Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ELOKUISET 2012

Kommentit (535)

Vierailija
481/535 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marbula - Toivottavasti sunnuntai tulee pian ja pääset testaamaan.

Lilian, Hooligan - pahoittelut tädin vierailusta.

Marjana - Huomenna!!! :)

Emmastiina - heh, rypäleet nimenomaan. Siltä alkaa tuntuakin. Olipa mielenkiintoinen juttu hormonitoiminnan erilaisuuksista. Itse luulisin sitten olevani korkeahormoninen, koska mulla ainakin elämä on välillä yhtä vuoristorataa kierron mukaan. Mut näinhän mietittynä sun raskaustesti ei kuulukaan vielä näyttää plussaa :)

Gabriela - Mä olen aika varma, et testailet huomenna :) Jospa siinä jo näkyisikin jotain, näin toivotaan. Niskakipu on varmaan ihan muuta nyt, kohdunulkoinen ei vielä tässä vaiheessa aiheuttaisi heijastekipua.

Wilhelmiina - Kivaa, että pääset ylimääräiseen ultraan!!!

Alexandra - Hus täti pois. Toivon koko sydämestäni, että huomenna olisi plussa!!!

Merinak - Toivottavasi täti nyt kuitenkin ymmärtää pysytellä poissa. Kerro sit ihmeessä mitä sellainen testi tekee? :O

Eleanora - Toivottavasti olisi kyseessä kiinnitymisoireita. Noh, ei auta kuin odotella.

Niiskurouva - sun "oireiden" perusteella olisin samaa mieltä, että ovulaatio olisi tapahtunut vasta kp 24!

Taas ultrassa käyty ja laskin viimeksi väärin, niitä rakkuloita olikin 21 kappaletta. Niissä kaikissa ei ole välttämättä munasolua sisällä ja kaikki eivät tietenkään ole maanantaina riittävän suuria, mutta hyvältä siis näytti. Sama vähäpuheinen lääkäri, mut ekaa kertaa mut ohjattiin hoitajan juttusille missä oikeasti sain tietoa ja kysellä miten paljon haluan. Hyvä fiilis. Lauantaina otan irrotuspiikin ja maananaina punktio, keskiviikkona alkionsiirto. Huh, jännää. 21.12 verestä raskaustesti eli tasan kaksi viikkoa siirrosta. Elämme jännittäviä aikoja.

Catti

Vierailija
482/535 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu on pian ovella, ihanaa. Olen niin joulu ihminen kuin olla voi. :) Harmi kun sitä lunta vaan ei ole, sitä tarvisi kyllä että tulisi se oikea fiilis...

Tsemppiä ja Plussia nyt teille, joilla on vielä mahdollisuus. Itse täälä odottelen tätiä kylään. Tutut menkkajomotukset on ja viimeksi täti saapui juuri näihin aikoihin, mutta illalla vasta. Iltaa siis odotellessa ja samalla voisi sitten siirtyä sinne syyskuihin.

HALUAAKO JOKU ALOITTAA SYYSKUISTEN KETJUN? Jos ei ole vapaaehtoisia, voin sen tehdä kun itselläni alkaa kp 1. Ja KUKA HALUAISI PÄIVITTÄÄ TÄMÄN KETJUN KP LISTAA? Siis sitten kun itse siirryn pois täältä.

-Mami kp 31/28-31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
483/535 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole taaskaan ehtinyt pitkään aikaan mitään kirjoittaa, olen kyllä käynyt teidän viestinne lukemassa.

Ihan ensiksi Wilhelmiinalle onnea plussasta!

Sitten joku kysyi niistä elämäntavoista tuolla mooonta viestiä sitten. Itse yritän välttää joitakin lääkkeitä, esim. ibuprofeenia, ne kun voi vaikuttaa ovulaatioonkin. Menkkakivuistakin yritän selvitä pelkän Panadolin voimin. Alkoholia en muutenkaan niin hurjasti käytä, mutta loppukierrosta yritän vielä enemmän vältellä, menkkojen jälkeen olen sitten muutamat siiderit juonut. Töissä yritän enemmän vältellä röntgensäteitä. Muuten ei yritys ole hirveästi elämään vaikuttanut, plussan jälkeen pitää sitten syömisiäkin miettiä.

Sitten vastaus galluppiin. Meidän yrityksestä ei tiedä vielä kukaan. Katsotaan sitten myöhemmin jos ei tärppää. Plussasta kertoisin varmaan vanhemmille joskus kahdeksannen viikon jälkeen ja muille ekan ultran jälkeen.

Sitten vähän ON: Pari päivää oletetun oviksen jälkeen alamahaa nipisti ja ”kutitti” ja toivoinkin että se olisi jonkinnäköistä kiinnittymisyritystä, mutta ei kyllä varmasti noin äkkiä ole ehtinyt kiinnittymään… Sen jälkeen valkkaria myös tipahteli pönttöön runsaasti, ennen ei ole tuossa vaiheessa sitä tehnyt. Ja nyt pari päivää sitten jumpan jälkeen alamahaa jomotti. Lisäksi olen ollut tosi väsynyt ja nyt on pari päivää ollut kurkkukin kipeänä. Noille kaikille kyllä löytyy muutkin syyt kuin mahdollinen raskaus, että en uskalla kovin toiveikkaana olla. Tässä vaiheessa kun ei pitäisi oikeasti vielä mitään oireita ollakaan... Oviksen jälkeen oli melko vahvasti sellainen olo, että nyt tärppäsi, mutta nyt kierron loppua kohden olen ihan varma, etten raskaana ole.

Gislie kp 26/29-36 yk 5

Vierailija
484/535 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mami, älähän siirry vielä mihinkään, mut mä voin ottaa vetovastuun kun täällä tulee kuitenkin vietettyä ihan liikaa aikaa...

(.) Ja nyt on sit ihan uudet oireet kehissä. Mulla nimittäin särkee luut! Lonkkia jomottaa, selkärankaa sattuu, aamulla kun puin vaatteita niin tonne nivusiin vihloo. En ole koskaan tällastakaan kokenut. Pieni menkkajomotus kokoajan joten... Pakko oli tulla pikaisesti kertomaan kun hämmästytän itseäni yhä erikoisemmilla oireilla.

Vierailija
485/535 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki!

Meillä on yksi tyttö (2008 syntynyt) ja nyt kuumeilemme toista pienokaista. Toinen yrityskerta on tulossa. Ostin raskauskeiju sivuston kautta ovistikkuja ja aloitin syömään päivittäin greippiä. En tiedä onko siitä mitään apua, mutta ainakin on terveellistä.. :) Lisäksi syön "raskaus ja imetys" multitabs monivitamiinia, jossa on foolihappoa.

Me ollaan kerrottu yritysaikeistamme jo aika monelle. Moni jo kyselee että milloin tulee lisää lapsia, kun ikäero lasten välillä kasvaa.

Kp 10 kohdalla ajattelin alkaa testailemaan ovistikkujen kanssa ovulaatiota...

t. Bonyhad kp 6/28-30 yk 2

Vierailija
486/535 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin kontrollissa. Kaikki oli hyvin, eli kysta oli hyvälaatuinen.

Lääkäri sanoi että ei ole mitään esteitä raskautumiselle, onhan siellä 1½ munasarjaa tallella. Puolen vuoden päästä aika ellen ole tullut raskaaksi.

Yrittämistä ei voi moittia. Mies on reissuhommissa, joten on 1-2vk poissa ja saman verran paikalla. Tuntuu ainakin itsestä että joka ilta peittoja heilutellaan. Tilasin eilen raskaustestejä jotka tulevat huomenna, oletettavasti.

Mursin varpaani. Täysi Whiskas tölkki putosi (tietenkin) kulma edellä suoraan varpaan kynnen reunaaan. Turvonnut se on mutta mihin sitä muka lähtisi näyttämään sitä kun on kaksi pientä poikaa ja matkavälit täällä maalla on melkoiset.

pieni.rakkaus kp 37 (!!!!)

Vierailija
487/535 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kärsii koko ruumis."

