Av-mammojen pituus ja paino (ja tyytyväisyys) kiinnostaa. Luvut tiskiin!
T: 160cm & 57kg. Kelpaa, vaikka en itkisi jos pari kiloa lähtisi.
Kommentit (66)
166cm ja 58kg, välillä kyllästyttää tuo tytön jäljiltä jäänyt pömppis, mutta pääasiassa olen tyytyväinen kroppaani :)
1-2 kg jos laihtuisin, niin olisin edellistä raskautta edeltävissä mitoissa, ja se riittäisi minulle. Tosin nyt olen laihtunut kilon ja sekin tuntuu jo mukavalta, kun vanhat housut menevät kunnolla päälle.
Ihan tyytyväinen olen nykyään, toisin oli vielä 10-20kg painavempana.
164cm ja 64kg.
Tavaite on nyt kolmanne ja luultavasti viimeisen raskaudenjälkeen pääsä alle 60kg.
59 kelpaa.
166 on pituutta
massaa jotain kuuden- ja seittemänkymmnen kilon väliltä, vaakaa en omista
vaatekoko ja kengännumero 38
liivit on 80D
selvästi erottuva uuma
ja erittäin tyytyväinen (-20kg takana)!
Nainen ei koskaan voi olla liian laiha tai liian rikas.
usko, että painan noin paljon. Ongelma-alue reidet ja maha :(
Mitat 165/77 ,olen tyytyväinen kun painan 70.Toisaalta tänään 10 km pyöräilyä ja uintia,huomenna 2 km hallissa joten paikat ei lölly,mutta haluan samaan painoon kuin ennen vauvaa.Ikä 39 koko 38-40 =)
En ole tyytyväinen vartalooni. Muutama kilo tullut n.kuukauden aikana vatsan seudulle. Pitäs saada 3kg pois ni sit olis hyvä!
En todellakaan tyytyväinen, vituttaa ja masentaa.
Tupakanpolton lopettamisen jälkeen kiloja tullut 6 ja ainakin se pitää nyt karistaa pois.
Se karistaminen alkoi toissapäivänä joten alussa (ja hakoteillä) olen vielä syömisten ja liikkumisten kanssa =((
Itse olen tyytyväinen, mutta muille painoni näyttää olevan ongelma..jatkuvasti saa kuulla kauhisteluja. Tissit vois tietenkin olla hiukan isommat.
Raskausaikana paino tippui 10kg nykyiseen painooni ja kannan kiloni tyytyväisenä :)
48kg 162cm
liian laiha mun mielestä, vielä imetän.
ihan tyytyväinen oon, toisaalta muutama kilo lihasta ois tervetullutta. Mulla paino vaihtelee 57-63 treenimäärästä riippuen. Nyt en oo voinu moneen viikkoon treenata ja viikko sitten painoin 57kg. Meillä ei oo vaakaa, joten toi 58 on nyt veikkaus.
On mun normipaino ollut jo useamman vuoden.. Nyt olen raskaana 40.viikolla ja paino on 74 kiloa! Onneksi siitä vaan pieni osa näyttäis olevan läskiä, ainoastaan reidet vähän tukevoituneet ja rinnat kasvaneet. Imetyksessä on kuitenkin hyvä olla vähän tuota vararavintoa :) Tarkoitus on saada paino takaisin tuohon normipainoon synnytyksen jälkeen, 55-60 kg olisi sopivasti.
Olisi kiva olla vähän muodokkaampi ja jalat voisivat olla nätimmät, mutta ihan tyytyväinen olen näinkin.
Tyytyväinen osittain :)
Lähes vuosi sitten painoin 8 kg enemmän ja silloin en totisesti ollut tyytyväinen. Tavoitteena on päästä kuudenkympin huitteille. Olen kohtuullisen kiinteä, mutta löllöäkin löytyy mm. lantiolta ja reisistä. Ikää 41v.
Pitkän aikavälin tavoite päästä alle 70 kiloon, mutta kannan kiloni kyllä näinkin.
162 cm ja 63,5 kg, kelpaa kun ennen raskauksia olin 62kg, 22 veenä ehkä 61 kg. Nyt siis 32 v ja aika samois mitoissa ollu koko aikuisiän, kropan malli hiukan muuttunut kyllä niin että ennen vaatekoko 38, nyt 40.