Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SYYSVAUVA toiveissa vuodelle 2012

02.11.2011 |

Moikkis!

Rekisteröidyin tänne vasta, joten kaikki on ihan uutta. En löytäny sopivaa vietiketjua itselleni, niin aloitin uuden =)

Meillä siis tilanne on se, että ollaan 25v molemmat miehen kanssa, mutta hän on tällä hetkellä suorittamassa asepalvelusta. Ollaan kuitenkin suunniteltu aloittavamme "vauvaprojekti" joulukuun alussa, kun seuraava e-pilleri liuska loppuu.

Odotan sitä jo NIIIN kovasti!! Onko täällä muita kenellä vauvahommat olisi vielä edessä?

Kommentit (198)

Vierailija
121/198 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miini ja Suffi: Mahtava juttu! Toivotaan todella että tuo plussa-aalto jatkuu ja päästään pian kaikki sinne odottajien palstoille kirjoittelemaan! :)

Vipsu12: Toivotaan että pian sunkin tilanne selviää, tavalla tai toisella. Koitat vaan olla jännittämättä vaikka se varmasti vaikeaa onkin...

Tänään mulle tuli postin mukana vino pino ovistestejä ja ilmeisestikin perjantaina pitäis eka testi tehdä. Täytyy toivoo että bongaan edes sen oviksen...

Kyllä sitä luulis että viidessä kuukaudessa ehtis palautua keskenmenosta mutta ei ne menkat vaan muutu säännöllisiksi. Lääkäri kyllä tammikuussa meinas ettei vielä oo mitään kiirettäkään mutta olis se nyt kiva että tila normalisoituis. Olis sitten todennäkösesti helpompaa tuo raskautuminenkin... No, täytyy pitää peukkuja että tässä kuussa tärppää. Olis se niin mukavaa saada marraskuulla se kolmas ja viimeinen käärö syliin...

Vierailija
122/198 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumi: maltti on valttia :) Kärsivällisyys kun ei ole vahvin laji, niin on tämä yhtä itsensä hillitsemistä. :) Lähinnä olen positiivisen malttamaton, en niinkään stressaa.

Nyt olen lähes varma, että menkat alkaa minä hetkenä hyvänsä (toivottavasti ei).

Itse viimeksi tein ovistestejä muistaakseni kp10-16 ja en kyllä niihin ihan luottanut kun oli niitä halpisversioita. Olis varmaan pitänyt testata vaan pidempi aika että olis sen oviksen bongannut, jos sitä ylipäätään oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/198 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, yk 2 alkoi. Sieltä ne menkat vaan tulla tupsahti.

Vierailija
124/198 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut ja lämpimät halaukset raskautuneille!! :) On se ihanaa kuulla, että edes osalla meistä on tullut ihania tuloksia. Vipsu12, olen pahoillani puolestasi, se on aina yhtä kurja tunne mutta nopeesti se tulee sitten taas se kutkuttava jännitys että kuinkahan tässä kierrossa! :) Meillä alkaa taas olla kohta käsillä yritys, kp 12 menossa. En tee ovistestejäkään kun niitä yhdyntöjä kuitenkin on riittävästi. Ajattelin kyllä nyt jättää vähän vähemmälle koko asian miettimisen ja keskityn kaikella energialla työhön ja kuntosaliin. ...Jos vaikka onnistuisi ;)

Mutta hei, paljon taas plussaonnea kaikille meille lopuillekin ja tsemppiä raskauteen teille raskautuneille! :) Kyllä me perässä tullaan... toivottavasti :):)

Vierailija
125/198 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no olisihan se ollut aika ihme, jos olisi heti ekalla kerralla onnistunut, että ei tässä nyt vielä ole syytä olla pahoillaan. :) Heti vaan taas laskemaan koska VOISI olla ne otolliset päivät. :) Tässä kierrossa meinaan taas jatkaa oviksen bongausta tikulla, jos se nyt vaikka onnistuisi.

Tsemppiä kaikille!! :)

Vierailija
126/198 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syysvauvan toivoja :) esikoinen täyttää huomenna 1v. Ja 9kk ja ens lauantaina vois tehdä testiä jos mankat ei sitä ennen tuu :) ikää miehellä 26v. Ja minulla (vielä) 25 :) eka nappas ekasta kierrosta, toista tehdään nyt jo kolmatta :p

Vierailija
127/198 |
12.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi muumille terkkuja että pidän peukut pystyssä että tällä kertaa tärppäisi :)

vipsu12: :/ mutta nyt, tsemppiä tikutteluun! :)

höpsähtäneelle myös toivottelen plussatuulia, sekä kaikille muillekin vielä yrittäville. Se on niin hieno tunne kun näkee ne kaksi viivaa, puhumattakaan siitä mitä siitä seuraa :D -että sitä tosissaan toivoo kaikille :)

JeNu86:lle myös onnea yritykseen, ja teretulemast, vaikken tähän ketjuun tavallaan enää kuulukaan -mutta kun on niin mukava käydä lukemassa jos jotakuta on onnistanut :)

Vierailija
128/198 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille joilla on jo tärpännyt. Toivottavaaan meille muillekkin onnea asian suhteen.