Ihan lyhyesti vaan kuulumiset ja oma napa (sori!)Jätin gynelle tuloksista soittamisen iltapäivään, että varmasti on saanut tulokset, vaan hänpä olikin ehtinyt lähteä kotiin, hmph! Eli huomenaamulla saan sitten vasta tiedon. Ja olen kyllä lämmennyt sille testaamisellekin aamusta kun on dpo10. Alavatsalla on mukavanoloisia nippailuja enempi oikealla mutta myös vasemmalla. Sen verran jännään kyllä, että ajattelin ensin kokeilla ovismittarilla....

Hyvää joulukuuta siskot!

t. Gabriela kp23/27-31 dpo9

PS. Ele, kiitos suuresti sanasi rauhoittivat paljon! Niskaa särkee vieläkin mutta olen nyt rauhallinen!

Vierailija
488/535 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tytön-tylleröt tehdään diili et testataan huomenna, sovittu?

Lisään perään oireet vol 127: Kuljen kämpässä missä on 25 astetta lämmintä paksut vaatteet ja kylpytakki päällä koska olen NIIN jässä.

Vol 128: Olin koissujen kanssa pihalla ja laitoin kädet puuskaan (kylmä!) Ja tsadaa mulla on tissit niin kipeet etten voinu! Alkoi kipeytymään nähtävästi tuolta kainaloiden puolelta.

Veikkauksia kehiin??

Vierailija
489/535 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lähetteen labraan hoitavalta psyk.erik. lääkäriltäni perhekeskukselta. Olen toipumassa/toipunut masennuksesta ja nyt kun yritämme vauvaa, lääkitys puretaan. Sen takia kontrolloidaan perusverikokeet ja pyysin samalla sitten sen raskaustestinkin. "Lääkkeetön" hoito ja terapia jatkuu edelleen. Elämä on. :)

490/535 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Babystart hedelmällisyystesti mahdollistaa siemennesteesi laadun testaamisen oman kotisi rauhassa. Näin säästyt aikaavieviltä ja mahdollisesti kalliilta lääkärikäynneiltä. Voit itse päättää ajankohdan testin tekemiseen. Voit tehdä testin kaksi osaa joko samanaikaisesti tai kahdessa osassa. Ensimmäisen testin jälkeen kuitenkin kuuluu odottaa 3-7 päivää ennen toisen testin tekemistä. Testituloksen saat viidessä minuutissa. Testipakkaus sisältää kaiken tarvittavan testin tekemiseen: - Kaksi testikuppia. Testikuppi sisältää entsyymejä jotka muuttavat siemennesteen koostumuksen nestemmäisemmäksi, jolloin testi voidaan tehdä. - Testilevy tuloksien analysointia varten. - Kaksi pipettiä - Pullollinen kirkasta nestettä - Pullollinen sinistä väriainetta Tuotteen mukana tarkat ja selkeät suomenkieliset ohjeet. Tuote on saanut CE- merkinnän.

--------------

Suomenkielisiä ohjeita ei kyllä mukana tullut.

ON: Kauhea jano on ollut, pissillä senkin takia joutuu juoksemaan. Jotenkin niin omituinenolo sisällä, mutta johtuu varmaan siitä että sai kaikki asiat kuntoon.

Rinnoissa ei ole nyt kipuilua, vain aamulla.

Jospa mies tekisi tuon testin viikonloppuna, vaikka ei se mielellään sitä tee ;D

491/535 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmastiina: Minulle on joskus sanottu, että raskaushormoni tuplaantuu joka toinen päivä. Kyllä kai noissa hormonitasoissa on eri ihmisten välillä eroja. En silti jaksa uskoa, että ne erot kovin radikaaleja olisivat.

Gabriela: Sinulla on hyvä muisti. :) Pitkään täällä ollaan kyllä notkuttu porukassa jo. Liian pitkään. Ovistestillä testaamisessa on se hyvä puoli, että se antaa aina edes jonkinlaisen viivan. Ei tule pettymyksiä. :D

Hooligan, pahoittelut tädin saapumisesta, mutta tsemppiä ensi kuulle! :)

Alexandra: Hyvältä kuulostaa nuo oireesi. Toisaalta hyvä, kun sinulla on ne oikeat raskausoireet tuoreessa muistissa, niin voit vertailla nyt oireita. Plussaonnea huomiselle! :)

Merinak: Mitä se spermatutkimustesti oikein mittaa? Pelkästään siittiöpitoisuuttako?

Ele: Hyvin usein muuten oikeasti käy noin, että jossain vaiheessa se plussa sieltä tulee, vaikka hoidotkaan ei olisi sitä plussaa tuoneet. Se antaa uskoa kyllä, että aika tekee tehtävänsä jossain vaiheessa.

Niisku: Et ole ainoa oireita ylös merkkaava. Täällä on myös yksi sellainen. :) Mahtaisikohan se LH-arvo kuitenkaan niin korkealle nousta kahta kertaa kuukaudessa... Vähän epäilen, että ovulaatiotestien herkkyys on laskettu sen mukaan, että ne mittaa vain huippua. Se huippuhan on niin selvästi korkeampi kuin muuhun kuukautiskierron aikaan. Mutta tämä ihmiselimistö on niin omituinen kapistus, että oikeasti kaikki on mahdollista!

ON: Tässä taisi käydä niin, ettei minun tarvitse testata huomisaamuna enää ollenkaan. Harrastettiin tänä iltana seksiä ja veristä vuotoa alkoi tulla heti seksin aikana ja on tullut sen jälkeenkin. Rinnat on vielä kipeät, eikä vuoto ole siis käynnistynyt ihan kunnolla. Alavatsalla on kuitenkin jo niin tuttua "viiltelevää" kipua, että sieltä ne menkat on varmasti alkamassa ihan kunnolla...

Mies oli onneksi ihana ja kommentoi heti, että "ei murehdita, huomenna on perjantai ja vapaa viikonloppu". Eli keskitymme mukavaan tekemiseen ja olemiseen koko viikonlopun. :)

Näin lyhyttä kiertoa minulla ei ole ollut sitten naismuistiin, joten onhan niistä Clomeista jotain hyötyä sitten ollut.

Marjana kp 28/29 Dpo 13 yk 20

Vierailija
492/535 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana; Toivotaan ettei menkat alkaisi kuitenkaan. Pidän sulle niin peukkuja täälä! :)

ON; Missä se täti luuraa?! Nyt kun sitä oikein odottamalla odottaa, niin tietty se viivyttelee. Odotan niin kovasti että pääsisi syyskuihin ja kohti uutta yritystä.

493/535 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut voi poistaa listalta.

Tein aamulla vielä varmuuden vuoksi raskaustestin, kun vuoto ei ollut rajumpana vielä alkanut. Nega se oli, joten kyllä tämä päivä on nyt kp 1 ja tie käy kohti syyskuisia. :(

Taisinpa vuosi sitten aloittaa kirjoittamisen syyskuiset 2011 ketjussa...

Marjana kp 1/28-32 yk 21

Vierailija
494/535 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ele: Harmittaa kun en yhtään osaa auttaa sinun pähkäilyissäsi oviksen ajankohdasta. :) Ei kun tikuttamaan, jos siltä tuntuu. Toisaalta kun teillä on nyt rennompi meininkin, niin siihen ei tuo tikuttaminen tosiaan toimi. No, varmistelkaa vaan ässäilemällä, siinä pääasia :) Rehellisesti sanottuna on kyllä myönnettävä että tämän jälkeen olen varmasti ikuisesti vähän katkera jokaiselle joka kertoo minulle onnistuneensa heti ensimmäisestä kierrosta. Vaikka tiedänkin ettei se ole mitään pois itseltä.

Niisku: Oli kyllä kiinnostava teoria, johon ei tietenkään osaa ottaa yhtään kantaa :) Kaikkihan on mahdollista. Niin tai näin, plussaonnea! :)

Catti: Kiitos, mutta nega ja tätihän sieltä sitten kuitenkin tuli :) 21 kappaletta? Aivan mahtavaa!! Kuinka paljon lapsia olitkaan suunnitellut? :) Kyllä sinulla on tosiaan jännittäviä hetkiä edessäpäin ja toivon todella että jouluksi saat maailman parhaan joululahjan!!

