Toivottavasti alastinukkujat tajuavat vaihtaa lakanat joka päivä! Hyi hitto!
Minua oksettaa kaksi aikuista ihmistä kuorsaamassa ilman vaatteita peiton alla. Seksin ajaksi jaksan riisuutua..
Ei ole kiva, jos yöllä tulee tarve mennä vessaan ja käynti hoidetaan ilman vaatteita. Jos lapsenne tulee sänkyyn yöllä, niin eikö tule lapsen puolesta edes olo, että vois kai niitä vaatteitakin käyttää?
Hyi hitto.. Ja ne menkka--pallihiki-maitotarhrat lakanoissa..:/
Kommentit (89)
[/quote]
et sä ole itsekään kovin päteviä perusteluja ole osannut esittää. Sorry.
[/quote]
Ehkä, mutta ainakin yritin.
mitkään univaatteet ja menkkojen aikaan luulisi alastinukkujienkin pitävän yleensä pikkareita, jos tarttee lisäimua vaipoista. Mutta veritahroja voi tulla muustakin syystä. Esimerkiksi jos raapii ruven irti. Sinähän voit nukkua itse miten haluat. Mutta ihan se on terveellistä vähän tuulettaa pallejakin, että eivät homehdu. Se se vasta kamala ajatus on, että näitä muutenkin niin hapettomissa oloissa olevia ruumiinosia ei tuuleteta ollenkaan. Ja jos on niin perverssi, että lapsiaan suojelee itseltä vaatteillaan, niin tuskin ne vaatteet auttaa siinä asiassa. Eiköhän siinä vaiheessa ole syytä hankkiutua hoitoon.
Kuka tässä on puhunut lasten suojelemisesta? Joku kirjoitti, että häpesi nakuja vanhempiaan ja haluaa säästää lapsena tältä. Minusta ihan fiksua. Tuo lasten suojeleminen kuulostaa aika vakavalta houreelta... Myös epätasapainoinen vanhempi on riski lapselle.
Nimen omaan kommentoin ap:n kommenttia, jossa hän viittaa, että lapsia pitäisi jotenkin suojata vanhempien alasti näkemiseltä. Miksi?
Mitä tuohon alasti esimerkiksi kylässä nukkumiseen tulee, niin eiköhän moni kuitenkin kyläpaikoissa ja vieraiden läsnäollessa toimi korrektisti, eikä viuhahtele alasti lasten kavereiden nähden.
En viitsi lainata kun se ei toimi
että olet kirjoittanut itse myös viestin nro 39. Jotenkin suloista, kun tulet itse itseäsi tänne tsemppaamaan... :)
että alastomuus liittyy vahvasti seksuaalisuuteen.
Eihän monikaan ajattele niin, että alasti voi olla vain tilanteissa, joissa harrastetaan seksiä. Hyvänen aika, suomalaiset saunoo ilman vaatteita. Olen itse käsittänyt, että on ihan terveydelle hyvästä ottaa ilmakylpyjä. Kyllähän vaippaikäisillekin suositellaan esimerkiksi kesäisin ottamaan ilmakylpyjä.
että alastomuus liittyy vahvasti seksuaalisuuteen.
Eihän monikaan ajattele niin, että alasti voi olla vain tilanteissa, joissa harrastetaan seksiä. Hyvänen aika, suomalaiset saunoo ilman vaatteita. Olen itse käsittänyt, että on ihan terveydelle hyvästä ottaa ilmakylpyjä. Kyllähän vaippaikäisillekin suositellaan esimerkiksi kesäisin ottamaan ilmakylpyjä.
varten oma lukittava huone, jossa maataan desinfioidulla teräspöydällä liikahtamatta, jotta mikään erite ei vaan pääse likaamaan kotia.
Tätä ketjua lukiessaan ei ihmettele että allergioiden epäillään lisääntyneen ylihygieenisyyden vuoksi.
aika pitkälle vedetty johtopäätös Ihan pistää naurattamaan, että palstan tiedemiehet ovat nyt keksineet, että allergioiden syyt ovat yöpukujen käyttäjissä!
Ei yöpukujen käyttäjissä, vaan ihmisissä, jotka pelkäävät normaaleja eritteitä ja bakteereita. Väännettäköön se nyt rautalangasta sullekin.
Alussahan moni väitti, että ei eritä mitään eritteitä. Nyt niissä pitäisi makoilla kaiket yöt, ettei tule allergioita. Eiköhän ne allergiat synny siitä, että joka paikka desinfioidaan, kyllästetään antibakteerisilla aineilla, eikä siitä, että joku haluaa nukkua eritevapaasti joka yö.
Näköjään sulla on taipumusta takertua yksityiskohtiin.
Jos nyt ajattelee KOKONAISUUTTA, ei pelkästään tätä nukkumisasiaa, vaan ylipäätään sitä, miten suhtautuu bakteereihin ja likaan. Allergioille eivät altistu ainoastaan liikaa desinfioivat ihmiset, vaan myös ne, jotka välttelevät likaa ja pöpöjä jopa hysteriaan asti.
Ei tässä nyt ole kyse siitä, kuka nukkuu missäkin asussa, vaan siitä, että nämä ihan normaaleja ihmisen kehon vaarattomia tuotoksia pelkäävät ihmiset ovat taipuvaisia ylihygieenisyyteen.
Tässä ketjussa on useampia vastaajia, varmaan ymmärrät. Mulle ei ainakaan tule normaalista kehon erittämisestä mitään tahroja lakanoihin. Nyt imettäessä toki tulee, vaikka käytänkin (juuri maidontulosta johtuen) toppia öisin.
Haluatko vielä takertua johonkin yksityiskohtaan, vai kykenetkö näkemään tämän asian suhteessa muihin?
Siinä mielikuvassa on tälläinen 20-luvun perus kotiäiti, lisäki hänellä on hanskat kädessä. Toisessa kädessä on rätti, toisessa desifioiva suihkepullo ja koko päivä kuluu kun ap pyyhkii pyyhkimästä päästyään paikkoja mihin joku on hikisillä ja eritteisillä käsillään ja jaloillaan koskenut. Ap:n talossa jokainen vaate menee (hanskat kädessä tietysti) pyykkiin ensimmäisen käyttökerran jälkeen ja paljain (eritteisin) jaloin on turha edes kuvitella jalkaansa lattialle laskettavan. Seksi on pimeässä huoneessa harrastettavaa likaista puuhaa johon suostutaan vain äärimmäisessä pakossa. Suuteleminen ja suuseksi on kielletty yököttävien eritteiden takia. Lapset eivät näe vanhempiaan alastomina, joten yhteissaunoja ei harrasteta ja suihkussakin pidetään vähintään alusvatteet päällä. Tiedä vaikka joku lapsista vanhingossa avaa kylpyhuoneen oven ja järkyttyy muuten näkemästään. Lapsillakin on alusvaatteet iltapesulla päällä, onhan se aivan perverssiä jos vanhempi näkee lapsensa alasti. Ulos talosta lähtiessään ap:llä on käsidesi käsilaukussa eikä julkisia kulkuneuvoja käytetä. Vieraita ap ei luonnollisestikaan kotiinsa kutsu tai jos kutsuu niin seuraavat päivät desinfioidaan sitten urakalla. Mutta kotona on siistiä ja raikasta, tuleehan likainen ulkoilma sisään vasta moninkertaisen suodatuksen ja hajustuksen jälkeen :D
Useimmiten mulla on vähintään alushousut jalassa, välillä yöpukukin. Koirat nukkuvat alasti. Koira lämmittää paremmin paljasta ihoa vasten.
Eritteitä tulee joo.
Koirista tulee rähmää, sylkeä, pissaa (jos käyvät yöllä pissalla, niin pimppakarvoissa voi pisara tai kaksi olla), anaalinestettä (jos esim. säikähtävät/alkavat haukkua keskellä yötä ja ponnistus on niin iso, että anaalirauhanen tyhjenee; melko harvinaista tosin). Juoksujen aikana koirilla on juoksusuoja, tosin väki on meillä enimmäkseen steriloitua.
Lakanat vaihdetaan usein ja tarvittaessa.
mitenköhän.
Nukun alasti.
En käy joka päivä suihkussa.
En edes vaihda alusvatteita päivittäin.