Meillä mennään nyt siinä vaiheessa että varsinaisesti toka yritys kierto menossa. Laskennallisesti tärppipäivät olisi nyt käsillä. Ei millään vain maltettaisi odotella vielä muutamaa viikkoa et pääsee testaamaan tulosta.

Kyllä sitä tässä odotellessa on tullut katseltua rattaita ja muita tarvikkeita iltojen iloksi :D

Tsemppiä kaikille :)

Vierailija
129/198 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulumisia. Kävin eilen lääkärillä ja uutiset oli hyvät. Kohtu oli täysin puhdas ja limakalvot kunnossa myös munasarjat täysin normaalit. Eli keskenmeno oli mennyt hyvin ja voidaan alkaa taas rauhassa kokeilemaan. Toivottavasti se uusi plussa sieltä napsahtaa taas jossain vaiheessa :) Ajattelin itse vielä pyytää lähetteen labraan ja tarkistuttaa kilpirauhas arvot kun meillä suvussa vajaatoimintaa. Aiheuttaa kuulemma keskenmenoja. Ties vaikka syy löytyisi sieltäkin.

Vierailija
130/198 |
14.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä vaihe menossa, tulis jo se ovis! :) Kp 6 menossa että vielä pitää ootella....

Tervetuloa uusille!

Omppu liini: toivottavasti pian tärppää uudestaan. :)

Haavelijia20: hyvä et en oo ainoo joka jo salaa kattelee vaunuja ja muutä tarviketta. ;) Tiedän et on ihan höpsöä niitä katella, mut en vaan voi itelleni mitää.

Hyvää ystävänpäivää kaikille kanssa kuumeilijoille ja odottaville! :)

Vierailija
131/198 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vipsu12: heh juu et todellakaan ole ainut itsekkin tosiaan tiedän että ei mitään järkee vielä olisi kattoa mutta huomaamatta itsensä löytää jostain lastentarvike sivustolta :D

Meillä jänskätetään jo ensiviikon lauantaita jotta pääsee testin tekemään (menkkojen odotettu alkamis päivä uudella lyhyemmällä kierrolla on 27.2.)

Ja juu hyvää ystävän päivää kaikille :)

Vierailija
132/198 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä täälläkin meinattiin jo ostaa vauvalle söpö haisulipaita, oli niin ihana, mutta järki vei voiton ja se jäi kauppaan, jos nyt ei vielä kuitenkaan.. Mulla on vähän pelottava tilanne täällä joten taidanpa teille avautua; Oon tässä jonkun aikaa epäilly että mahdanko sairastaa endometrioosia. Siskolla on se. Itellä niin kipeet kuukautiset ettei tavalliset särkylääkkeet auta. Vuoto on runsasta. Joskus yhdynnän jälkeen tulee verenvuotoja ja kovat vatsakivut vaikka lääkäri sanoi että limakalvot ovat todella hyväkuntoiset, eli ei kuivatkaan. Niitä kipuja tulee myös muulloinkin ja ne nostaa kuumeen samalla. Lisäks joudun käymään pissalla vähintään parin tunnin välein. Toissapäivänä sitten yhdynnän jälkeen tulikin sitä verta ihan enemmänkin ja maha oli tosi kipeä. Yhdyntä myös sattuu välillä kovasti. Välillä tulee pahoinvointiaaltoja mutta menee oksentamatta ohi. Kävin lääkärillä viime viikolla, se otti papan, tulos tulee ens viikolla ja totes että kohtu aristaa mulla mikä ei oo normaalia kuulemma. Kuukauden päästä vasta lähete ultraan. Pelottaa kun ei tiedä mikä vaivaa. Syöpäkin käyny mielessä kun on synnyttämättömien naisten sairaus ja eka merkki voi olla just verenvuoto yhdynnän jälkeen. Nyt on tää huoli menny sitten vauvakuumeenkin edelle vähän. Ja ehkä tässä syy kun ei tärppää. Anteeks kun avaudun mutta pakko kysyä onko muilla ollu mitään samanlaista?? Sanokaa vaan jos toivotte että menen toiselle palstalle kirjoittelemaan alapääongelmistani! :)

Edelleen plussatuulia kaikille!! :)

Vierailija
133/198 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa päätin tännekin kirjoitella vaikka olenkin aktiivisesti käynyt lukemassa teidän muiden kuulumisia. :)

Höpsähtänyt: Kuullostaa kurjalta nuo oireesi, mutta älä silti masennu. Ei aina asiat ole kuitenkaan niin huonosti kun niiden luulee olevan. Peukut pystyyn että ongelman syy selviää pian ja ettei se ole mitään vakavaa!

Itselläni on tänään kp 17/? ja aamulla tikutin jo vahvemman viivan kuin muina päivinä. Ei se sitä kontrolliviivaa vahvempi ollut, mutta tuntuu silti hyvältä että on edes mahdollista että on ovis. Olipas sekava lause, mutta ei se mitään. :) Mitään ei silti jätetä saatuman varaan vaan puuhaillaan nyt tänään ja tulevina päivinä ihan aktiivisesti, jos vaikka nyt sitten saataisiin se kauan kaivattu plussa! :)

Peukut pystyyn! :D

muumi yk 4

Vierailija
134/198 |
16.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumi: toivotaan että nyt olisi se plussa kuu! :)

Höpsähtänyt: itselläni on aina ollut todella kivuliaat menkat ja niitä on tutkittu ja lääkkeitä vaihdeltu kun mikään ei ole meinannut riittää ja pari vuotta sitten alkoi tulla vuotoa seksin jälkeen ja kipuja enemmän. Sitten taas tutkittiin ja kun mitään endoon viittaavaa ei ultralla ym. löytynyt varattiin jo aika tähystysleikkaukseen. Kuitenkin selvisi, että oireiden pahenemisen oli aiheuttanut klamydia, joka sitten onneksi lääkkeillä hoitui pois ja oireet hävisivät. Onneksi en ehtinyt mennä turhaa leikkaukseen.

Pillereiden kanssa menkkojen kivut vaati aina kaksi vahvaa särkylääkettä eikä sekään meinannut riittää. Kumma kyllä nyt pilleiden lopettamisen jälkeen kivut ovat helpottaneet. :)

Toivottavasti sinulla vaivojen syy selviää pian! Inhottavaa elää epätietoisuudessa. :/

Vierailija
135/198 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka vaan kaikille taas.

Höpsähtännyt: Ikävää tuommoinen epätietoisuus.Toivottavasti kaikki selviäisi pian. Itselläni on josksu yhdynnän aikana ollut kipuja esim "liian syvälle mentäessä" menkkani on myös olleet aina todella kivuliaat mutta suurella burana annoksella on pärjätty kaksi ekaa päivää jonka jälkeen kipu on helpottanut. Kertaalleen olen menkka kipuihin joutunut pahoinvointi lääkkeenki ottamaan kun vatsa gramppasi todella pahasti.

Muumi:Toivottavasti nyt tärppäisi. Seuraavaksi alkaa odotus koska saa rupee yrittää plussan tikutusta :)

Ja lopuksi omat kuulumiset. Viimeksi kirjoitinkin että menkkojen odotettu alkaminen on 27.2. ja netti laskelmien mukaan ovis olis ollu 14.2. ja ahkerastihan olemmekin harrastanneet. Olenpa vain ruvennut pohtimaan että olisokan se jo tärpännyt ja voiko alkuraskauden oireet tulla NÄIN nopeasti. Edellisessä kierrossani oli myös vastaavan laisia oieita pari vuorokautta oletetun oviksen jälkeen ja suuresti epäilimmekin raskautta testiä ei ehditty tekee kun alkoi vuoto RUNSAS sellainen. Eli siis keskiviikko (15.2.) vatsa oli turvonut ja pientä menkka maista kipuiluu, itse en tuota turvotusta huomannut mutta mieheni siitä sanoi, ja sitten eilen (16.2.) oli hyvinkin vihlaisevia ja menkka kipumaisia alavatsa sekä -selkä kipuja, vatsakin oli vähän löysällä ja illalla heikotti ja koskaan eläessäni minua ei ole närästännyt mutta epäilen vahvasti että eilen närästi :D Voi myös olla että kuvittelen ja minulla onkin ollut vain huonon päivän ruokavalion tuottamia oireita.

Ollaan niin kamalan innoissamme tästä vauva asiasta että tässä vaiheessa kuuta alkaa olee jo pelko persees et jos ei tärpänytkään?

Noh nyt lopetan tämän avautumis romaanin. Kirjotelkaahan muutkin kuulumisii ja tuntemuksii kropas mahdollisten ovisten jälkeen ennen plussausta! :)

Plussa tuulia.

Vierailija
136/198 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muumi: Kiitos tuesta, tottahan se on että voi olla mahdollista ettei ole mitään suurempaa ongelmaa, mutta niin hullua kun se on niin sitä tavallaan toivois että jotain löytyis niin tietäisi mistä kaikki johtuu. Pidän sulle peukut ja varpaat pystyssä, ehkä se nyt tärppää :)

Vipsu12: Kiitos myös sulle tuesta! :) Mulla otettiin toi klamydiatesti kun kävin joku aika sitten päivystyksessä kovan alavatsakivun ja kuumeen takia mutta se oli kuitenkin puhdas.

Haaveilija20: Kiitos sinullekin! :) Sehän voi olla että onni on suosinut. Itselläni tuntui viime kierrossa viikon päästä oviksesta se kiinnittyminen (ainakin luulin niin) ja minulla oli myös elämäni ensimmäistä kertaa närästystä. Minulla kuitenkin se mahdollinen kiinnittyminen ei sitten kai onnistunut jos se sitä oli koska menkat kuitenkin sitten alkoi. Tai kun voihan se kiinnittyä mutta ei jostain syystä ala siitä aina kehittymään. Tiedä noita. Mutta peukut ja varpaat sullekin täällä pystyssä, kyllä se närästys on monilla tutuilla kuulunut siihen raskauteen! :)

Mulla kp 19 menossa, en uskalla nyt yhtään kuulostella oireita kun en enää luota niihin. Odotellaan vaan menkkoja rauhassa täällä, pientä luovuttamisen meininkiä ilmassa mutta sehän voi olla ihan hyväksikin. Yhdyntöjä on kuitenkin ollut suunnilleen joka toinen päivä että sillä osa-alueella ei tarvii luovuttaa. :)

Plussatuulia!! :)

Vierailija
137/198 |
17.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ennen plussaa oli närästystä öisin ja noin navan alla nipisteli ja kutitteli sekä joskus menkkakivuilta tuntuvia lieviä kipuja oli. Nipistely tuntui ihan samalta kuin ulkopuolelta nipistäis mahaa, mutta tietysti tuntui sisemmällä :) Niin ja noi oireet alkoi aika pian ovulaation jälkeen.

Kävin vielä katsomassa teidän kuulumisia ja onko plussia tullut (: Toivotaan että saatte pian plussia!

Miini rv 8.

Vierailija
138/198 |
19.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kannustuksesta! :)

Ootteko kuulleet sellasesta että ovistesti voi näyttää positiivista vaikka ei välttämättä edes ovuloi? Mä kuulin tälläsen ja rupesin miettiin että mitä järkeä niissä testeissä sitten edes on? Vaikka ei meillä puuhia sen mukaan ajoiteta vaan ahkeroidaan koko kuukausi aina säännöllisesti vähintään joka toinen päivä että simppoja on aina valmiustilassa jos tulee mahdollisuus raskautua. ;P

Testin mukaan siis ovis oli perjantaina (kp 18). Saa nyt nähdä sitten että kuinka käy. :) En mä ainakaan sitä vielä jaksa ruveta jännittämään, mutta katotaan nyt kuinka käy sitten kun kuukausi vaihtuu... :P

Vierailija
139/198 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Olen kuullut että ovistesti voi näyttää positiivista myös jos on raskaana eli se voi näyttää mahdollisen raskauden. Mutta ovistestiinhän saattaa tulla aina se testiviiva mutta vaan haaleampana, sitten se on vasta positiivinen kun testiviiva on vähintään yhtä tumma tai tummempi kuin kontrolliviiva. Mietin itse viime kierrossa samaa ja tulin siihen tulokseen että kun se näyttää positiivisen tuloksen ENNEN ovulaation tapahtumista kun kerran näyttää sen LH-huipun ja ovulaatio on siitä noin vuorokauden kuluttua niin mistä sitä loppujen lopuksi tietää tapahtuuko sitä ovulaatiota sitten kuitenkaan ollenkaan...? Oliko riittävän sekavasti selitetty? :)

Kävin muuten yksityisellä gynen erikoislääkärillä ja ei löytänyt ultralla mitään normaalista poikkeavaa. Kaikille vaivoille oli jokin mahdollisesti luonnollinenkin selitys, paitsi välivuodoille. ei kuulemma normaalia ja jäi vähän mietityttää mutta papa-tulosta odotellessa. Ei kuitenkaan endoa näkyny eikä kasvaimia joten hyvä niin! :) (Tosin endohan ei aina näy ultrassa, mutta jos lapsettomuutta aiheuttaa niin silloin yleensä näkyy)

Vierailija
140/198 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vastauksestasi Höpsähtänyt! Nyt on sitten kuitenkin ovis jo takanapäin (jos sellainen oli) ja jäädään vaan odottamaan tuottiko puuhaukset tulosta vai ei, toivotaan parasta! :)