Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ELOKUISET 2012

Kommentit (535)

Vierailija
501/535 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pahoittelut negasta ja tädistä. :(

Itsekkin testasin taas aamulla ja negahan se. Tätistä ei vielä tietoa, mutta taidan silti siirtyä nyt sinne syyskuihin. Onkohan kukaan aloittanut sitä ketjua? Jos ei, teen sen sitten.

Tsemppiä teille kaikille ihanat Siskot ja onnea plussanneille. :)

-Mami kp 32/28-31

Ps. Jos joku voisi jatkaa tuon KP listan päivittämistä, niin olisi kiva. :)

Vierailija
502/535 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan kiire ollu töissä =(

Kaiken huipuksi ollaan vielä kaikki oltu yhtäaikaa/vuorotellen sairaana, niin on ollut vähän säätelemistä elämässä =)

Kiertopäivistä ei hajuakaan, ei kyllä olla pupuiltukaan kuin yhdesti... Jotenkin en vain jaksa uskoa raskautumiseen tällä hetkellä.

Marjana ja aleksandra voi ei... Luultavasti tavataan sitten jossakin pinossa, olettaisin pitkien kiertojen takia, että minulla jää syyskuu välistä. Pitäisi laskea vaan ei jaksa.

Onnea plussanneille!

hirmukiireinen Muttis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
503/535 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein clearbluen testin tänään kun en malttanut huomiseen ;D

Kuitenkin tulos on todella vaikea tulkita, mutta voikohan olla haamu..?

Ovishan minulla oli aika myöhään, että eikö ole mahdollista että näkyisi todellakin vain pienenä haamuna?

Kuva: http://aijaa.com/007099151114.jpg

Viiva piirtyi alle minuutissa, mutta kuvissa ei meinaa näkyä mitään.

504/535 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kuitenkin utelias ja avasin sen testin :

http://www.aijaa.com/mrocess.php

Vierailija
505/535 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merinak: Mulla on kyllä vauvakuumeiset silmät, mutta pystyn näkemään niillä haamun tuossa ekassa kuvassa! Toista kuvaasi en saanut auki?

Siitä innostuneena laitan oman testikuvan myös. Mites, näkeekö kukaan muu haamua..?

Emmastiinalla hulppeita oireita, peukut on pystyssä, että se viiva siitä lähtis vahvistumaan! bd bd

Mutterimamma: joskus tekee hyvää vauvaprojektin kannalta, jos on paljon muuta ajateltavaa kuten vaikka töitä... Toivottavasti ei kuitenkaan ole liian stressaavaa töissä ja rauhottus jouluun mennessä.

Mami: Suuret kiitokset listan pitämisestä ja tsemppiä syyskuisiin jos sinne nyt meinaat tosiaan mennä... vaan jospa se täti pysyis kuitenkin poissa! Peukkuja! bd bd

Bonyhad: tervetuloa!

pieni.rakkaus: Auts! Whiskas purkki suoraan varpaalle ei taatusti tunnu hyvältä. Mä annan omille kissoille yleensä pussissa olevia märkäruokia; enpä ollut tajunnut että ne onkin turvallisempia kun ei tunnukaan jos varpaalle putoaa.. ;-)

Niiskulla oli mielenkiintonen teoria. Mikä ettei? Must alkaa tuntua että tällä saralla ihan kaikki on mahdollista ja mahdotonta!!

Keijunen: Meillä on melkeen sama kiertopäivä ja minunkin piti testata vasta ens viikolla, vaan tulikin testattua jo nyt ;-) Ymmärrän kyllä erittäin hyvin niitä (ja ihailen), jotka pystyvät odottamaan eivätkä testaa kun vasta oikeana päivänä!

Ele: suonenveto kuulostas must hyvältä oireelta! Pidän peukkuja! bd bd

Mulla ei edelleenkään ole labratuloksia! Ne oli joutuneet häviksiin labrassa ja niitä etsittiin kissojen ja koirien kanssa. No lopulta löytyi, mun syntymäaika oli laitettu väärin koneelle. Mutta sairaanhoitaja ei suostunut kertomaan tuloksia vaan sano, että soittakaa Madame takaisin lääkärille. Siellä taas joku sihteerikkökottarainen ilmoitti, että lääkärille on tullut nyt niin paljon puheluita, että hän ei yhdistä, että soittakaa kahdelta uudestaan! Täällä toi sana asiakaspalvelu on monella kyllä valitettavasti täysin vieras sana.. En siis vieläkään tiedä olenko ovuloinut viime viikolla ;-)

Mä vaan hymyilen täällä hölmönä. En uskalla juhlia, mutta haluan saada iloita edes vähän haamusta kun edellisestä on 10 kuukautta ja sitä ennen en koskaan ole saanut haamuakaan...

t. kestohymyinen ja auringosta nauttiva Gabriela

506/535 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuossa sun testissä näkyy selkeesti haamu!! ei tarttee siristellä silmiä

Vierailija
507/535 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gabriela: Onnea, olet raskaana :) Ihan selvä viiva, eikä välttämättä edes haamu :)

Merinak: Kyllä minäkin nään tuossa ekassa kuvassa kapean viiva, mutta tuo toinen kuva ei aukea. Varovainen onnittelu sinullekin, uutta testiä kehiin vähän myöhemmin ;)

ON: Minullahan rinnat menee kipeäksi aina heti oviksen jälkeen. Ja ne menevät todella kipeiksi. Nytkin ne meni sen oviksen jälkeen kipeiksi, mutta ei ollenkaan niin kovasti kipäksi kuin normaalisti. Mistähän moinen voisi johtua, hmm... En usko tässä kuussa raskauteen, toki toive itää. Silti ei edes jännitä enkä suunnittele päivää milloin voisin testailla. Jospa sitten ensi kuussa...

äiti kp 21/28?

508/535 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://aijaa.com/007099151114.jpg

ja tämä on sit sen viikkonäytön avattuna liuskat :

http://aijaa.com/002279151315.jpg

mutta viikkonäyttö sanoi "ei raskaana"

Vierailija
509/535 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Gabriela sä oot NIIN raskaana! IHANAA!

Merinak: Älä avaa sitä testiä, siellä on kaks viiva I know mut ne ei tarkoita mitään. Mut haamu tossa ekassa ehdottomasti on!

Ja töihin...

Vierailija
510/535 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on semmonen juttu että nyt on onnittelujen paikka, ONNEA! Laita uutta kuvaa jos vielä uudestaan testailet KUN se viiva tummuu. Ihanaa, olet sen plussasi ansainnut!:)

Merinak: Haamun näin minäkin, varovaiset onnittelut täältä!

Ihanaa kun niitä plussia alkaa tulemaan, olen NIIN onnellinen teidän puolesta! Kumpa vielä itsekin joskus saisin nähde ne maagiset kaksi viivaa testissä:)

Ele

511/535 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin paljon tuosta testistä ja moni sanoo et clearbluella on aika yleistä että tulee tollainen haamu, vaikka onkin nega :/ mut testailen su-ma uudelleen jos menkkoja ei näy. tai huomenna ;D

Vierailija
512/535 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon koittanut raskautua olemalla poissa täältä mutta mun kiertot taitaa olla ihan sekaisin, luulempa että ovis on taas missattu ja täti kurvaa tällä kertaa etukäteen paikalle. Mua alkaa jo raivostuttaa!!!!! Tänää tein hätähousuna sitten tietty testinkin ja puhdas nega. Jos silmät kierossa kattoo niin näkee tietysti kaks viivaa! :D

Merinak, valitettavasti sain viimekierrossa samanlaisen clearbluella ja negahan se oli. Jostain luin että sen viivan tulis olla saman vahvunen mitä kontrolliviiva on vaikka oliskin haaleampi.

Vierailija
513/535 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti punainen kurvasi paikalle... Kylläpäs olikin pitkä ja piinaava kuukausi, toivottavasti Syyskuu olisi parempi...

Haleja ja Plussia teille Siskot, toivottavasti teidän ei tarvitse tulla perässä. :)

Vierailija
514/535 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hyvä, että täti lopulta tuli eikä pitempään piinannut sinua. Nyt vaan nokka kohti syyskuuta!

Minua on mietityttänyt eräs asia. Silloin ennen kuin kiinnittyminen on tapahtunut niin voiko olla jo jotain "oireita" :D Olen tässä ihmetellyt sitä kun minulta tulee valkkaria. Yleensä alkkarit eivät tuhriinnu kuin oviksen aikaan, mutta nyt ne on ihan valkkarissa. Ja pyyhittäessäkin tuntuu limaiselta. (sori tämä tarkka selostus) Toinen asia mitä olen ihmetellyt on se, että väsyttää. Kyllähän minua väsyttää silloin tällöin, mutta eilen ja tänään on väsyttäny kovasti. En kuitenkaan usko, vaikka raskautuisinkin tässä kierrossa, että nyt jo voisi olla jotain oireita. Kokemuksia??

äiti kp 21/28?

515/535 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on vaikka mitä uutisia!

Onnea ompunpomppu! Tonnikaupalla vauvaliimaa ja tarrasukkia mukaan ja suojelusenkeleitä kans.

Gabriela, varovaisesti onnea! Toivottavasti haamu tuosta vahvistuu ja pikkuinen tarraa kunnolla kiinni. Laitahan seuraavasta testistä taas kuva :). Noita plussia on niiiiiiiiiin kiva nähdä edes toisilla, jos ei ite sellasta saakaan.

Merinak, tuo näyttäisi ns "viivanpaikalta", joita tuo ClearBlue tuppaa antamaan. Itse sain vastaavanlaisen joskus viime viikolla ja ajan kanssa se jopa muuttui siniseksi, mutta ei tässä kai raskaana kuitenkaan olla. Mutta toivottavasti se plussa vielä sieltä pärähtää.

Osanottoja Marjanalle, Alexandralle ja Mamille. Olkoon joulunihme osananne seuraavassa kierrossa!!! Sanoo hän ja oikeastaan toivoo pääsevänsä jo seuraanne :)...

Bonyhad, tervetuloa!

ON: Ei sit niin yhtään mitään. Monta päivää on mahassa tuntunut siltä, että nyt se täti kurvaa paikalle ja tänäänkin jo aamulla varauduin asiaan laittamalla rätin valmiiksi, vaan ei se täti tänne löydä. Yleensä odottaa sitä, ettei menkat ala, mutta kun se nyt on kai selväksi käynyt ettei tässä raskaana olla, niin alkais nyt sit jotta pääsisi eteenpäin. Tänään on jopa ollut havaittavissa ärsytystä, jonka voisi liittää PMS:ään, mutta aika näyttää oliko se sitä vaiko vain normia, väsymykseen liittyvää. Oireita olen tarkoituksella välttänyt seurailemasta, kun ihan varmasti niitä onnistun löytämään ja pitämään toivoa yllä, vaikka toivoa tuskin on. Olen siis kateellinen heille, jotka saivat plussan ja heille, joilla on menkat :D.

Niisku kp32

Vierailija
516/535 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Täällä on sattunut ja tapahtunut taas!

Onnea Ompunpomppu vaan kovasti! Ja toivotaan että Gabrielankin viiva vahvistuu :)

Kurjuus kun Marjanalla, Alexandralla ja Mamilla ei plussaan tullut! Toivottavasti jouluyrityksissä on parempi onni! Plussatuulia siis seuraavalle kuulle!

Nerinak kertoo sitten heti kun on taas uudelleen testannut!

Tervetuloa Bonyhadille! =)

Mulla on mutterimaman kanssa samat fiilikset, nimittäin hirmukiire!

Emmastiina, koska testaat taas?

ON: piinailen itseäni edelleen. Siihen kp35 odotan vähintään. VAIKKA mieli tekisi testata jo! Mutta en uskalla, niin kauan kun tätiä ei ole tullut ja testiä ei ole tehnyt niin voi ainakin jotenkin vielä uskoa että jos sittenkin! Oireita ei ole, rinnat toki kipeet, mutta kai ne on muutenkin ennen menkkoja. Valkovuotoa on, mutta kai sitäkin on ennen menkkoja. Juilimista myös, menkkamaista sellaista. En jaksa uskoa että vauvaa olisi mitenkään vielä tulossa. Ja se miksei tätiä näy, niin varmaan tää työstressi + niiden odottaminen venyttää sitä. Juuh. Katsotaan sunnuntaina sitten. Huomenna on pitkä työpäivä, enkä viitsi lauantai iltaa pilata negalla, eli sitten sunnuntaina testaan.

