Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kertoa, että kaveri on nolo..?

Vierailija
04.04.2026 |

Minulla on 48-vuotias ystävä, jonka Facebookissa on 30 vuotta lukenut, että hän opiskelee Helsingin Yliopistossa.. 

Joo, hän suoritti 18-vuotiasna YHDEN kurssin, ennen kuin alkoi vääntää lapsia, yhteensä 5 muutaman vuoden välein.

On uusinut opinto-oikeutensa joka vuosi, eli on yhä yliopiston kirjoilla, vaikka ei oikeasti opiskele. Ja tätä siis mainostaa Facebookissa. 

Pitäisikö minun kertoa hänelle, että hän on ihan hel...tin nolo? 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva provo paitsi FB ei ole ollut olemassa niin kauaa.

Vierailija
2/18 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt vaan, että kuis opinnot sujuu? Pitäis ihan ite tajuta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla nolo, mitä se sua haittaa

Vierailija
4/18 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkaat aloituksen sen fb:iin.

Vierailija
5/18 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alota itestäs.

Vierailija
6/18 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa Vauvan keskustelupalsta on paljon vanhempi kuin Facebook, eikä tämäkään vielä ole 30 vuotta täyttänyt, tosin ikäraja ei taida olla kovin kaukana.

Vierailija
7/18 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo joo. Hänellä on siis ollut tuo maininta "Opiskelee Helsingin Yliopistossa" niin kauan kuin hänellä on ollut Facebook, oli se sitten 20 tai 30 vuotta, ihan sama, se ei ole aloituksen pointti. 

Ap

Vierailija
8/18 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainostaa? Vain se, että profiilissa lukee koulutuksen kohdalla maininta tuosta ei kiinnosta ketään. Kukaan (ap:ta lukuunottamatta) ei käy tutkimassa 3-vuoskymmentä muiden profiilitietoja XD

Vierailija
9/18 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi nyt mitään. Nolointa, mitä mulle on koskaan tapahtunut, oli viime keväänä/kesänä/syksynä, kun kävimme pienryhmissä NS kahvilla. Ei mennytkään sinne, minne olisi pitänyt, vaan kauemmaksi, eikä sinne, minne olisi pitänyt. No, tää nolo läski muija, parikymppinen, karkas koko ajan meiltä, ja se varasti yhdestä kaupasta jonkun limutölkin. Ja sitä ennen se vänkkäs jotakin älyvapaata sen kaupan kassan kans. Kyl hävetti ! Ja aina, kun se karkasi meiltä, niin se meni aina jos näki jonkun naisen pienen vauvan ja rattaiden kanssa, sinne se änkes jäkättämään lapselle lupaa koskaan kysymättä. Sellaiset hullut kuuluvat talutushihnaan ! Ja kunnon teho valvontaan. Siis mua hävetti ihan hirveesti !!!!!!!!! 

Vierailija
10/18 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla kaikki hyvin..? 

Vierailija
11/18 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä samaa mieltä apn kanssa että onhan toi nyt aika noloa itsensä korottamista jos ei oikeesti opiskele mutta haluu sen akateemisen opiskelijan statuksen.... Joo, noloa. 

Vierailija
12/18 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo joo. Hänellä on siis ollut tuo maininta "Opiskelee Helsingin Yliopistossa" niin kauan kuin hänellä on ollut Facebook, oli se sitten 20 tai 30 vuotta, ihan sama, se ei ole aloituksen pointti. 

Ap

Busted. Älä selitä.

Vierailija
13/18 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy miksi hän pitää sitä siellä. Ja mitä itse ajattelet siitä. Neuvo, että ottaisi sen kokonaan pois, jos ei ole tutkintoa. 

Vierailija
14/18 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih. Outo juttu se.

Vierailija
15/18 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa, perustettu 4. helmikuuta 2004, Cambridge, Massachusetts, Yhdysvallat

Vierailija
16/18 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä se sun persettäsi kutittaa?

Vierailija
17/18 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla menee elämä huonosti.

Vierailija
18/18 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kaverillesi, että olet hänelle kateellinen, koska sitten kerrot hänelle totuuden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän