Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko alkoholismi mielestäsi sairaus?
Kommentit (22)
Siinä mielessä joo, että onhan se alkoholiriippuvuus ihan fyysinen juttu. Toisaalta taas sen jälkeen kun riippuvuus on katkaistu esim. katkojaksolla, on ihan oma valinta, että sortuuko uudestaan. Sairaus ei ole tekosyy olla tyhmä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ja niitähän tunnetusti on vaikea kontrolloida.
Kun 700 000 suomalsita syö mielialalääkkeitä niin kyllä tuossakin joukossa karmeasti on väkeä jotka ilmankin pärjäisivät. Satojatuhansia kaiken järjen mukaan.