Av-mammojen pituus ja paino (ja tyytyväisyys) kiinnostaa. Luvut tiskiin!
T: 160cm & 57kg. Kelpaa, vaikka en itkisi jos pari kiloa lähtisi.
Kommentit (66)
Olen tyytyväinen, kahden lapsen jälkeen. Voisin ottaa muutaman lisäkilonkin, mutta mieluummin lihasmassaa kuin höllyvää reisiin.
En ole tyytyväinen, sopiva paino olisi noin 63 kg, mutta paremminkin paino aina hiipii ylöspäin kuin alaspäin... Huono itsekuri.
Olen tyytyväinen muodokkaan kroppaani. :)
Olen tyytyväinen. olen malli x ja en näytä ikinä läskiltä vaan aina vyötäröä :)
171cm ja 51kg
Paino tippunut 4kg 3pv:n sisään, ero menossa miehen kanssa joten ei löydy tuota ruokahalua.
Ja en ole tyytyväinen, luut törröttää inhottavasti solisluiden kohdalta :(
Lihas painaa.. Sanotaanko, että olen kehonkoostumismittauksen analyysiin tyytyväinen.
163 cm ja 72kg. Ihan tyytyväinen kun sain 10 kg jo pois, vielä sais lähteä toinen mokoma ja vaikka vähän päällekin :)
Mitat 165/77 ,olen tyytyväinen kun painan 70.Toisaalta tänään 10 km pyöräilyä ja uintia,huomenna 2 km hallissa joten paikat ei lölly,mutta haluan samaan painoon kuin ennen vauvaa.Ikä 39 koko 38-40 =)
miten meillä voi olla sama koko? mä oon 166 ja painan 63...Harrastan säännöllistä liikuntaa
Neljä kiloa pitäisi pudottaa, niin sitten voisin olla taas tyytyväinen kroppaani bikineissäkin. Minulla on kuitenkin lihaksia sen verran, etten enempääkään haluaisi laihtua.
ja raskausonnitteluja satelee... Siis en ole raskaana mutta kun kasaantunut tuohon vatsan alueelle. Kuppikoko kasvanut parissa vuodessa beestä deehen.
en ole tyytyväinen.
168cm ja 56kg. Olen tyytyväinen, mitä nyt kiinteytymisprosessi on vielä hieman kesken.
Olen tyytyväinen:)
Laihdutin 1,5v sitten 85kg:sta tähän
kaikki hoikkia ja tyytyväisiä. Missäs muuallakaan kun AV:lla. =)
Täällä 167cm ja 77kg. Läskiä löytyy, mutten jaksa stressata siitä, eli kai minut voisi tyytyväisiin laskea.
Olen tosi masentunut, kun painan taas tuon verran. Hetki sitten painoin alle 55 ja olin tyytyväinen.
163cm/84kg, tällä hetkellä paino on 87kg, vauva syntyy jouluna.
Juuh, lihasta ei löydy, kaikki jotain ihan muuta...
Olen silti ollut suhteellisen tyytyväinen, paitsi nyt kun on raskausdiabetes(johtunee lähinnä ylipainosta), joka aiheuttaa huolta. Mietityttää, kuinka pystyisin edes vähän pudottamaan kiloja, että saisi edes vähän siirrettyä sitä aikuisiändiabetestä eteenpäin. Viimeksi vauvan syntymän jälkeen kotiin tullessa ja imetysajan painoin alle 80, mutta sitten nousi takas 84 kg:an. Tällä kertaa tavoitteena pysyy siellä alle 80kg:ssa.
Haluaisin lisää painoa, syömällä se ei kuitenkaan tule.
ja olen melko tyytyväinen. Painoni on aikuisena ollut alimmillaan 50kg, jolloin olin kyllä liian laiha, joten 170cm/50kg, sä OOT laiha :) Tuolloin mulla oli mm. ongelmia kuukautiskierron kanssa jne. joten en usko tuollaisen alipainon olevan edes terveellistä.
Ylimmillään olen painanut 63kg. Koska olen hoikkarakenteinen, ja ylimääräisistä kiloista suuri osa on vatsan seudulla, en ollut tyytyväinen. Nyt muutaman kilon laihempana jo ok. Toisaalta haluaisin painaa 56-57kg, sillä tämä oli pitkään mun painoni ja totuin siihen.
Liian laiha. Haluaisin painaa ainakin 58kg. Kolme synnytystä takana ja aina ne kilot lähtenyt vaikka olisin toivonutkin osan jäävän. Viimeisimmässä raskaudessa tuli 30kg, mut nekin lähti!