Mami: Toivotaan nyt ettei se täti kuitenkaan löytäisi perille! Kai sitä syyskuisten listaakin tosiaan pikku hiljaa pitäisi alkaa perustaa, kun kerran meitä täältä alkaa sinne tipahdella…

Gislie: Plussaonnea!

Emmastiina: Miten testaus?? Plussaonnea!!! Vaikka et sinä oikeasti sitä tarvitse. Plussaamattakin mielestäni selvää että olet raskaana :)

Bonyhad: Tervetuloa!

Pieni.rakkaus: Toivottavasti varvaskipusi on jo hellittänyt, vaikka murtunut varvas on varmasti todella kivulias!! Hienoa että kystä hyvänlaatuinen ja kaikki hyvin!

Gabriela: No, miten päätit tehdä? Testasitko tänään? Entä saitko gynen kiinni jo?

Marjana: Eikä!!! Vielä tänään autossa matkalla töihin sanoin miehelleni, että toivottavasti sinulla kävi paremmin testauksen kanssa tänään. No, meidän on siis ilmeisesti tarkoitus plussata yhdessä, niinkun viime kierrosta puhuimmekin. Nyt siis päätetään että seuraava kierto on sitten SE kierto. Onhan näitä kiertoja takana jo ihan tarpeeksi paljon, varsinkin sinulla!! Mielummin olisin nähnyt edes sinun plussaavan, kun meidän molempien siirtyvän taas eteenpäin seuraavaan kiertoon. Vaikkakin seuraasi jäisin kaipaamaan… Oikein hyvää ja rentouttavaa viikonloppua! Itsellä tänään suunnitelmissa käydä ostamassa juustoja (kaiken maailman homejuustoja, mitä ei raskaana saa syödä) ja illallinen koostuu tänään punaviinistä ja juustoista :)

ON: Kuten jo yllä kirjoitin, niin sieltä se täti vaan tulla tupsahti. Aamulla vessaan mennessäni ei vielä alushousuissa ollut mitään, mutta pyyhkiessä selkeätä verta. Päätin kuitenkin varmuuden vuoksi testata, jottei tarvitse sitten illalla punaviiniä nauttiessa pähkäillä, että enhän nyt varmasti... No, negahan sieltä sitten tuli. Pakko on sanoa että otin uutisen tästä kierrosta nyt helpommin, koska olin yrittänyt varautua siihen koko ajan. Ihan hirveä tunne totta kai on, mutta silti.

Muuten, onko teillä joskus sellaista tunnetta kiinnittymisajankohdan jälkeen että yhdestä pisteestä kohtua kipuilee pulssin tahtiin? Ymmärrättekö mitä tarkoitan? Siis että tuntee oikeestaan oman pulssinsa siinä yhdessä pisteessä kipuiluna. Minulla oli se tunne ensimmäisen kerran siitä kierrosta kun raskauduin ja sitä oli useasti, päättelin että se oli se kohta mihin oli kiinnittynyt. Sama tunne oli myös viime kierrossa, korkeammalla kun silloin kun raskauduin ja tässä kierrossa, matalammalla kun kahdella aikaisemmalla kerralla. En keksi sille mitään muuta syytä kun kiinnittymisyritys. Nimittäin silloin kun sain km:n niin ultrassa juuri tuota kiinnittymiskohtaa "tökittiin" ja se oli juuri se kohta. Joten, oletan että minulla on nyt kahdessa kierrossa ollut jonkinlainen kiinnittymisyritys, jonka nyt vain km:n jälkeen tunnen helpommin kun ennen raskautta...

Tälläisiä ajatuksia tällä kertaa. Itse yritän nyt koko ajan muistaa sen että vaikka kaikki menisi täydellisesti on silti vain 25% mahdollisuus tulla raskaaksi. Eli, korkeintaan 3 kiertoa menee enää plussaan!!!

Toivottavasti muille tänään testaaville kävi paremmin kun Marjanalle ja minulle!

Plussaonnea kaikille ja oikein hyvää joulun odotusta! Syyskuisiin käy tieni...