En muuten silti ole likainen tai haise hielle ja niin edelleen.
Lissään viellä etten käytä edes wc-paperia :)
Pesen persaukseni.
Mua hävetti teininä ja lapsena kun vanhemmat nukkuivat alasti ja kävivät yöveskissä jne nakuna. Tämän vuoksi en halunnut meille kavereita viikonloppuisin. Minustakin alasti olisi ihan mukava nukkua, mutta pidän yökkäriä lasten vuoksi.
ylleen, jos on yövieraita (lasten tai aikuisten)?
ja ilkosen alasti nukun, myös menkkojen aikaan.
Mies kuorsaa pikkukalsareissa.
Kuka mua pimeessä katselis jos vessassa yöllä käyn. Ja normaali aikuinen kyl pärjää yön vessattakin.
Aikanaankun lapset tuli viereen, saivat ihokontaktia ja se on vain hyväksi.
Saunassa käydään alasti ja muutenkin kotona voi olla ilkosillaan.
ap sulla taitaa olle ongelmia itsesi kanssa, kun alastmuus on noin tabu. Tai sitten olet prvosta
Voi pyhä sylvi. Mitä ihmeen vauhkoomista? Kuka normaali ihminen vaihtaa yöasun JOKA päivä? Minusta peseytyminenkin on normaalin rajoissa jos sitä tekee iltaisin tai joka toinen päivä, mutta suihkussa lotraaminen 12 tunnin välein on mielestäni liiallisuutta. Ellei siihen ole jotain lääketieteellistä syytä, eritteiden eritystauti :)
jos kerran hikoilette yövaatteissa? Kyllä kai jos on +25C. Oikeaoppien lämpötila on +21 paikkeilla, siitä vaan säätämään.
Minä en vaan osaa nukkua ilman vaatteita...vähintään pikkarit on oltava.
jos kerran hikoilette yövaatteissa? Kyllä kai jos on +25C. Oikeaoppien lämpötila on +21 paikkeilla, siitä vaan säätämään.
Minä en vaan osaa nukkua ilman vaatteita...vähintään pikkarit on oltava.
Ja nukutaan alasti. :)
mitä väliä sillä on ap:lle, kuinka usein jotkut vaihtavat lakanat? Ole nyt vain itseesi ja perheeseesi tyytyväinen, jos kerran teidän tapa on teille oikea. Ei sun tarvi muiden pallihikisissä lakanoissa kieriä. Ellei se sitten ole sun addiktiosi.. En mä ainakaan tykkäisi jos joku vieras tulisi meidän lakanoihin kieriskelemään. Enkä mene kenenkään sänkyyn makaamaan jos olen jonkun kotona. Ihan sama kuinka usein vaihtavat lakanansa, nukkuvat sitten alasti tai avaruuspuvut päällä.
En viitsi lainata kun se ei toimi
että olet kirjoittanut itse myös viestin nro 39. Jotenkin suloista, kun tulet itse itseäsi tänne tsemppaamaan... :)
Pakko kommentoida sen verran, että välillä av:lla käy niin, että lainaustoiminto ei toimi oikein. Silloin se ei ole yhden ihmisen ongelma vaan kaikkia järjestelmää käyttävien. Tullet huomaamaan tämän.
En liitä alastomuutta seksuaalisuuteen, mutta kai kasvavalle nuorelle voi muutakin silmäruokaa tarjota kuin omat alastomat vanhemmat. Vanhemmille alastomuus oman pikku murun edessä voi olla luonnollista, mutta onko se sitä teini-ikäiselle murulle?
Eh kuka menee saunaa teini-ikäisten lastensa kanssa??Se ei ole kyllä normaalia...
Minä kävin toisinaan vanhempieni kanssa saunassa vielä ihan isompanakin teininä eikä häirinnyt yhtään. Edelleen voisin mennä myös isäni kanssa saunaan. Samoin meidän teini-ikäiset tulee usein saunaan yhtä aikaa. Meille se on täysin luontevaa ja normaalia. Jos vaivautuu oman lapsensa tai vanhempansa alastomuudesta niin silloin minä huolestuisin. Onneksi meillä ei sellaisia ajatuksia elätellä kumpaankaan suuntaan.