Toivottavasti alastinukkujat tajuavat vaihtaa lakanat joka päivä! Hyi hitto!
Minua oksettaa kaksi aikuista ihmistä kuorsaamassa ilman vaatteita peiton alla. Seksin ajaksi jaksan riisuutua..
Ei ole kiva, jos yöllä tulee tarve mennä vessaan ja käynti hoidetaan ilman vaatteita. Jos lapsenne tulee sänkyyn yöllä, niin eikö tule lapsen puolesta edes olo, että vois kai niitä vaatteitakin käyttää?
Hyi hitto.. Ja ne menkka--pallihiki-maitotarhrat lakanoissa..:/
Kommentit (89)
räänpyrskeitä tuohon näytölle! Help!
sen eritevapaammin kuin muutkaan, sinä erität yöasuusi.
Minua oksettaa kaksi aikuista ihmistä kuorsaamassa ilman vaatteita peiton alla. Seksin ajaksi jaksan riisuutua..
Ei ole kiva, jos yöllä tulee tarve mennä vessaan ja käynti hoidetaan ilman vaatteita. Jos lapsenne tulee sänkyyn yöllä, niin eikö tule lapsen puolesta edes olo, että vois kai niitä vaatteitakin käyttää?
Hyi hitto.. Ja ne menkka--pallihiki-maitotarhrat lakanoissa..:/
Mut hei, piristy! Kerron sulle pari ilon aihetta. Sä et asu meillä niin sun ei tarvi vaivata päätäs sillä millä aikavälillä meillä vaihetaan lakanat. Ja toinen: meillä ei lapset nuku meidän sängyssä.
Joten cheer up!
Voimia, otan osaa ja oon tosi pahoillani sun puolestas että oot erkaantunu elänästä noin totaalisesti :(((
Katsos, minä 26-vuotias asun 28-vuotiaan avopuolisoni kanssa ja nukumme alasti, olemme tehneet näin jo yli 8 vuotta. Meiltä ei valu eritteitä lakanoihin, ja nukumme selällämme/kyljellämme eli pakaramme toki koskevat lakanoihin samoin kuin selkämmekin:) Menkkojen aikaan käytän stringejä narun takia, mutta ei mitään tuollaisia inhottavia tahroja koskaan tule. Me olemme puhtaita, hygieniasta huolta pitäviä ihmisiä joten emme koe tarvetta pestä lakanoita joka päivä, sillä kätemme ja jalkamme ovat yhtä puhtaat kuin muutkin paikat.
Tulee mieleen, kuinka likainen ja "erittyvä" ihminen on jos tulee tuollaisia epämiellyttäviä tahroja? Me vaihdamme lakanat kerran viikossa ja oikein on puhtaat ilman tahroja:)
Kummasti tuo läheisyyttä iho vasten ihoa ja piristystä seksielämäänkin..;)
Suosittelen jokaista kokeilemaan viikon ajan, itse pidin ennen aina pyjamaa/yöasua mutta en luopuisi enää rennosta ja vapauttavasta olosta lakanoiden välissä ilman vaatteen rypistymistä jne..:)
Vai onko teillä useinkin vielä 8 h suihkun jälkeen vastapeseytynyt olo?
ap
Kyllä mä yleensä vähän nopeammin kuivun.
Ap on ilmeisesti menettänyt elämänsä hallinnan. Äärimmäisen epäolennaisiin asioihin puuttuu muiden elämässä.
Ap huom!!
Onko ihmisillä muita elämääsi häiritseviä tapoja ja tottumuksia?
Kärsitkö kenties ahdistuksesta?
Kiinnostaako ihmisten henkilökohtainen hygienia muulla muotoa?
Kuinka usein peseydyt itse?
Voitko pestä omat vaatteesi muiden perheenjäsenten pyykkien kanssa?
Onko tämä asia häirinnyt useamman vuoden?
tunnistatko itsessäsi masennusoireita?
Esiintykö suvussasi runsaasti mielenterveysongelmaa?
Oletko kenties mt lääkityksellä?
Miksi minusta tuntuu että teillä ei seksiä harrasteta kun kerran vuodessa jos sitäkään :)