Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko törkeetä laittaa miehelle ehdot; Lapsi tai ero?

Vierailija
04.07.2011 |

Olen vielä nuori, mutta sairauteni takia lääkäri suositteli että en kovin kauaa miettis haluanko lapsia vai en. Haluan, ja kovasti haluankin! Mies taas.... hmm... haluaa, mutta ei nyt. Ei ymmärrä että mulla ei ole aikaa odottaa välttämättä viittäkään vuotta... On niin saamarin järkevä ukko, ensin pitää olla vakkariduuni ja naimisiinkin pitäis mennä ennen lapsia!

Olen jo miettinyt eroa, sitä että mä en halua luopua mun unelmasta siksi että toinen epäröi / ei halua just nyt... mutta toisaalta en pysty kuvittelemaan että tekisin lapsia kenenkään muun kanssa kuin tämän...tämän jääräpään kanssa! Itse en välttämättä halua naimisiin (mulle se on "vain paperi") mutta olen myöntynyt jo siihen et ok, mennään naimisiin jos se on miehelle niin tärkeää... mutta miehelle taas avioliitto on niin pyhä että hän ei uskalla ajatellakaan jos kiirehditään naimisiin ja sitten tuliskin ero...?!

Tää tuntuu niin kauhen sekavalta tilanteelta! Uskon kuitenkin että mies oikeasti niitä lapsia haluaa, mutta epäröi... monesti kaupassa tai kaupungilla kuitenkin tökkii minua hymyillen kun näkee jonkun pienen pienen vauvan; Kato, kato!

Voisinhan toisaalta tehdä nyt niin, että kun minulta tämä nykyinen pilleriliuska loppuu, niin ilmoitan miehelle, että jos haluaa ehkäistä, on hyvä ja hakee kiskalta kortsuja! :D

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

KETÄÄN EI SAA!

Pakottaa mihinkään  !

Vierailija
62/67 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo 2 lasta, mutta ei nykyisen kumppanin kanssa. Oon ite 34 ja mies 24. Kerroin heti alkuun, että haluun vielä lapsia, en heti, mutta mulla on ikää sen verran, että ihan viimeistään 37 vuotiaana yritän tehdä lapsia, yksin tai yhdessä hänen kanssaan. Hän tietää, että haluaa lapsia ja alunperin halusi niitä joskus tulevaisuudessa, ei tietoa milloin. En koskaan oo painostanut asiaan vaan kertonut suoraan, mitä itse haluan ja teen, oli hän mukana tai ei. Nykyään hän on sitä mieltä, että ME tehdään lapsia muutaman vuoden sisällä :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ja ero on tulossa joka tapauksessa, jos painostat lapseen.

Aikuisen äiti, aikanaan painostettu

Vierailija
64/67 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa epätoivoisia ämmiä.

Vierailija
65/67 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse laitoin vaimolle ehdot että perspanoa tai ero.

Itse asetin ehdot, että seksiä kaksi kertaa päivässä, kunnolla suuseksiä tai ero. Kitisi jotain omasta kehostaan ja tahdostaan, mutta minä sanoin, että biologinen kello tikittää, ja viisari paisuu, pakko päästä purkautumaan.

Näin sitten nyt tehdään.

Ehdot ovat mielestäni täysin kohtuulliset.

Sä oot varmaan toi kilttis joka valittaa koko ajan naisen puutteesta ja ei ihme.

Vierailija
66/67 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän on tullut nyt niin paljon vastauksia ja vastakysymyksiä että en tiedä mistä aloittaa, mutta...

Tosiaan kukaan ei voi olla 100% varma että saisin ikinä lapsia, mutta haluan EDES YRITTÄÄ, Ja jos minun miesystäväni ei halua EDES yrittää, en saa koskaan tietää olisiko minulla ollut mahdollisuuksia alkaa äidiksi. Ja mahdollisuuden nimenomaan haluan! En halua että miesystävälleni tulee tunne että en rakasta häntä tarpeeksi ja pitäisin häntä vain siitosorina kun etsin lapselleni isää... Olemme olleet vuosia yhdessä ja tästä on puhuttu koko se aika, alun perin tein selväksi haluavani lapsia. Mies sanoi että sitten kun on työt ja asunnot ja naimaluvat...

Hänellä on siis aikaa ollut miettiä... ja teidän kommenttien perusteella pelkään juuri sitä, että en huomaakaan olevani lähes 30 ja kaikki "toivo menetetty".

Olen myös miettinyt vaihtoehtoa tehdä lapsi yksin. Mutta mieluiten haluaisin perheen. Jossa on isä ja äi

Jos 3-kymppisenä olisi kaikki toivo mennyt, niin miksi edes haluat noin huonolla terveydelläsi lapsia? Jätä lapsenteko terveille ihmisille, jotka pystyy raskautumaan vielä 45-47 vuoden kypsässä iässäkin. En väitä että tarvitsee raskautta noin myöhään, mutta onhan se merkki terveestä kehosta ja elämäntavoista.

Vierailija
67/67 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä haluaisit kiristää toista? Jos keskustelujen perusteella toinen ei halua lasta ja sinä haluat, pitää erota voidaksesi hankkia lapsen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän