***TRUPLIEN Tiistai-Tapaaminen***
Kommentit (36)
Hormonihirviön käsittelyopas
Jokainen hormonihirviö tietää, että kerran kuussa tulee sellaisia päiviä, joina miehen ei tarvitse kuin avata suunsa ja hengenlähtö on lähellä. Siksi jokaisen miehen tulisi tulostaa tämä pieni opas paperille ja säilyttää sitä lompakossaan ajokortin ja muiden tärkeiden papereiden joukossa.
VAARALLISTA: Mitä tänään syödään?
TURVALLISEMPAA: Voinko auttaa päivällisen valmistamisessa?
TURVALLISINTA: Minne haluaisit lähteä syömään päivällistä?
HUIPPUTURVALLISTA: Ota vähän suklaata.
VAARALLISTA: Mitä sulla oikein on päälläsi?
TURVALLISEMPAA: Wau, näytät hyvältä ruskeissa vaatteissa.
TURVALLISINTA: WAU!
VAARALLISTA: Mikä nyt mättää?
TURVALLISEMPAA: Etkö nyt vähän ylireagoi?
TURVALLISINTA: Ota tästä 50 egeä.
VAARALLISTA: Kannattaako tuota nyt syödä?
TURVALLISEMPAA: Olisi tuolla omenoitakin.
TURVALLISINTA: Ottaisitko lasillisen viiniä tuon kanssa?
VAARALLISTA: Mitä sinäkin olet koko päivän tehnyt?
TURVALLISEMPAA: Toivottavasti et ole rasittanut liikaa itseäsi.
TURVALLISINTA: Näytät tosi hyvältä tuossa aamutakissa.
En eilen illal kyenny oksentelultani tulla kirjoittelemaan. Yritin kyllä -> luin ja sitte sitä alkoi tulee ja loppua ei näkyny helpolla :(((((((
Eilen purskahdin ekaa kertaa sitte itkeekin siinä pahanolon lomassa. Jotenkin vain meni sietokyky yli ja sanoin miehelle et haluan perua koko jutun :(( EN tietenkään tosissaan ollut, mut mä [b] vihaan [/b] pahaaoloa ja oksentamista. Ja kun täs ei se oksentaminen edes helpota oloa, vaan kuvotus jatkuu tyhjentämisistä huolimatta *huoh*. Anteeksi vali vali-fiilis mutta täl hetkel tuntuu ettei ole elämää, on vain kuvotusta, kuvotusta, kuvotusta ja oksentelua, siinä kaikki :/
Mariposa, ihanaa, saat pian miehen takaisin ittelles ;) Se tietää pian pientä Mariposan vauvaa ;D
Hönttä, kivoja juttuja vaikka täl hetkel nauraminenkin on oksettavaa ;)
Miitsu, ihanaa et olet jo neuvolaskin käyny. Mä tilaan to neuvola-ajan jos ultras kaikki ok :) 2 yötä enään ultraan, jes!!
Nekku, hyvin se kastrointi menee. Mä olen mun kissoja leikkauttanu ja eläimet toipuu nopeesti. PAljon nopeemmin ku ihmiset.
Tiitikällä hieman työ helpottanu, hyvä hyvä :)
NEITI ja SERENAH, kuinkas voitte??????? Pieni ilmoittautuminen huolestuneille :) CAMIKASkin sais ilmoittautua, Kuusamostako se oli?
JA SOFFU!!! Onko Soffusta kuulunu mittää aikoihin? *huolestuu*
JoHelle -> Axelle paljon terkkuja!! Kysy koska testaa ja vastauksia piakkoin kiitos ;)
Onko meidän pinot kuolemassa/kuihtumassa vai tuntuuko musta vain siltä et porukka on hiipunut/kyllästynyt/väsynyt kirjoitteluun?? Eipä se ettteikö olis hyvä et on muutakin elämää ;D
Nyt kokeilemaan hampaidenpesua -> se on tällä hetkellä yks kamalimmista tehtävistä maanpäällä ;)
mukavaa tiistaita!
eiliseen pinoon!miten mä saisin sen kopioitua tähän ettei kaikkea tarvii uusiksi kirjoittaa??????
t:ei tietokone nero L
tänään vain pikaiseen!
mariposa:
ONNEA,kullan kotiin saapumiseen!ihana jälleenkohtaaminen!hui!
nekku:
tsemppiä marsuherran leikkaukseen.toivottavasti kuntoutuu pian!!!eikä muistele pahalla=)
meidän koiraneidin eka juoksu oli ja nyt kun vuoto loppui on se silminnähden masentunut=(mahtaako kuulua asiaan,vai täytyykö kiikuttaa eläinlääkäriin,ressu?!*pohtii itsekseen,lähinnä*
vaunu asia hoitui suht kivutta,saamme kokonaan uuden rungon,kaikkineen(ei kankaita).
jos maahantuojalla on varastossa,alta viikon,mutta jos joutuu tilamaan saksasta menee pitkään=(
onneksi kuitenkin saan käyttää rikkinäisiä vaunuja sen aikaa.kävelyjä ei niillä tehdä kun pyörät menee sikin sokin,mutta nukuttaa niissä voin.
kamalaa miten yksistä vaunuista voi tulla näin iso juttu=)=)
mukavaa päivää kaikille,harmaudesta huolimatta!!
L+5
On tosiaan ollut todella hiljaista muutama päivä??!?! Missä kaikki on-huhuu!
Marieela: Ymmärrän hyvin sun fiiliksiä! Muistan ajatelleeni, että menispä kesken silloin kun oli todella huono olo... Eli salli vaan kamalatkin ajatukset-kyllä ne vielä siitä rakkauden fiiliksiin muuttuvat *tietää:))*
hönttä: Aivan ihania noi sun jutut! Lähetin jo miehelle sähköpostilla ton suklaata, suklaata.....*reps*
Mariposa: Hehkuta ihan rauhassa vaan:) Kuulostit niiiiin ihanan onnelliselta:)
Oma napa: Eilen sitten taas supisteli oikein urakalla:( Onneksi rauhoittuivat levossa. Vähän jännittää huominen, että pistääkö lääkäri mut vaan töihin... On meinaan perin kurja täti se neuvolanlääkäri:( Hoh, hoijaa -kai sitä pitäis tehdä tänään jotain muutakin kun roikkua täällä netissä...
Talvikki rvk 31
Tänä aamuna vointi jo vähän parempi. Tosin syöminen on sellasta pakkosymistä. Enkä pitkiä aikoja psty olemaan jalkeilla ilman että tulee tosi paha olo. Yritin äsken alkaa tiskaamaan, mutta saina vasta tiskit selvittyä kasoihin kun tuli jo niin paha olo että piti lopetaa.
Sain tänään soitetuksi sinne neuvolaan ja eka aika olis maanantaina. Mene nyt jo sinne Kouvolaan vaikka muutetaan sinne vasta ensi kuussa. Mutta terkkari oli sitä mieltä, että ilman muuta menen sinne. Mikä mustakin on kyllä ihan järkevää. Olis kyllä ollut tosi hassua käydä täällä kerran ja sitten vaihtaa neuvolaa toiseen.
Mä pahoittelen, etten ole jaksanut viime aikoina juurikaan pinoutua. On vaan ollut niin vetämätön olo töidän ja tän pahan olon kanssa, että tuntuu ettei energiaa enää riitä muuhun. Mutta eiköhän tää tästä viikkojen kuuessa helpota ja mäkin taas jaksan tuttuun tapani roikkua täällä palstalla teitä kiusaamassa.
Marieellalle voimahali ((((())))) Mulla toi pahoinvointi ei ole ainakaan vielä ollut ihan yhtä hurjaa kuin sulla. Mutta voin kyllä kuvitella miltä susta tuntuu. Toivotaan, että olo pian helpottuisi edes siedettäväksi.
nekku: Toivotaan että marsun operaatio menee hyvin ja saat sen virkeenä kotiin.
Mariposa: Ihana kuulla, että sä saat sen oman kultasi pian takaisin. Vuosi on kyllä pitkä aika olla erossa. Vaikka nyt oottekin aina välillä nähnyt. Voi sitä tunteiden paloa kun mies viimein kotiovesta astuu sisään.
miitsulle onnittelut neuvolakortista. Mäkin oln alkanut miettimään, että kannattako siihen omakustanteiseen ultraan mennä kuitenkaan. En käynyt esikoisestakaan kuin siinä keskiraskauden ultrassa. Jos niitä sydän ääniä ei neuvolassa ala kuulua, niin kyllä ne sitte kuitenkin lähettää ultraan. Täytyypä vielä funtsia asiaa.
Talvikillako oli tänään lääkäri. Nyt vaan pidät tiukan linjan ja sanot, että töihin et mene kun supistelee kotioloissakin. Eihän siinä nyt mitään järkeä olisi, kun tod. näk. joutuisit kuitenkin muutaman päivän päästä jäämään saikulle. Kaikenlaisia lääkäreitä sitä onkaan!
Nyt ei muistu muuta mieleen, joten lähden viihdyttämään poikaa.
mirulii 6+3
Mun väsymys ootti näköjään vapaapäivää: olin eilen ihan tajukankaalla koko illan, nukuin sohvalla telkkua katellessa ja siirryin 10 jälkeen sänkyyn nukkumaan ja 10 heräsin aamulla.
Jaksuja pahoinvoinnin kouriin Marieelalle ja Miruliille!! Mä inhoan kanssa yli kaiken oksentamista ja joka päivä ristin kyllä kädet että tää on menny pahemmitta oloitta ja toivon että masussa kuitenkin kasvais joku kun on menny niin oloitta. Tietysti tuo kamala nälkä kokoajan viittaa et jotain energiatarvetta tässä on.
Marieela: huomenna vai to sulla se ultra *jännittää*
Mirulii: mä kanssa mietin sitä ultraa... ei sinne tammikuulle pitkä aika kuitenkaan oo niin pääsee rakenneultraan: toisaalta jos ei sydänäänet kuulu siel neuvolalääkärillä niin sitten varaan ajan ihan samantien...
Hönttä: noita sun juttuja saa kyllä nauraa täällä vedet silmissä!! ;) hauskoja!!!!
Mariposa: ihan rauhassa fiilistele!!!! :) sä oot kyllä fiilistelyt ansainnut kun niin urhoollisesti oot vuoden ollut " ilman" miestä!! Kyllä sitä itekin kulki viimeiset viikot ihan pilvissä kun omalta reissultani palasin kotiin (olin puolvuotta pohjoissuomessa hiihtokeskuksessa töissä) Kyllä sitä suhdetta koeteltiin moneen kertaan vaikka usein nähtiin 2 kertaa kuussakin!!
Marieela: vissii kaikilla syysväsymystä/raskausväsymystä ja jotain elämää kun pinot välillä laihenee... Mutta eiköhän tää tästä taas piristy!!
Mitäs Serenahille kuuluu?? ei kai se hylänny meitä kokonaan?
nyt täytyy mennä, lupasin mennä iskällä ja mummolla käymään ja sitten ois vielä työpaikan kk palaveri... vitsi että kiinnostaa taas ihan kympillä mennä sinne!!!
Mutta palailen taas!!!
miten ihmeessä toi onnistuu???????????????????
ihan pihalla;)
L+5
Eli menin sinne eiliseen pinoon. Tummensin sen sun kirjoituksen(hiiren vasen nappi pohjaan ja sitten vetää koko tekstin ja päästää irti). Sen jälkeen painaa hiiren oikeanpuoleista nappia, jolloin ruudulle tulee tekstiä. Siitä sitten " kopio" . Sitten tulin tähän uuteen pinoon ja painoin taas sitä hiiren oikeanpuoleista nappia ja taas teksteistä " liitä" .
Kuulostaa monimutkaiselta, mutta ei ole hankalaa kun oppii:))
Mutta olepa hyvä vaan!
Juu täällä ollaan, mutta mihin oot menossa alkuraskauden ulstraan ja paljon maksaa???? Eilen kamalat mahakivut ja nyt haluisin päästä heti kattoo onks kaikki ok! Pirun kalliita vaan noi kaikki paikat!
Ei mua nyt kauheesti pelota kun ei verta oo tullu mut saimpahan syyn mennä sinne ultraan kuitenkin. Kiva saada tietää että onhan siellä joku.
Ja kyllä viime yönä ei naurettu lainkaan ku oli niin hirveet poltot. Mutta nyt ei satu enää ollenkaan.
