Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut toiseen mieheen, mitä teen?

Vierailija
03.11.2011 |

en halua mitään suhdetta tms. mutta oma mieheni on tyly, junttimainen ja kohtelee minua huonosti.

En tunne että hän rakastaa minua vaikka sanookin usein niin. Hän on hyvä mies muuten mutta kohtelee minua usein kylmästi. En kuitenkaan halua jäättää häntä, kannan sen mihin olen ryhtynyt.

Tämä ihastukseni kohde ei tiedä ihastumisestani. Hänkin näyttää olevan naimisissa, eikä siitä sen enempää tulekaan mutta miten saisin hänet pois mielestäni? ajattelin aina että en ikinä ihastu kehenkään mutta näin mulle kävi. Hän on aina koko ajan minun mielessäni. Aina kun näen niin puna kirii naamalle ja sydän alkaa hakkaamaan. Noloa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rakastaa minua hyvin paljon (viime viikolla viimeksi) ja ne lämmittää mieltä mutta arkielämä on jotenkin hänelle raskasta, eikä hän ole positiivinen ihminen ollenkaan.

Hän viihtyy parhaiten parin hyvän ystävänsä seurassa ja viettää heidän kanssaan paljon aikaa.

En ole omasta mielestäni hankala ihminen ollenkaan, olen iloinen ja nauravainen, kiltti. Mutta mieheni on aina tosissaan joka asiassa.

ap

Vierailija
22/27 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai onko hän jotenkin psykopaattinen.

Toisaalta hänellä on hellät tunteet, hän tuntee sääliä esim. sairaita lapsia kohtaan, ei voi katsoa telkkarista jos siellä on joku lapsi jolla on joku vakava sairaus.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten ainakaan siitä ei ole kysymys. Ehkä hän on vain muuten osattomaksi jäänyt.

Vierailija
24/27 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rakastaa minua hyvin paljon (viime viikolla viimeksi) ja ne lämmittää mieltä mutta arkielämä on jotenkin hänelle raskasta, eikä hän ole positiivinen ihminen ollenkaan. Hän viihtyy parhaiten parin hyvän ystävänsä seurassa ja viettää heidän kanssaan paljon aikaa. En ole omasta mielestäni hankala ihminen ollenkaan, olen iloinen ja nauravainen, kiltti. Mutta mieheni on aina tosissaan joka asiassa. ap

Tekstareiden lähettely on helppoa, arjessa tukena oleminen ja kompromissien tekeminen taas paljon vaikeampaa. Ystävällisyyden ja arvostuksen puolisoa kohtaan pitäisi olla parisuhteessa normi, mutta eipä se aina toteudu sekään...

Voi olla, että miehesi perusluonne on pessimistinen ja vakava. Se ei kuitenkaan anna oikeutta olla epäkohtelias ja aggressiivinen. Kaksi eri asiaa.

Vierailija
25/27 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tykkään noista pienistä ihastuksista, ne on tavallaan pakopaikka.

olen pitkässä liitossa ja miehellä tietysti omia vikojaan, mä tykkään että välistä saa vähän flirttailla ihastuksen kanssa eikä siitä kärsi kukaan.

ohi ne menee mut on tavallaan mun oma harrastus.

on tullut mahdollisuus pettääkin mutta en ole siihen lähtenyt.

Vierailija
26/27 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskaltaisi flirttailla, mutta minä juoksen melkein pakoon kun näen hänet. Pitäisi ottaa kevyemmin tälläiset asiat. Minua hävettää ihastumiseni.

ap

Vierailija
27/27 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin nautin ihastuksestani ja olen onnellinen, että tällaista on tapahtunut minulle. Takanani on pitkä parisuhde, joka on ollut monta vuotta vailla tunnetta. Ihastuminen toiseen sai minut vihdoin avaamaan suuni pitkäaikaiselle kumppanille. Hän ei ollut aiemmista puheistani tajunnut, kuinka tyytymätön olen. Nyt olen eroamassa, mutta toivon meidän pystyvän hoitamaan sen rauhallisesti. Vaikka en luultavasti voi saada sitä miestä johon olen ihastunut, luotan löytäväni jonkun muun, jos sellaista lopulta edes haluan. Tuntuu kuin edessä olisi aivan uusi elämä! Ihanan rohkea hyppy tuntemattomaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän