Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeän epäsiistiä vaimoani

Vierailija
04.11.2011 |

Toisen ketjun innoittamana aloitan ensi kertaa avautumisen aiheesta. Olen hyvässä virassa, samoin vaimoni. Pidän ulkonäöstäni ja kunnostani huolta. Vaimo ei. Ylipainoa on, mutta se ei olisi yksinään pahin, jos hän olisi muuten siisti. Vaatteet ovat mitä sattuu, hiuksista puhumattakaan. Olen jopa siirtänyt hänen tililleen rahaa, että voisi hankkia itselleen uusia vaatteita ja käydä kampaajalla. Hän käytti rahat lasten vaatteisiin, joita meillä olisi ollut ennestäänkin tarpeeksi. Silmälasinsangat ovat kai hänen lukioajoiltaan ,itse hankin uudet vähintään vuosittain. Ja vielä korostan: rahasta se ei ole kiinni. Lisäksi tykkäisin kauniista alusvaatteista ,joita olen myös hankkinut lahjaksi, mutten ole ikinä niitä nähnyt hänen päällään. Ainoastaan haalistuneita ja virttyneitä vanhoja. Huoh. Toivottavasti hän lukee tämän.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2011 klo 13:16"]

Me naiset emme kestä arvostelua, niin se vain on. Vaikka mies kehuu naistaan kauniiksi, hyväksi äidiksi ym., se ei meille kelpaa. Naisen kulkekoon likaisena (?) jos niin haluaa. Sehän on sitäpaitsi paljon kivempaa, kuin itsensä laittaminen ja pukeutuminen kauniisti. Tuohon lapsille ostamiseen kompastun itsekin. Joku täällä vertasikin hyvin: lapsi ajaa edellä Mersulla, äiti tulee perässä Ladalla.
Minuun tämä kolahti. Menen huomenna katsomaan uusia silmälaseja 10 vuotta vanhojen (ihan hyvien...) tilalle :)

[/quote]

Ja näin ap vastailee hienosti vielä itselleenkin...

Vierailija
22/39 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli tämä totta tai ei, niin tuollainen itsensä unohtaminen ja epäsiisteys kertoo siitä että ihmisellä ei mene henkisesti hyvin. Esim. huonossa suhteessa sitä saattaa "puolitahallaan" osin tiedostamatta haluta tehdä itsestääm epähaluttavan, jotta se toinen ei koskisi. tai voihan hänellä olla vaikeaa töissäkin, tai muuten vaan jokin elämänkriisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta alusvaatteita vaimollesi, menee ihan tasan varmasti metsään niin että rytinä käy. Älä edes leikilläsi ja "huumorilla" vihjaile vaimollesi painosta, hapsottavista hiuksusta, rilleistä yms. - metsään menee sekin. Tuo mielummin kylään mukavia ja kohteliaita sinkkuja työkavereitasi, vaimosi alkaa varmasti kiinnittämään sen jälkeen huomiota itseensä. Toimii.

Vierailija
24/39 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta. Kuka mies kirjoittaisi "huoh"!

Vierailija
25/39 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan pidä kymmenen vuotta vanhoja silmälaseja, eihän niillä enää edes näe mitään! Ei sangat kestä niin kauan, ja linssit, varsinkin kymmenen vuotta sitten ostetut, naarmuuntuu. 

Vaatteet mitä sattuu, ja hiukset... jaa-a, miten aloit alun perin edes seurustelemaan tuollaisen naisen kanssa joka ei piittaa pätkääkään miltä näyttää?

Vierailija
26/39 |
12.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisiko ap sitten viedä vaimonsa vaateostoksille ja pukea hänet, kun ei itse osaa. 

Siitähän tässä on selvästi kyse. Tai palkkaat jonkun stylistin pukemaan vaimon. 

Ei kaikki ole tyylitietoisia. 

Vierailija
27/39 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies tykkää etä laitan liikaa rahaa ulkonäköön ja vaatteisiin. laittaisin vielä enemmän itseäni jos rahaa olisi.

Vierailija
28/39 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siinäkin naisessa jotain hyvää on. Haittaako se mitään, jos päällepäinkin näkee, että on hyvä siivoamaan?

Tai jos on parhaimmillaan pimeässä, ja peiton alla?

Vierailija
29/39 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhat kulahtaneet alushousut tuntuvat usein huomattavasti mukavemmilta päällä, kuin jotkut perkeleen narustringit.

Vierailija
30/39 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo "huoh" lopussa paljasti että kirjoittaja ei voi olla mies. Eli joku provoilee ja haluaa taas kuulla haukkuja epäsiisteistä ja lihavista naisista.

Tosiaan tuo "huoh" vie lopullisesti terän viestistä, mutta on tuo kirjoitustyyli muutenkin niin perinaisellista.

ap:lla se tarkoitus, että vain meikkaavat ja vaatteita shoppailevat naiset kelpaavat miehille.

No, kaikki miehet ei todellakaan halua pynttäävää vaimoa :) Jotkut miehet, jopa ihan "hyvässä asemassa olevat" arvostavat luonnollisuutta!!

Ja HUOM!Luonnollinen voi olla myös oikeasti siisti ja KAUNIS!! Luonnollinen ei tarkoita ylipainoista rumilusta!