Tuun illemmal kertoo lisää kuulumisia ja mitä ultras näkyi. Kivaa!
Tänään pitäs varata julkisen puolenkin ultra : )
Jep, nyt laittaa ja sit ultraan...
Soffu+Nuppu rv 6+6 (kai siel jo jotain näkyy näil viikoil?)
[b] MARIPOSA [/b]:
Ihanaa kun saat miehesi takaisin! hehkuta ihan rauhassa, niin minäkin tekisin :)
[b] NEKKU [/b]:
Toivottavasti marsu toipuu nopsaan operaatiosta
mitäs muuta...
Olen lukenut kyllä pinot mutta olin vkon lopun Hämeenlinnassa (miehen äiti pyysi, joten lasten kanssa mentiin sinne) Sain siellä lepäiltyä ja flunssaa paranneltua.
Dieetti meni siltä osin ketuilleen kun se miehen äiti on kokki... ja syötti mua 4 kertaa päivässä.. Mutta paino ei ole noussut, ei vain viime vkolla pudonnut.
Lapset flunssan sai sit myös ja nea kiukkuaa yhä vaikkei enää kipeä olekaan. Varmaan hampaat yhä vaivaa.
Tänään olen siivoillu ja nyt nukutan tyttöjä taas, eli ihan perusarkea. ostin nealle 2 osaisen toppapuvun, kätevämpi kuin haalarit kun kerran potalla käy.
Nea yrittää jättää päiväunia pois mutta yritän nyt hiukan saada sitä nukkumaan, kun ois niiiiiiiiiiiin ihanaa saada hiukan omaa aikaa päivisin.. ja Nea on niin pieni kuitenkin vielä.
Mut nyt keskityn nukuttamaan noita. palajan kun taas lapsilta ehdin :)
T:Neiti21 kera villien
Mä oon ollu hissun kissun, en oo konetta jaksanut rämpytellä, mä oon kuumeessa :( Viikonloppu oli vapaa lapsista ja se menikin sitten asuntovaunun ja kämpän siivoomisessa. Ja nyt on palkkana sitten inhottava flunssa, niin kuin kaikissa kolmessa mukulassakin :(
Soffu, mä oon ollu jokaisessa raskaudessa alkuraskauden ultrassa, mutta mä oon tienny tarkan hedelmöittymispäivän, joten on ollut helppoa mennä ajoissa... Sydämmen syke on saatu joka kerta näkyviin ja viikot mulla on ollu 6+5, 8+1, 6+4 ja 7+5, eli todennäköisesti näkyy ;)
Pikkuinen on ruvennut potkimaan :D Se tuntuu mahanpäällekin hyvin ;) Mullahan ei nyt kauheesti oo ollut aikaa edes kuunnella massua, kun kaikki päivät on hirveetä hulinaa. Ollaan puhuttu, että meidän tyhmempääkin tyhmempi koira menee tulevalle anopille hoitoon todennäköisesti vaavin syntymään asti, kun se riivaa vaan mua koko ajan.
Hei mut mä kaipaan ideoita, mitkä olisi kivoja paikkoja häämatkakohteeksi, mielellään kohtuuhintaisia... Mies on ihastunut bora boraan ja havajiin, mutta ne jää kyllä hintansa takia ;) kun en millään saa säästettyä niin paljoa kesäkuun loppuun mennessä.
