Vai terveellistä tuo kohuttu vhh-ruoka!
Töissä työkaveri on noudattanut vhh-dieettiä ja mennyt aivan kurjaan kuntoon. Tänään sitten oli heikossa kunnossa ja pyörtyi.
Siis aivan itseaiheutettua oireilua, kun ruualla kikkailee ja vielä suureen ääneen aina kehuu ruokiaan.
Miten on, saako yleensäkin syömättömyydstä sairauslomaa? Itsehän tuo on hankittu, kuten joillakin taas ryyppäämisen aiheuttamat jälkitilat, johon ei sairauslomaa anneta. Palkattomaksi päiväksi menee.
Kommentit (13)
jotka hurahtaa milloin mihinkin uskontoon, ja silloin lähtee järki kybällä. Kaikki terveen järjen käyttö on ehdottomasti kielletty ja nuttura kiristää niin, että veri ei kierrä päässä.
Relaisivat ihmisparat.
jotkut vetävät kaikki ihan "yli". Oisko ollut pelkällä pekonilla ja munilla?
esim. porkkana kielletty vhh-ruokavaliossa?
Kun tuntuis, että olis karppaaja, jos sitä, yms. vihanneksia suosisi perunan/leivän, pastan jne. sijasta?
Ajattele, jos hänellä on jotain vakavaa ihan muusta syystä!
VHH:ta voi noudattaa ja syödä erittäin terveellisesti. Mutta voi sitä hihhuloidakin ja vetää aivan minimiin hiilarit liian pitkäksi aikaa ja sitten voi löytää itsensä tilasta nimeltä ketoasidoosi.
Näkyvästi esitellyt monta päivää, kuinka syö vaan pähkinöitä ja jotain outoa mehua. Aiemmin oli normaalipainoinen ja virkeä nuori nainen, nyt riutunut ja iloton.
ap
Näkyvästi esitellyt monta päivää, kuinka syö vaan pähkinöitä ja jotain outoa mehua. Aiemmin oli normaalipainoinen ja virkeä nuori nainen, nyt riutunut ja iloton.
ap
jotenkin arvasinkin...
sanoo rakastavansa isänmaata ja sen takia hakkaa ulkomaalaisia... onko se sitten sitä oikeaa isänmaanrakkautta?
Ap ja varmaan jokainen asiaan yhtään perehtynyt tietää, että vhh--dieetti ei todellakaan ole mitään pelkillä pähkinöillä ja mehulla elämistä.
TYökaverillas on vaikea syömishäiriö. Mitähän tahoa ap. keksisi siitä syyttää?
vhh-dieettiä..tiedä sitten. Huonossa kunnossa kyllä on.
ap
no vhh:ssa voi syödä pähkinöitä ja juoda sokerittomia mehuja...
Mutta jos alipainoinen alkaa karpata, hän yleensä lihoo.
alkuun oli mullakin huono olo (vierotusoireita) ja melkein pyörryinkin. Mutta nyt 3kk takana ja -8kg ja en aio lopettaa, en enää yritä painoa tiputtaa. Vaan hyvän olon vuoksi. En edes tiennyt hyvästä olosta ennen kuin alotin karppauksen. Kaikki mystiset pikkuvaivat on tipotiessään.
Ja sitten, mä en ole tyyppi joka hurahtaa hetken mielijohteista millon mihinkin uskoihin jne. Kuuntelen vaan omaa kehoani ja olen todennut hyväksi :)
alkuun oli mullakin huono olo (vierotusoireita) ja melkein pyörryinkin. Mutta nyt 3kk takana ja -8kg ja en aio lopettaa, en enää yritä painoa tiputtaa. Vaan hyvän olon vuoksi. En edes tiennyt hyvästä olosta ennen kuin alotin karppauksen. Kaikki mystiset pikkuvaivat on tipotiessään.
Ja sitten, mä en ole tyyppi joka hurahtaa hetken mielijohteista millon mihinkin uskoihin jne. Kuuntelen vaan omaa kehoani ja olen todennut hyväksi :)
Tässä ei nyt ole kyse siitä, saako vhh:ssa syödä pähkinöitä ja mehua. Vaan siitä että tuo tyttö syö vain pähkinöitä ja mehua ja on mennyt aivan kurjaan kuntoon. Tuo ei todellakaan ole vhh:ta vaan joku sairas dieetti ja sillä tytöllä on syömishäiriö. Ja ap:lla puurot ja vellit sekaisin.
Niin, ja itse en karppaa jos joku nyt siitä aikoo huomauttaa. Mutta vhh:ta voi noudattaa terveellisestikin vähentämällä huonoja hiilareita.
Tässä ei nyt ole kyse siitä, saako vhh:ssa syödä pähkinöitä ja mehua. Vaan siitä että tuo tyttö syö vain pähkinöitä ja mehua ja on mennyt aivan kurjaan kuntoon. Tuo ei todellakaan ole vhh:ta vaan joku sairas dieetti ja sillä tytöllä on syömishäiriö. Ja ap:lla puurot ja vellit sekaisin.
Niin, ja itse en karppaa jos joku nyt siitä aikoo huomauttaa. Mutta vhh:ta voi noudattaa terveellisestikin vähentämällä huonoja hiilareita.
No en mä nyt tarkottanutkaan, että kannattaa syödä pelkkiä pähkinöitä ja mehuja.. (pähkinöissä on aika paljonkin hh)
Tarkotin et voi hyvinkin noudattaa vhh ruokavaliota. Ja että alkuun voi tulla kuvailtua huonovointisuutta, ennen kun keho puhdistuu ja elämä alkaa vhh myötä loistaa.