Vierailija
31/39 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mun mies kirjottelis tänne av- palstalle aloituksia niin ostaisin sille hameen :DD

Vierailija
32/39 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on hieno ihminen ja hyvä äiti. En kai ole. Muuta väittänytkään. Rakastan häntä. Mutta olen visualisti ja toimin myös ammatissa, jossa visuaaliset tekijät pitää ottaa korostetusti huomioon. Vaimoni on myös kaunis, mutta yleinen epäsiisteys vie siitä terän. Ymmärtääkö kukaan sitä? Outoa, että joudun tällaisen hyökkäyksen kohteeksi monen taholta. Halusin vain herättää keskustelua. Joku kirjoitti narustringeistä, mutta sellaisista ei ole kyse. En itsekään pidä niistä. Lahja oli aivan tavallinen malli, tosin laadukas. Käsittääkseni myös mukava yllä. Minusta on tekosyy, että vanhat ja kuluneet vaatteet ovat mukavat. Kyllä kaltaisiani miehiä on varmaan muitakin, eivät kai ainoastaan naiset saa arvostaa siisteyttä?

Vierailija
33/39 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen ketjun innoittamana aloitan ensi kertaa avautumisen aiheesta. Olen hyvässä virassa, samoin vaimoni. Pidän ulkonäöstäni ja kunnostani huolta. Vaimo ei. Ylipainoa on, mutta se ei olisi yksinään pahin, jos hän olisi muuten siisti. Vaatteet ovat mitä sattuu, hiuksista puhumattakaan. Olen jopa siirtänyt hänen tililleen rahaa, että voisi hankkia itselleen uusia vaatteita ja käydä kampaajalla. Hän käytti rahat lasten vaatteisiin, joita meillä olisi ollut ennestäänkin tarpeeksi. Silmälasinsangat ovat kai hänen lukioajoiltaan ,itse hankin uudet vähintään vuosittain. Ja vielä korostan: rahasta se ei ole kiinni. Lisäksi tykkäisin kauniista alusvaatteista ,joita olen myös hankkinut lahjaksi, mutten ole ikinä niitä nähnyt hänen päällään. Ainoastaan haalistuneita ja virttyneitä vanhoja. Huoh. Toivottavasti hän lukee tämän.

tuo "huoh" lopussa paljasti että kirjoittaja ei voi olla mies. Eli joku provoilee ja haluaa taas kuulla haukkuja epäsiisteistä ja lihavista naisista.

Todellakin (viimeistään) tuo "huoh" paljastaa kirjoittajan sukupuolen. :D

Vierailija
34/39 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on hieno ihminen ja hyvä äiti. En kai ole. Muuta väittänytkään. Rakastan häntä. Mutta olen visualisti ja toimin myös ammatissa, jossa visuaaliset tekijät pitää ottaa korostetusti huomioon. Vaimoni on myös kaunis, mutta yleinen epäsiisteys vie siitä terän. Ymmärtääkö kukaan sitä? Outoa, että joudun tällaisen hyökkäyksen kohteeksi monen taholta. Halusin vain herättää keskustelua. Joku kirjoitti narustringeistä, mutta sellaisista ei ole kyse. En itsekään pidä niistä. Lahja oli aivan tavallinen malli, tosin laadukas. Käsittääkseni myös mukava yllä. Minusta on tekosyy, että vanhat ja kuluneet vaatteet ovat mukavat. Kyllä kaltaisiani miehiä on varmaan muitakin, eivät kai ainoastaan naiset saa arvostaa siisteyttä?

Tähän ap on yrittänyt vähän panostaa kirjoittamalla vähemmän kaunokieltä. Suorastaan morsettamalla. "En kai ole. Muuta. Väittänytkään. Piste." :D

Vierailija
35/39 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me naiset emme kestä arvostelua, niin se vain on. Vaikka mies kehuu naistaan kauniiksi, hyväksi äidiksi ym., se ei meille kelpaa. Naisen kulkekoon likaisena (?) jos niin haluaa. Sehän on sitäpaitsi paljon kivempaa, kuin itsensä laittaminen ja pukeutuminen kauniisti. Tuohon lapsille ostamiseen kompastun itsekin. Joku täällä vertasikin hyvin: lapsi ajaa edellä Mersulla, äiti tulee perässä Ladalla.

Minuun tämä kolahti. Menen huomenna katsomaan uusia silmälaseja 10 vuotta vanhojen (ihan hyvien...) tilalle :)

Vierailija
36/39 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin katson pitkään, jos on tosi hyvännäköinen mies ja vähemmän huoliteltu vaimo. Sääliksi käy miestä, ja voi olla varma, että mies käy vieraissa sen minkä kerkeää. Ei kukaan huoliteltu mies jaksa rakastaa epäsiistiä rasvalettiä, jos se on lisäksi lihava.

Vierailija
37/39 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä minnekään. Jos jonnekin menee, niin kauniit ja rohkeat kiinnostavat enemmän. Olen tullut siihen tulokseen, että tv:n kanssa seurustelu on miehen pettämistä, eli sama kuin menisi sänkyyn vieraan kanssa. Eli minua on petetty.

Vierailija
38/39 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on aina joku spesialisti, joka pystyy päättelemään tekstin kirjoittajan sukupuolen, älykkyysosamäärän ja koulutuksen. Minusta on tehty aminjätkä tekstissä esiintyneen "perussetin" takia.

Vierailija
39/39 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v sitten.

Maailmassa sama meno.