Nansku ja ninnironi rv 23+6
[color=navy]Näin kamalaa painajaista, lääkäri sano et mulla on vaan yks munasolu. Heh, hauskaltahan se nyt kuulostaa, mutta ei se siinä unessa niin hauskaa ollu. Ja se oli selvittänyt sen muka sellasella hiivanäytteellä (vai mikä onkaan) jonka otti viime viikolla. Tupla-heh. :)
[color=blue]HÖNTTÄ: Kyllä sitä vaan kannatteekin odottaa. :) Viikko menee matkalla, joten jonkinlainen piinaviikko edessä sitten. ;) Mikä raksahomma?? onko mulla menny jotain ihan ohi? Mun mielestä hauskoja noin sun viestit, ei kai niistä nyt voi hernettä vetää, huumoriahan ne vaan. :)
[color=royalblue]MARIEELA: Toivottavasti mun kiertokin tajuais että mies on tulossa kotiin, ja alkais toimimaan että saatais se vauva. Pahalta vaan näyttää.. Mut parempia oloja sulle sinne! Tosi inhottavaa tollanen.. Vaikka hyvä syyhän sillä huonolla ololla on!;D
[color=cornflowerblue]TALVIKKI: Toivottavasti sun saikkua jatketaan äippälomaan asti, ei ole kiva jos supistelee jo noin, ja sehän vielä lisää vaan stressiä ja pahentaa asiaa. :/ Pidän peukkuja saikun puolesta. :)
[color=LightSteelBlue]Sori, joudun jättämään tän nyt vähän kesken, tajusin just että myöhästyn koulusta jos en kohta lähde käveleen. Niin ku se auto myytiin, niin joudun täältä hevon *piip*stä käveleen.. noin 4-5 kilsaa matkaa. :/ Ja 1,5 tunnin takia!!Noh, ei auta. Tuun illalla taas! Hyvää päivänjatkoa!!
Ku en oo ennen noita värejä käyttäny! Eli jos nyt sattuu etten koulussa opikaan mitään, niin oon kuiten tuon jo tänään oppinu!!!:D Moi ny!
MARIEELAlle sympatiaa täältä sinne pahoinvoinnin keskelle. Mulla oli kans pahoinvointia, kuvotusta ja oksetusta alkuraskauden ajan ja noi sun kuvailemat tunteet on tuttuja. VOIMIA!!
TALVIKKI: kiitos vaan, kun neuvoit tuon kopioimisjutun Leannalle. Itsekin sen kiinnostuneena luin ja nytpä osaan tehdä sen, jos joskus tarvii. Mitenkäs noi värit sit toimii??
MARIPOSA: Ihanaa varmasti saada mies kotiin, joten kyllä sitä saa hehkutella!
Nyt täytyy lopettaa, jatkan kohta...
ainakin hetken. Toivat meille nyt sen uuden jääkaapin, jota eilisen päivän ootin. Kyllä meni eilinen päivä ihan hukkaan, kun ensin aamun ootin, et tulis joku korjausmies kattoo sitä jääkaappia. No se tuli sit iltapäivästä ja sen käynnin jälkeen koko illan ootin uutta jääkaappia, joka siis tuli tänään äsken.
Sitä piti vielä kysymäni, että mitä tarkoittaa *reps ja kops*? Valistakaa nyt tyhmää, oon miettinyt ja miettinyt niin, että pää savuaa, mutta en keksi. :o
HÖNTTÄ: siis kuka vois vetää herneen nenäänsä noista hauskoista jutuista?! Ei kai täällä nyt niiin tiukkapipoja ole...
Tänään tein isänpäiväkortteja. Ajatuksena oli painaa sormiväreillä Annin (4 kk) kädenjälki korttiin, mut siitä tulikin vaan sellanen epämääräinen sininen möykky. Tietysti, kun Anni piti kättään niin visusti nyrkissä. Painettiin sit jalanjälki, se oli huomattavasti helpompaa.
No, mutta mukavia tiistaipäivän jatkoja kaikille!
Mariposa: sillä raksahommalla tarkotin sitä,kun eilen tosiaan miehen veli ilmotti tarvivansa mun miehen niitten rakennukselle,kun ne aloittaa nyt rakentamisen vaikka oli puhe alkuun,et ne rakentaa vasta vuoden päästä. Ja just mun veli sai oman talonsa valmiiks ja ehin jo niin nauttia,kun ei mies ole joka ilta talkoissa. No,nythän ne talkoot siis sit taas alkaa...
Joo,en mää ihan tosissani uskonutkaan,että TÄSSÄ pinossa kukaan ottaiskaan nokkiinsa,ootte te niin fiksuja kaikki,mut kun yhelle kaverilleni laitoin niin sieltä tuli semmonen märinäviesti oitis ;D No,ei mikään sydänystävä kyl olekaan,joten eipä tuo haittaa :D
Mutta mun kinuskit kiehuu kohta hellalle,joten kattellaan...
Niin ja Soffun ultrakuulumisia jänskätään täälläkin...
Soffu, mäkin oon käyny aina siel vantaan Lääkäriasemal (yksityinen) ensiultrassa. On ollu n. 60 euron luokkaa mut tää tieto tulee sulle jo myöhäs ;) Eli tuus kertoo ultra kuulumiset hetimiten. Kukaan ei jaksa ootella ja tuohan hyviä uutisia sitten :) *toivoo*
Sanjuska: *reps* ja *kops* => repeää nauruun ja kolahtaa maahan. Eli niin hauska juttu että repeää katketakseen suunnilleen ja kolahtaa tosiaan maahaan kippuralleen nauramaan :)
Miitsu, torstaina on mulla ultra 9.30. Eli vielä 2 piitköä yötä sinne asti ;)
Oksentelun määrästä päätellen mikään ei vois olla pieles, mutta eihän sitä koskaan voi tietää :/ JA en minä pojasta voinu pahoin miltei ollenkaan joten elä huoli oireettomuuttasi!!
Mirulii, ymmärrän hyvin et veto vek ja ei tänne sillai jaksa kampee. Hiukan sama homma täälkin. On jotenkin niin hassua et kuumeillaan henkeen ja vereen yhdessä kaikki sitte miltei plussataan yhdessä kaikki ja sitte elelään hiljaisemmin tääl kaikki. Ollaan ku paidat ja peput yhtä :)
Axelle laittelin minä viestiä kun nettipiemnnossa oleilee. Ja lupaili huomenna vapaapvällään tulla jostakin ilmoittautumaan ja valaisemaan kiertonsa tilannetta meille :) Tänään sillä tais olla 27/27 eikä tätiä mailla eikä halmeilla, hyvä hyvä =))))))))))))))) *peukuttaa*
Neitikin saanut huilatuksi anopillaan, ihanaa :)
Nansku, kyllähän varmaan joka maassa joku ihanteellinen paikka häämatkaa ajatellen löytyy. Se bora bora ei olis yhtään hasssumpi paikka ;) Mun mies aina on halunnu Hawaijille mutta nykyään se on aika turisti kaaos ja mietitäänkin edelleen milloin mennään (10 v päästä varmaan ;D) häämatkalle ja minne, hmmm...
Mutta nyt se hirvö taas kiipeää mun kurkkua pitkin tehdäkseen oksetusta joten poistun ja menen nieleskelemään ja oottamaan et saan rykästä ihan rauhas :(
*vilkuttaa nieleskellen*
Toivottavasti en eilisillä kopsujutuillani loukannut ketään!!! Mulla oli vaan itellä niin hauskaa niitä lukiessa,etten tullut ees aatelleeks,jos joku niistä otti itteensä,mut se ei tosiaan ollut tarkoitus...
Nekulle peukutukset tän päivän eläinlääkärireissuun! Hyvin se menee, vaikka tämä päivä menee kyllä sitten aika tokkuraisissa tunnelmissa pikkumarsullasi. Nuo poikaeläinten leikkaukset ovat onneksi helpompia kuin tyttöjen vastaavat. Itellä ei kyllä marsuista kokemusta,mutta kolli-kissoista kyllä.
Mariposa: Älä suotta pyytele anteeksi,tuollaisen asian vuoksi kantsii jo fiilistelläkin ;D Ihanaa,kun kohta sulla on oma kulta siellä kainalossa...
Hyvin se matka menee,vaikka taitaa aika monta päivää kestääkin? Mutta hyvää kantsii odottaa...
Serpulle remontti-intoa! Meidän pitäis kans jossain vaihees laittaa uudet maalit ja lattioihin uudet lattiamatot. Ehkä siirtyy kuitenkin kevääseen tai ... miehen veli ilmoitti eilen,että aloittaa rakentamisen tänä syksynä. Mulla meinas päästä oikeesti itku. Kun just oon saanut nauttia,että mies on iltasinkin kotona,niin taasko se alkaa se yksinäisyys.
Miruliille voimia pahoinvoinnin keskelle. Kunpa nyt alkais pian hellittämään!
Missäs Neiti on? toivottavasti ei kauheen kipeenä...
Nyt en enää muista muuta. Palaan hetken kuluttua,mutta älkää hirttäkö,kun laitan vielä yhden jutun...yritän ees itseäni hiukan piristää,masentaa niin se eilinen ilmotus siitä raksahommasta...