Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***TRUPLIEN Tiistai-Tapaaminen***

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillai lukee paperissa jonka sain mukaan ja tietty kuvat.

Joo, niin kun arvasin ettei se mahakipu liittynyt mitenkään vauvaan.

Mä maksoin siitä 98e + sit se osa jonka kela korvaa. Et hintavaa on! Mutta ei se mitään, nyt oon niin onnellinen!

Jeps, mut nyt teen ruuan miehelle joka tulee kohta kotio ja tuun illal lisää palstailee *lupaa*

Onnellinen Soffu ja Nuppu rv 6+6 (ultran mukaan 7+0)

Vierailija
22/36 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä kodinhoito-oppia naisille

Yleisiä kodinhoitoon liittyviä ongelmatilanteita ja kuinka ne ratkaistaan; Tie stressittömämpään arkeen:

1. Olen juuri syönyt jogurtin, ja roskapussi on aivan täysi. Mitä teen? - Laita tyhjä purkki tiskipöydälle. Jätä lusikka purkkiin.

2. Söin lämpimän ruuan ja minulla on likainen lautanen ja maitolasi. Miten toimin? - Laita astiat tiskipöydälle tai tiskialtaaseen.

3. Tiskipöytä on täynnä tyhjiä jogurttipurkkeja ja astiat eivät mahdu. Mitä nyt? - Työnnä roskia hieman sivummalle. Jos tämäkään ei auta, vie likaiset astiat takaisin ruokapöytään.

4. Viedessäni astioita takaisin pöytään huomasin, että maitotölkki on tyhjä. Roskapussi on täynnä, samoin tiskipöytä. Mitä teen tölkille? - Laitat sen tietysti jääkaappiin. Siellähän maitotölkkejä pidetään.

5. Ottaisin mielelläni tuoremehua, mutta kaikki lasit ovat likaisena tiskialtaassa. Kuinka nyt toimin? - Juot suoraan tölkistä.

6. Tölkin nokka oli lytyssä ja mehua lorahti lattialle. Pitäisikö tehdä jotain? - Pyyhkäise enimmät sukan pohjaan.

7. Nyt sukkani on märkä ja tuntuu tahmealta. - Riisu sukat ja jätä ne lattialle mehutahran viereen. Hae kaapista puhtaat.

8. En löydä kaapistani yksiäkään puhtaita sukkia. Haluan sukat jalkaani kun makaan sohvalla ja katson elokuvaa. Mikä avuksi? - Etsi lattialta vähemmän likaiset, kuivat sukat.

9. Sohvalla on suuri kasa vaatteita enkä mahdu edes istumaan, makaamisesta puhumattakaan. Vienkö vaatteet kaappiin? - Älä toki. Yhtä hyvin voit siirtää ne nojatuoliin. Jos nojatuolissakin on täyttä, pudota koko kasa lattialle.

10. Huoneistossa on kumma haju. Luulen, että se tulee tiskialtaasta. Mitä sille pitäisi tehdä? - Avaa keittiön ikkunaa hieman. Jos ilma ei tunnu raikastuvan, lähde itse ulos. Esimerkiksi iltaoluelle. Palatessasi et enää huomaa hajua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple] Ihania uutisia todella =)))) [/color] Niin sitä pitää. Olipas tosiaan hintava. Viittitkö kertoo nimen kellä kävit siel? Mä oon käyny Paavo Mäntyviita, Tamara Joku, Marion MArttila ja sitte oli viel joku nais ihminen mutten muista heti miten sen nimee. Nyt meen sille gynelle kel viimeeks oli ja se on eri lekuriasema.

Mä teen väkisin kotihommia tääl. Oon sentäs 2 koneellista pyykkiä saanut pestyksi ja perunat keitetyksi ja miltei on kastike valmiina. Saapahan perhe ruokaa vaikkei äitee kykenekkään syömään ;)

Soittelin just sille toiselle kaasolle kuka oli siis mun kans kaasona syyskuisissa häissä. Sillä on laskettu aika 16.6 eli meillä on 10 pvää eroa vain, hauskaa :) Tosin se asuu kaukan musta mutta voidaan ainakin puhelimella sitte jakaa tuntojamme ja tietojamme. Tosin ei tunneta toisiamme viel kovin hyvin mutta...