Marbula kp34/32-35

517/535 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret onnittelut kaikille plussanneille ja iloa odotukseen

Pahoittelut tippuneille ja paljon plussaonnea ensi kuulle!

Toivotavasti haamuilijat kohta pian plussaavat :)

Omaa napaa: ovis viime lauantaina (?) ja nyt sitten odotellaan...

Vierailija
518/535 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkasta aikaa lukemassa kasapain viesteja ja millaan ei muista jokaista kommentoida, mutta ONNEA MILJOONASTI plussan saaneille!!! Ihanaa lukea ihania kuulumisia =) Saitte hymyn kasvoilleni !!

Ja niille jotka eivat saaneet niin mukavia uutisia: paljon paljon voimia ja tsemppia. Jonain paivana...jonain paivana aivan varmasti.

ON: Ovis kolkuttelee ovella. Olen tainnut seota itse laskuissa mutta mielestani nyt kp 10 tai kp 11 ja ekan kerran pongasin limaa, mutta punertavaa sellaista ja vain vahan..Selkaa ja masuakin juilii ja sarkee jo, mutta siina kaikki. Nyt kuitenkin hurja peittojen heiluttelu jo paalla. Mies jopa yksi aamu lapset kouluun vietyaan palasi juomaan "jouluglogit" kanssani...joten toivoa voi etta tarppi kay =) Kuten jo aijemmin kerroin, on meille ollut naurettavan helppoa aikaisemmin raskautua ja olenko vahan kumma, etta tunnen siita talla palstalla huonoa omaatuntoa?? Niin moni on odotanut NIIN kauan...Raskauduttu ollaan helpolla mutta yhdenkaan lapsen kanssa ei sitten olekkaan ollut mikaan helppoa(terveydellisia juttuja jne)...Mutta se on jo sitten oma tarinansa.

Jokaisella kai omat taakkansa...Ja niinkuin joku jo mainitsikin, ei tuo ylakerranherra taida jakaa minkaanmoisia vuoronumeroita missaan asiassa...

Anyway. Onneksi mies pysyy nyt tarppipaivat samassa maassa, eli mahdollisuus peittojen heiluteluille on olemassa.

Muuten mieli on rauhallinen ja hyva. Joulu tulossa ja tunnelma jollain lailla janna ja lampoinen...Happy family =)

Nyt nautiskelemaan pimenevasta illasta kynttilan valossa.

Lennon

519/535 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennon: Mulla on kans sama juttu: tunnen huonoa omatuntoa jos nyt tärppää kun ollaan tosissaan yritetty 2kk (muuten ollaan kyl aloitettu jo vuos sitten, mut ei mitenkään yrittämällä yritetty)

Mut pienoisen kanssa mulla meni 3vuotta ennen raskautumista! Mies kerkes siinäkin vaihtua :P

OmaaNapaa: eilen sängyllä oltuani tokaisin miehelle "nyt tuntuu siltä, että muuten varmaan alkaa menkat" Mies vastas: "pyh, raskaana sää oot"

Ja eipäs alkanut menkat juilimisista huolimatta (mullä yleensä yöllä alkaa) Mut en innostu siitäkään, sieltähän ne saattaa viel tupsahtaa.

Onnea nyt vielä kaikille muille, koettakaa päästä tekin haamuihin tai plussiin!!! :) Toivon kuitenkin ettei vääriä haamuja tulis kellekkää!

Vierailija
520/535 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

? KUUMEILIJALISTA LA 3.12.2011?

KP 31->:

pieni.rakkaus kp 39/28-31

pikkunuppu kp 46/54 yk 1

Marbula kp 35/32 yk 1

Riinuska kp 34/(26-)28-30 yk 3

Niisku kp 33/28? Yk1

Emmastiina kp 33/28-30 yk 1