tunnet itsesi todella väsyneeksi.
Väsymys osuu, mutta sisukkuutta vois olla enemmänkin.
Jonkinlaista levottomuutta sinussa on, virtaa josta et oikein tiedä mihin sen kohdistaisit. Vähän olet tullut rauhallisemmaksi vuosien saatossa, mutta se pieni kaipuu elää sisälläsi vieläkin ;)
Toi kaipuu siinä mielessä että haikailen ja suunnittelen aina kaikenlaista. Ylimääräistä virtaa ei kyllä ole, rauhallinen olen aina ollut ja ehkä iän myötä entisestään rauhoittunut :)
Opiskelen. Vanhemmalla lapsellani aika paljon ongelmia, nuorempi sydämeni ilo. Elänyt 3 vuotta ilman kunnollisia suhteita, enkä luultavasti semmoista kaipaakkaan. Olen tyytyväinen elämääni ja ympärilläni on hienoja ihmisiä. Olen avioero lapsi ja elänyt uusperheessä ja ollu paljon ongelmia nuoruudessa, sekä myöskin aikuisuudessa, mutta nyt ongelmat tuntuvat olevan takanapäin. En ole varma onko opiskelemani ala oikea ja löydänkö tulevaisuudessa alalta minulle sopivaa työpaikkaa, joka olisi tarpeeksi haastava kyvyilleni. Pidän itseäni taiteellisena ja luovana sekä boheemina, näin kuvailevat myös vanhempani minua. Elän päivän kerrallaan ja olen elämästä sen oppinut ettei tulevaisuutta kannata suunnitella etukäteen. nim. Santapaperi
Sinä olet rauhallinen, luonnonlapsi tyyppinen nainen. Elät mieluummin " luomusti" kuin menet mukaan nykyajan hektisyyteen. Haaveenasi on asua maalla, omassa talossa.. kasvattaa vihanneksia ja pillkoa puita talon lämmitystä varten ;) Romanttinenkin olet. Arvostat henkisiä arvoja enemmän kuin materiaa ja pinnallisuutta. Olet sinut itsesi kanssa :)
Olen reilu parikymppinen äiti, yhteishuoltajuus miehen kanssa. Työelämään palasin kun lapsi 1v 2kk. Asutaan ja elellään mukavasti kahdestaan. Rakkauselämä paistaa tällä hetkellä poissaolollaan, vaikka syömmeni kaipaisi jo tulta ja lämmintä syliä.
Entisestä luokan priimuksesta vahvaksi sinkkuäidiksi, semmosta se elämä on.
-DearMoM-
Vierailija:
Olet vielä fyysisesti nuori, eikö vaan? Teet kotihommat rutiinilla, pidät enemmän järjestyksestä ja säännöistä kuin boheemista elämäntyylistä. Olet tyytyväinen elämääsi, vaikkakin joskus haaveilet muusta..silti et vaihtaisi nykyistä pois mistään hinnasta :) Välilllä olet vähän hukassa itsesi kanssa, mutta hyvin saat itsesi taas balanssiin ;)Miltäs kuulosti?
No totatota...aikasta pieleen meni
Olen 30v. Erittäin suurpiirteinen. Olen kyllä erittäin tyytyväinen elämääni...öööö...hukassa???
Olen kolmen lapsen äiti; 9v, 7v ja 6kk. Vanhin lapsista erityislapsi. Olemme uusperhe ja tällä kokoonpanolla homma toimii loistavasti.
Nyt olen kotiäitinä mutta minua odottaa työ josta en juurikaan pidä, joten tulevaisuuden suunnitelmat ovat aikalailla avoinna :-)
Nro:n 17 nimimerkkinä olkoon muuten äityli
Vierailija:
Sinä olet rauhallinen, luonnonlapsi tyyppinen nainen.Näin ehkä moni minusta ajattelee. Pinnan alla kuohuu toisinaan. Kotioloissa kyllä purkautuu uloskin.
Elät mieluummin " luomusti" kuin menet mukaan nykyajan hektisyyteen.
Juuri näin!
Haaveenasi on asua maalla, omassa talossa.. kasvattaa vihanneksia ja pillkoa puita talon lämmitystä varten ;)
Tämä haave on toteutettu juuri tänä kesänä! =) Muutimme maalle. On oma puutarha ja kasvimaa, sienimetsään pääsee pihalta jne.
Romanttinenkin olet. Arvostat henkisiä arvoja enemmän kuin materiaa ja pinnallisuutta.
Näin pyrin tekemään.
Olet sinut itsesi kanssa :)
Jaa, ehkä taas nykyään, oli kyllä epätasapainoisempi kausi tässä lähiaikoina n. 2v kestänyt.
Elämä on tuonut sinulle tietynlaista karkeutta, et katsele kaikkea ruusunpunaisten lasien läpi, mutta toisaalta pientä katkeruuttakin syvimmltä sisimmästäsi löydät..vaikka se onkin vaikea ehkä tunnustaa ;) Vähän on suunta hukassa elämässäsi, mutta kun vain uskoisit itseesi enemmän niin näkisit kaiken selvemmin. Energiaa sinulla kyllä riittää, mutta välillä tulee aikoja jolloin haluaisit vain jäädä sänkyyn lojumaan.. Et ehkä niin kauhean äidillinen ole, siis ns pullantuoksuinen kotiäiti.
Kerro miltä kuulosti?
Vierailija:
Opiskelen. Vanhemmalla lapsellani aika paljon ongelmia, nuorempi sydämeni ilo. Elänyt 3 vuotta ilman kunnollisia suhteita, enkä luultavasti semmoista kaipaakkaan. Olen tyytyväinen elämääni ja ympärilläni on hienoja ihmisiä. Olen avioero lapsi ja elänyt uusperheessä ja ollu paljon ongelmia nuoruudessa, sekä myöskin aikuisuudessa, mutta nyt ongelmat tuntuvat olevan takanapäin. En ole varma onko opiskelemani ala oikea ja löydänkö tulevaisuudessa alalta minulle sopivaa työpaikkaa, joka olisi tarpeeksi haastava kyvyilleni. Pidän itseäni taiteellisena ja luovana sekä boheemina, näin kuvailevat myös vanhempani minua. Elän päivän kerrallaan ja olen elämästä sen oppinut ettei tulevaisuutta kannata suunnitella etukäteen. nim. Santapaperi
Sinä arvostat paljon perhettä ja perhekeskeisyyttä. Haluaisit kovasti sen normin; " lapset, farmariauto, ok talo, aviomies ja koira" ;) Huolehdit itsestäsi meikkaat ja pukeudut muodin mukaan, lapsesikin haluat olevan kauniisti puettu, haluat esteettisyyttä ja siisteyttä ympärillesi. Aika rauhallinen olet sen suhteen, ettei baarielämä ihan hirveästi sinua enää vedä puoleensa. Äitisi taitaa olla sinulle melkoisen tärkeä ;)
Palautetta..?
Vierailija:
Olen reilu parikymppinen äiti, yhteishuoltajuus miehen kanssa. Työelämään palasin kun lapsi 1v 2kk. Asutaan ja elellään mukavasti kahdestaan. Rakkauselämä paistaa tällä hetkellä poissaolollaan, vaikka syömmeni kaipaisi jo tulta ja lämmintä syliä.
Entisestä luokan priimuksesta vahvaksi sinkkuäidiksi, semmosta se elämä on.-DearMoM-
Sinä pidät kovasti kotiäitinä olosta, jotenkin tunnet olosi omimmaksesi siellä. Teillä on lapsilla turvalliset rajat, jotka myös pitää. Haluat pitää asiat järjestyksessä ja langat käsissäsi. Rankoista elämänkokemuksista huolimatta et ole katkeroitunut, vaan olet oppinut uudenlaista, positiivista elämänkatsomusta. Olet kovin kiitollinen nykyiseen elämäntilanteeseesi, ja koet olevasi erittäin onnellinen, loppujen lopuksi ;)
Vierailija:
Olen kolmen lapsen äiti; 9v, 7v ja 6kk. Vanhin lapsista erityislapsi. Olemme uusperhe ja tällä kokoonpanolla homma toimii loistavasti.Nyt olen kotiäitinä mutta minua odottaa työ josta en juurikaan pidä, joten tulevaisuuden suunnitelmat ovat aikalailla avoinna :-)
Eipä oo mulla semmoset hiukset ;) En sanoisi itseäni näkijäksi, jostain syystä vain todella usein näen ja aistin asioita.. tämä oli tälläinen leikkimielinen harjoitus, ilman paineita, ihan itseäni varten ;)
suvituuli-merihevosen luonne on just tuollainen. Kiitos! Oletko näkijä ? Tai onko sulla muita kykyjä ? Onko sulla tummat olkapäille ulottuvat suorat hiukset ?
Asun poikaystäväni kanssa ja meillä on kaksi kissaa. En tiedä, mitä haluaisin OIKEASTI opiskella. Vauvakuume vaivaa minua, miestä ei, ja mullakin on onneksi järki päässä.
Luuseri
Töissä ollut pitemmän aikaa, ja nyt päätin vihdoin tehdä opinnot loppuun.
Lounatuuli