Mutta meen sohvalle kts muumeja pojan kans. Palaillaan viimeistään huomen. Tänään meen keramiikkaan ja oon aina vasta 21 pintaa kotona. Siitä sitte lapset heti nukkuu ym eli en usko jaksavani pinouua tänään enää :( Toivottelenkin hyvät yöt jo valmiiksi ;)

Vierailija
24/36 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marsu voi ihan hyvin - oli jopa hereillä kun sitä menin hakemaan. Onhan se reppana kun niin nyhjöttää omassa oloissaan - varmaan kipujakin ja nukutuskin väsyttää :´) Ne anto siellä antibiootit valmiiks, estämään tulehduksia (pallit laahaa maata -> tulee helposti tulehduksia). Ja nesteyttivätkin varmuuden vuoks, ettei pääse kuivumaan - jos on niin heikkona ettei syö/juo. Eikä se oo paljoo syönytkään - pikkasen heinää puputtaa.

Pikkasen vaikuttas et poju on hieman loukkantunut mulle - mitäs vein sen miehuuden ;) Tai sit on muutenkin apea... Kyllähän se syö miestä.

Tyttö on kipee - aamulla oli pikkasen lämpöä tai siinä kuumeen rajamailla. Ja masu on ihan löysällä.. Mut ei näytä tyttöö paljoo haittaavan - energiaa ois vaikka muille jakaa ;)

[b]Hönttä[/b] - Mä jo pyörittelin täällä silmiäni, et mistä me nyt oltas voitu loukkantua.. Joo, eli niistä " hassuista" viesteistä - eipä tullut mieleenkään et joku niistä vetäis palkoja sieraimiin ;)

[b]Mariposa[/b] - Kiva kun saat miehes back :D

[b]Soffu[/b] - Olipa ihastuttavia uutisia!

Mitäs muuta - luin niin kiireellä koko pinon..

[b]Marieela[/b] - Ootkos aatellu yrittää helpottaa tota pahoinvointia jollain esim. paljon puhutulla heksavitilla(?)?! Kyl tunnen suurta myötätuntoa sua kohtaan.. Varmaan vetää koko pienen tyttelin ihan alakuloiseks :(

Joo, ei kai tässä muuta - käyn puhdistaa marsun pyyhkeet, ettei haavat likaanu ja koitan tarjota sille porkkana raastetta :) Jos vaikka leppyis ;)

Vierailija
25/36 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinvointi tusntus taas helpottaneen ja nyt tekee jo taas ihan miel ruokaa. Nakkikastike tuolla porisee hellalla.

Soffu: Tosi ihania uutisia. Nyt sait sen vihon viimeisen varmistuksen, että siellä kohdussa tosiaan on elämää. Oon niin happy sun puolestas!

nekku: Kiva, että marsuherra jaksaa jo kutakuinkin hyvin. Kyllähän noi elukat aina toimenpiteiden jälkeen on vähän apeenaan. Mutta uskosin, että muutamassa päivässä taas muuttuu herra ihan omaksi itsekseen. Eihän me ihmisetkään missään loistokunnossa olla heti nukutuksen ja operaation jälken.

leanna: Kiitos kun jaksat hauskuuttaa muuten niin harmaata päivää noilla jutuillas.

Me käytiin pojun kanssa vähän tuossa ulkoilemassa ja harjasin samalla tuota meidän koiraa. Ja voi taivas miten paljon siitä tota karvaa lähteekään. Pussillisen sain nyhdettyä ja vielä sinne jäi vaikka kuinka sitä irtonaista pohjavillaa. Tekis melkein mieli ajaa nuliksi koko koira. Mutta voipi olla että sen identiteetti vähän kärsisi siitä. Se kun on aina niin kovin tarkka karvoistaan.

Jep, mutta nyt kattamaan pöytää. Mieskin tulee kohta kotio.

Vierailija
26/36 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just koulusta ja oli ihan pakko rynnätä kattoon miten SOFFULLA meni ultra. Eli kaikki oikein hyvin, HIENOA!!!!!!!

Nyt on pakko mennä purkamaan ostokset koululaukusta ettei viikon päästä tuu haisevaa ylläriä kun seuraavan kerran meen kouluun --> juusto ja maito on laukussa. ;D Ja pitää soittaa sinne lekuriin kun ei niitä mun tuloksia oo saanu vieläkään.. viime to piti jo olla! :/

Vierailija
27/36 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se jo innostu poikkelehtimään häkkiä ympäri - peuhaa heinäkasassa :D Ja porkkanakin maistui!!