Alexandra, kp1/28-32, yk6+km+yk4

Vierailija
495/535 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenta naiset, synkkää ja pimeää.. emmastiina, missä luuraat? :) sulla oireita on ainakin ihan roppakaupalla.

Pahoittelut kaikille negasta.. Mutta toisaalta pikkujoulu/joulukaudesta voi nauttia ihan täysin rinnoin. Vaikkei se paljoa tietty lohduta. Kyllä se sieltä tärppää. Ja uskotteko, että se, ettei kaikki tule valmiina ja helposti, sitä osaa arvostaa vielä enemmän. Itsellä alkaa olla pöljä olo. Kuuntelen mun kroppaa ehkä vähän jo liiallisuuksiin asti. Nippaako, eikö nippaa, pitäisikö tulla kiinnittymisvuotoa? Ei tule. Rinnat ei myöskään ole YHTÄÄN kipeät. Selkää särkee joskus, mutta voi johtua siitä että mulla on oikeesti tosi kipeä selkä noin muutenkin.

Eilen ja toissapäivänä kohtua jomotteli, mietin että JOSKO olisi ollut kiinnittymiskipuja? :D Mutta niin, kait olisi jo muitakin oireita. Olen jo aikaisemmin sanonut, että en halua enää tehdä yhtäkään negatiivista r-testiä, joten olen päättänyt odottaa siihen kp 32:een. Sitä ennen en KOSKE noihin testeihin tuolla kaapissa. Nyt mua sitten pelottaa toi rakastelu miehen kanssa kun AINA jos hommailemme ennen menkkoja ni käyn vuotamaan pikkusen joka sit yltyy siihen kuukautisten alkamiseen asti.

Kaiken jären mukaan seksi ei voi aiheuttaa mitään vahinkoa, mutta se aina surettaa kun sitä tuhruilua tulee. Mutta toisaalta seksi saa tädin aina tulemaan, et ei tarvi piinailla sen suhteen.

Tälläisia ajatuksia mulla.

Vierailija
496/535 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas täällä nyt ikäviä uutisia heti aamutuimaan:( Olisi Marjana ja Alexandrajo sen plussansa ansainneet!

Emmastiina: Joko olet testannut? Sä kyllä olet niin raskaana!

Marjana: Mä aloin kirjoitella tänne marraskuussa 2010 joten yli vuopsi on sekä kirjoittamista että yritystä takana. Toivon niin että ens kierrossa plussaat niin ei tarvitse sinne hoitoihin lähteä! Paljon tsemppiä sinulle, olet ajatuksissa.

Alexandra: Voi hyvin olla kiinnittymisyritystä! Mäolen myös 100% varma että viime kierrossa sellainen oli kun oireet oli niin samanlaiset kun vastaavassa aiemmin. Mutta sehän on hyvä että jotain tapahtuu eli voi olla varma että se tärppi vielä tulee! Tsemppiä sinulle, syyskuisissa varmasti nähdään.

ON: Mulla veti suonta eilen jalasta! Tälläistä ei ole sitten tapahtunut kuin loppuraskauksissa eli en usko sen olevan mikään raskausoire.Kunhan kroppa jostain syystä kiukuttelee. Nilkat oli myös turvonneet. Mietin voisiko se johtua jumpan lisäämisestä? Olen nyt joka ilta jumpannut kotonakin kun normaalisti käyn jumpalla vain kerran viikossa. Ensi viikoksi odottelen tätiä saapuvaksi vaikken edelleenkään ole päiviä laskenut.

Plussatkaahan naiset että saadaan lisää porukkaa odottajiin!

Ele

Vierailija
497/535 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin vain lukea teidän viestit mutta tarkemmin en nyt ehdi kommentoida :(

Pahoittelut kaikille negan saaneille ja rutkasti onnea uuteen yritykseen..

NYT SE TULI SE VAHVA PLUSSA!

Ja sitten vielä CB-testin "raskaana"-teksti.

Eli uskottava se on.

Joskin edellinen raskaus meni kesken rv 18, eli ainakin sinne asti olen varmasti kovin pessimistinen ja epäuskoinen tämänkään raskauden onnistumisesta.

Soitin jo eilen neuvolaan, tarkistaa lääkäriltä pitääkö jo aloittaa primaspanit virtausten takia ja saatan päästä ultraankin pian..

Mukavaa loppuviikkoa, plussia odotellesa!!

Vierailija
498/535 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin sain nukkua pidempään kun seiskaan joten nyt vasta täällä =)

Ekana pakko tsempata muita. Kuten muutkin ovat todenneet niin näille pitkään yrittäneille soisin vuoron ennen minua, eikö luojalla ole vuoronumero järjestelmää käytössä? Kommentoin teille muille hetken kuluttua mutta odotatte varmaan nyt seuraava osiota:

Testin tein kuten lupasin ja mun tilanne on yhä edelleen tällainen häilyvä, ei tyylipuhdas nega muttei hyvällä tahdollakaan pos. tulee sellainen hämärä kun oikein kääntää viivanhahmo.

Kuulostaa tyhmältä mutta mä tiesin etten saa plussaa vielä, jotenkin nää oireet kehittyy niin hitaasti että luulen saavani sen plussan vasta joskus myöhemmin -siis jos saan. Tietenkin herää myös ajatus siitä että oliko hymynaama jotenkin virheellinen jollon olen laskenut dpo:t väärin ja kierto onkin pidempi -tai jotain.

No nyt mä vaan venaan ja oon tällanen hangaround-jäsen kunnes jotain tapahtuu.

Oire vol 129: Yksi megafinni poskessa.

Edit: ONNEA Ompunpomppu!!!

Vierailija
499/535 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mami: Ollaan siis samassa tilanteessa eli piinaavassa epätietoisuudessa. Olen myös jouluihminen mutta nyt pakko sanoa että tulevaa joulua joko latistaa "SEN" lahjan puuttuminen tai sitten tää on just SE joulu. Eli vielä ei tietoa.

Gislie: Peukut, ainakin oireet kuulosti hyvälle. Ja kuten sanottua mielialat menee laidasta laitaan ja se ON raskausoire sekin =)

Pieni.rakkaus: Auts! Tiedän tunteen. Sulla alkaa noita päiviä jo olemaan, toivottavasti pian uutisia!

Gabriela: UUTISIA KIITOS!

Tiitu27: Olis kiva keskustella enemmän koska mulla samanlainen, ei masennus vaan paniikkihäiriö tausta (mikä masennukseksi luetaan sekin) ja tän vuoksi ihan erilaisia pelkoja raskauden, synnytyksen jälk. masennuksen jne merkeissä.

Marjana: peukut... Mitä voi sanoa? Kliseitä? Jos jotain hyvää niin kierto ainakin lyhyt.

Alexandra: Muista todennäköisyys =) Eli max 3 kiertoa jäljellä =)

eleanora: Jännään sun kanssa. Mulla myös nilkkojen turvotusta.

Vierailija
500/535 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä Marjana ja Alexandra, eihän se nyt ollut tarkoitus, että tädit teille tulis yhtäaikaa kun piti tulla ne plussat! Sydämestäni pahoittelut ja isot halit molemmille! Ja tsemppiä syyskuisiin!!

Ompunpomppu: Onneksi olkoon ja ONNEA odotukseen!! :-)

Ja nyt sitten tämä uutinen: tein siis minäkin (Predictorin) testin, vaikka onkin vasta kp24 ja dpo10. Enkä nyt mitenkään meinaa uskoa, mutta kyllä minä oikeasti olen näkevinäni siinä haamusen, ja kyllä se minun silmääni näkyy valokuvassakin.. :-o :-) Mutta en uskaltaisi todellakaan vielä juhlia sitä.. Kauheeta miten varovaiseksi sitä on oppinut.. Mutta kun niin aikaisilla päivillä testasin.. Katsotaanko ensin lähteekö se siitä vahvistumaan?

En siis gynellekään ole vielä tuloksista ehtinyt soittaa ;-) Hänet saa vasta 10 jälkeen kiinni, mutta luulisin tuon haamun takia, että olen kyllä ovuloinut viime viikolla... ;-D

Hyvää perjantaita! :-)

t. Hyvin Jännittynyt ja varovaisen iloinen Gabriela :-D kp24/27-31 dpo10