Vierailija
28/36 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis soittanut sinne lääkärikeskukseen torstaista lähtien niitä tuloksia, ja eilen ne oli tullu, mutta se hoitaja ei osannut labran merkintöjä lukea, joten käski soittaa tänään klo 17 jälkeen, että voin puhua lääkärin kanssa. ARVATKAA VAAN SAINKO EDELLEENKÄÄN VASTAUSTA?? :/ No siis en. Menee hermo. Ensin oli niin hööpelö se lekuri ja nyt tämä. Oishan se kiva tietää et mikä mua vaivaa vai vaivaako mikään.

NEKKU: Kiva et marsu-herra piristy, vaikka menettikin miehuutensa noin vain yllättäen! Ehkä se ei osaa sitä murehtia vielä.. Ootas sitten kun tuot sinne sen hemasevan pimun kaveriksi, niin se suuttuu sulle oikein kunnolla. ;D

Hmm...En taas muista. Ja ruokakin jäi kesken.. (tätä tää on sit siihe asti ku se yks ajaa tohon pihaan..:))

Vierailija
29/36 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariposa no on se kumma ettei tuloksia kuulu eikä näy! inhottavaa odotella ja miettiä että missä vika. Jospa sua huomenna onnistais.. ja tosiaan kohta loppuu sun sotaleskeys ja pääsette vauvapuuhiin :D :D

Marieela eli tyttö taitaa olla tulossa oksentamisesta päätellen, vai? :) Tosiaan, ootko kokeillu niitä vitamiineja sun muita mitkä joitain auttoi..? Koeta jaksella, ei sitä ykäilyä loputtomiin kestä vaikka varmasti rupee olee nyt jo sietokyky kovilla, on se niin kauheeta hommaa.

Nekku kiva että marsuherra voi hyvin! kyllä se sit leppyy sulle kun saa neitiseuraa ;)

Neiti kiva että oot saanut toipua siellä anoppilassa, ei sun sit ole tarvinnu kokata tai siivoilla. kasvaako pikku-neiti kovaa vauhtia? :)

Soffu voi kun ihania uutisia, varmasti siitä maksaakin mielellään kun näkee oman vauvelin siellä! saitko oikeen kuvat mukaan???

Nansku kivoja uutisia sieltäkin, potkuja siis satelee! Älä nyt liikaa rehki ettet vallan uuvu.

Mirulii pahoinvointi sit sutkin löysi, voimia vaan sen pariin kamalasti! Teillä kohta talo pärähtää tontille!

Miitsu voimia väsyyn!

Kävin tänään verikokeissa, sain lääkäriajan VASTA ens viikon perjantaille.. damn. haluisin saada tän asian nyt eteenpäin että tiedän pääseekö tässä tuplailee vaiko ei! mutta eipä tätiäkään vielä näy että nou hätä.. nyt lekottelee soffalle, työpäivät on ihan kauheita nykyjään ja sijaisia vähän väliä kun joku kipee. tosi rasittavaa. *kaipaa jo lomalle*

Vierailija
30/36 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marieela:

Voi köntsä, miltä kuulostaakin toi sun pahoinvointi! Saati mitä se sitten on, omissa nahoissaan kärsiä :o/ Voimahaleja ja -säteitä ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~> !!!

Ja iloisia ultrakuulumisia odotellaan :o) Ehkä siltä reissulta saapi vähän voimia jaksaa pahaa oloakin, kun näkee ruudulle sen " möykyn" jonka takia sitä ykäilyä kärsitään.

Neiti

Hienoa, että sait vähän apua lapsukaisten hoitoon, ehtii itekkin parantua kun ei koko ajan juokse pää kolmantena jalkana :o)

Vai meinaas eNea jättää päikkärit kokonaan pois. Meillä poika nukahtaa kyllä unilleen helposti, mutta nukkuu vain tunnin ja herää selvästi väsyneenä *huoh* Ei voi ymmärtää miksei nuku sitten pitempään, et heräis virkkuna!

Soffu

Ihanaa että kaikki oli hienosti!

~~~~

Meidän tyttö sai vapautuksen allergiakontrolleista!!! Oli kiva kun sairaalajaksolta tuttu omahoitaja oli polilla heti vastassa ja kyseli oikeasti kiinnostuneen oloisena, mitä meille kuuluu :o) Ja vielä kun tulimme lääkärin luota poies, hoitaja kävi halaamassa tyttöä, kun ei sitten enää ehkä (toisaalta toivottavasti) nähdä koskaan.

Polikäynnin jälkeen käytiin shoppailees lastenhuoneeseen ikkunaverhokankaat (sormet syyhyäis heti ompelemaan!) ja Nalle Puh-matto. Ja vauvalle ostettiin hoitopöydälle uusi alusta.

Serppu ja Nuhanenä rv 27

Vierailija
31/36 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hönttä tässäkin pinossa :DDD

Soffu ja Serppu: Upeita uutisia!

Marieelalle ja Miruliille kovasti jaksuja! Miten olis tomaatit pieni pala kerrallaan tai kuuluisa keltainen jaffa jonka sekaan on puristettu appelsiinimehua ja ehkä ripaus suolaa? Tuo jälkimmäinen on aina meillä mahatautijuoma, kun yllätys yllätys, oksu ei maistukaan pahalle. Kuulostipa kamalalta, mutta kannattaa kokeilla.

ja jälleen unohdin puolet mitä piti sanoa

dorinda&c

Vierailija
32/36 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin viikolla tuntuu kiirettä piisaavan, kun tuntuu, etten millään ehdi tänne.

Olipa Soffulla kivoja ultrakuulumisia. Onneksi kaikki oli loistavasti, vaikka vatsaa vähän koskikin. Mitä mies sanoi, kun näytit ultrakuvia?

Lähiaikoina saadaan ilmeisesti kuulla myös Marieelan ultrakuulumisia. Muistaakseni myös Matteuskilla on pian ultra.

Marieelalle ja Miruliille voimia! Toivottavasti pääsisitte pian kunnolla nauttimaan raskaudesta ilman pahoinvointia. Meidän lähipiirissä kaikki tyttöjä odottaneet ovat voineet erityisen huonosti, mutta jokainen odottaja ja raskaus ovat varmasti erilaisia.

Tänään tuli vähän paha mieli, kun kuulin, että äitini on suuttunut minulle yhdestä aivan pienestä asiasta (ainakin minun mielestäni pienestä asiasta). Sanoin jotain, joka ei edes liittynyt äitiini, mutta äitini mielestä olen arvostellut ja pilkannut häntä ja levittänyt juoruja muillekin. Nyt äiti ei sitten edes halua selvittää tätä asiaa, eikä hän näe itsessään mitään syytä. En kyllä oikein tiedä, mitä pitäisi tehdä koska minun mielestäni aikuisten pitäisi pystyä selvittämään asiat puhumalla. Tämä on kyllä niin tyypillistä äidilleni, että hän hautoo asioita sisällään ja nostaa ne esille joskus pitkän ajan kuluttua ja jaksaa muistuttaa samasta asiasta vaikka kuinka monta kertaa.

Vierailija
33/36 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavia nää ilta-aamu yhdistelmät:( Iltavuorosta pääsin kymmeneltä ja tänä aamuna kello soi taas viideltä. Eli kotona käydään vaan kääntymässä, ilmankos väsyttääkin.

Nyt en jaksa kommentoida, silmät menee väkisin kiinni...zZzZZzzz...

Vierailija
34/36 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas päivä menny taas vauhdilla: tosissaan " aamulla" menin mummolla ja isälläni käymään ja sitten sinne työpaikan palaveriin nostamaan verenpainetta... (lisää myöhemmin) tulin kotiin ja lähdin lenkille anopin kanssa. Tuli sauvoja heiluteltua satakilsaa joten huomenna kädet varmaan ihan muussina... :) saipan masulainen happea!!!

Marieela: pikkasen heikosti olin näköjää lukenu sun viestin aamulla kun siinä olit kirjottanu ultra-ajan... pitää siis tosissaan paikkaansa että raskaus kuihduttaa sen viimeisenkin aivosolun!!! Kiitos oireettomuuslohdutuksista--oiskin ihanaa saada pikkuinen poika.... :)

Soffu: aivan ihania uutisia ultrasta :) nyt saat ihan tosissaan huokaista helpotuksesta!!! Mulla on kanssa ollut öisin polttoja mahassa, säteilee molempiin nivusiin ja neuvolasta sanottiin että kuulostaa ihan asiaan kuuluvalta... öisin kun siihen herää ei tosin kivalle tunnu!!

KIva kuulla Nanskusta pitkästä aikaa.. hmm oliko teillä häät tulossa?? mimmoset häät pidätte???

Nekku: voi vitsit mitä herralle teit, aiheestakin on suuttunut sulle ;)

Hönttä: talkooporukat useammin kun kerran kuussa pitäs pistää pannaan... koitahan jaksaa raksaleskeyttä....

Mariposa: toivottavasti saat pian tuloksia: ei tartte mennä terppakeskukseen riehumaan ja vaatimaan tuloksia...

mutta nyt luovaruokatauko... ihan hillitön nälkä tuon lenkin jälkeen: kaivoin tosin paussi-patukoita taskusta heti kun anoppi katos mutkan taakse et jaksoin kävellä ees kotiin asti... :)

Miitsu 8+2

Vierailija
35/36 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÖNTTÄ: Juu raksa-hommat on kyllä niiiiin.. Muistin tosta sun viestistä, että miehen veli perheineen haki keväällä uutta tonttia, mutta eivät mun onneksi saaneet sitä, joten rakennuspuuhat siirty vähän. Oispa ollu kiva, et mies ois heti joutunu sinne töihin, ja kun ne asuu viel Oulussa. Ja me siis Torniossa. Eli hip hei. :D

NEITI: Kiva että oot saanu levätä. Taidan olla jotenkin yli-herkkänä kun meinasi tuostakin tippa tipahtaa poskelle. Vaikka kiva uutinenhan tuo oli. ;D

NANSKULLE onnea pienen potkuista! Vaikka eipä normaalisti ole kiva jos joku potkii, mutta nyt taitaa olla. ;) Elä kuiten liikaa rehki.

SANJUSKA: Oi, tuli varmaan hieno kortti. Oi ku pääsis itekkin askarteleen tollasia pian....

SERPPU: Kiva että tyttö sai vaparin kontrolleista. :) Varmasti helpottavaa. Ja eikös vain olekin kivaa, että hoitajat on ihan sydämellä mukana, on sitten itselläkin parempi mieli jos sattuu että joutuu vielä joskus menemään.(toivotaan kuiten kovasti ettei tarvi!!) :)

TIITIKKÄ: Toivottavasti saat äitisi kanssa asian selvitettyä. Kuulostaa ikävältä. Samanlaisia tarinoita kuulen aina kaverilta hänen suhteestaan äitiinsä. Se on aika raskasta, kun ei ajatukset aivan kohtaa, ja se on kuiten oma äiti.

MARIEELA: Jahas, vai tyttöä sie siel masussa kasvatat? Juu no joka toinen, sehän on ihan sopiva.:)

Ja MIRULIILLAKIN ois tyttö tulossa?? No sehän passais, saisit Lassin kaveriksi oikein pienen rinsessan. :D

MIITSU saakin sitten pojan kun ei Yrjö ole sinne kerran tullut.;) Siitä on hyvä alottaa. ;)

Sain vihdoin tulokset, ei ollutkaan hiiva vaan joku muu tulehdus. Lääkäri tais olla pilvessä kun siellä kävin. ;D Noh, tästä lähtien taidan mennä vaan sinne terveyskeskukseen, kun ei yksityisellä näköjään sen parempaa palvelua saa! Ja sit oon taas murehtinu niitä menkkoja.. en tiiä mitä tekisin että en niistä stressais. Koska sillonhan ne ei varmasti tule. Taidan palkata oikein komean jooga-open viikoksi, nyt kun vielä kerkeän ennen kun se äijä sieltä kotiutuu.. ;D

Nyt hyvää yötä ja huomiseen!

Vierailija
36/36 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea kiirus taas ollu koko päivän, nyt vasta hetki aikaa olla koneella.

Tämän päivänen " lounastapaaminen" ukon kanssa sujui suunnitelmien mukaan! Omenainen olo on ainakin ja nyt vasta illalla bongasin kananmunalimat joten eiköhän tää ajotus ollu aikas sopiva. No pari viikkoa sitten taas ootellaan josko sitä ootellaan..!

Nyt on pakko jättää kommentit väliin, kun aamulla on neidin vauvauinti ja aikanen herätys joten pakko puikahtaa vällyjen väliin.

Oikein hyvää yötä kaikille!