Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ELOKUISET 2012

Kommentit (535)

Vierailija
1/535 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea raskauteen!

Vierailija
2/535 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasu: JEE! Onnea!

Merinak: haalea plussa on tullut, ei mitään muuta vielä (ei negaakaan). Clearblue vasta odottelee että testaan. HUomenna en testaa, mutta sitten taas tiistaiaamuna kun ollaan kaikki vapaapäivällä. jos on sitten nega niin voidaan edes keksiä jotain kivaa ja on mies tukena.

Gabriela, ikävä kuulla ettei haalea ole vahvistunut. Nyt kun kuulin sinun kokemuksia tuosta että haamun jälkeen on tullut nega, niin tajuaa itsekin pitää vielä toiveet matalina. Kun tosiaan ei ole vielä selkeä plussa! Toivotaan että jos kuitenkin se plussa sinullakin vielä Gabriela tulisi! Esikoisesta muistan olleen kohtuu haalean plussan ekaksi ja sitten joskus viikon päästä tosi vahva plussa. Mut saapa nähdä. Pettyä ei haluaisi.

Marbula

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/535 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille edellisistä pinoista tutuille ja uusille kuumeilijoille. Olen pitänyt tässä vähän palstataukoa. En jaksanut enää kirjoitella ja stressata tätä vauvan tekoa ihan joka päivä. Pidin vähän taukoa ja kas kummaa nyt apteekin oma testi antoi tänää vaalean viivan. Viiva on aika vaalea, mutta kauniin vaaleanpunainen kuitenkin. Kiertopäivät on nyt 20, mutta ovulaatio tikutuksen mukaan tapahtui tuossa 8 päivää sitten. Joten viivani on kyllä noiden dpo päivien mukaan aika hyvä saavutus. En ole kuullut, että apteekin omalla voisi haamua saada ilman raskautta; ettei sen näytä mitään ellei sitä raskaushormonia ole. Olen niin onnellinen, vihdoinkin plussa! Jippii!!! Testailen tässä seuraavan viikon, kun minusta on niin ihana saada positiivinen tulos!

Tsemppiä kaikille vielä testauta odottaville ja paljon onnea kaikille jo plussanneille.

Saima kp 20/32 yk 3 (14)

Vierailija
4/535 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti kurvasi paikalle. Kemiallinen, jälleen. :'(

5/535 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasu: käythän silti terkkarilla tai jossain tekemässä verikokeesta testin? Kun kaverini odotti lastaan, hänellä tuli menkat viimeiseen asti.

Oli sitten mennyt mahakipujen takia lääkäriin ja lääkäri oli tokaissu :"sinähän synnytät kohta"

näinkin siis voi käydä.

On:Ei ole meillä kuulunut täsdistä mitään, katotaan tuleeko testit tänään vai huomenna.

Minä olen kyllä nyt maltillinen oottamaan testaamista... joka on ihme ;D

Mut sama oli kun odotin esikoista, että maltoin odottaa testaamista vaikka aikaisemmin en olisi voinut odottaa :D

Vierailija
6/535 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuisiin siirtyy hän. Eipä tässä muuta.

Vierailija
7/535 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

? KUUMEILIJALISTA MA 5.12.2011?

KP 31->

pikkunuppu kp 48/54 yk 1

Marbula kp 37/32 yk 1

Riinuska kp 36/(26-)28-30 yk 3

Niisku kp 35/28? Yk1

Hooligan kp 34/27-28 yk ?

CatNip kp 33/23-25 yk 6

Pikriina kp 33/28

Vacsu kp 31/28-36, yk12

KP 21-30:

Gislie kp 30/29-36 yk5

Jenniina kp 30/30-32, yk 1

Lumihiiri kp 29/29-30 yk 2

Katmam kp 29/29-46 yk7

Muttis 29/37-43 yk 1,5v.

Gabriela kp 27/27-31

Nasu2011 kp 26/28-36

keijunen kp 26/30

MeaMinnis kp 26/28-32 yk 2

Tiitu kp 26/35-36 yk 1

äiti kp 25/28

KP 11-20:

evis kp 20/30 yk 3v.

Raparperisyrän kp 19/33 yk 4

Catti kp 18/25-28 yk vajaa 1v.

Lennon kp 13/29

KP 1-10:

Tinde kp 10/27-30 yk 2

evelina kp?

? PLUSSANNEET, ONNEA!!! ?

Wilhelmiina kp 42/34-49 yk 4

Ompunpomppu

8/535 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marbula, varovaiset onnittelut! Toivottavasti haamu tarraa kunnolla kiinni ja vahvistuu. Huomenna sit kertomaan mitä CB näyttää :).

Voi Gabriela. Oliko se negatesti myös Predictor vai oliko se joku muu? Muistaakseni se oli juuri tuo Predictor, josta netissä on aika paljon "valitusta". Toivottavasti siellä kuitenkin nuo negatestit on olleet väärässä ja plussa vielä tulee. Tuo on kyllä varmaan ihan järkyttävää, kun on valmistautunut näkemään viivojen vahvistuneen ja saakin negan :(. Voimahali.

Nasu, eikä!!! Tuo on kyllä niin syvältä. Voimia uuteen kiertoon kuitenkin.

Merinak, toivotaan, että saadaan hyviä uutisia testauspäivänäsi. On se sitten ihan koska vaan :)...

Kaikille syyskuisiin pudonneille osanottoja ja tsemppejä!

ON: Mä käyn täällä vaan kertomassa samat uutiset joka päivä: ei mitään uutta :). Eilenillalla sain pyyhkiessä paperiin vaaleanpunertavaa "limaa", josta riemastuneena päättelin menkkojen olevan täydessä käynnissä aamuun mennessä. Mahaa on juilinut sen verran, että näin unta, että olin lääkärillä alavatsakipuja valittelemassa. Nooh, juilinnat jatkuu, mutta täti punainen loistaa edelleen poissaolollaan. Usko ja toivo raskautumiseen tässä kierrossa on mennyt täysin ja nyt vaan kärsimättömänä odottelen menkkoja alkavaksi, että päästään tosi toimiin. Ärsyttää tämmönen venailu. Samalla mietin, että mikä ihmeen kiire mulla on tän asian kanssa. Vastaus on toistaiseksi hukassa...

Onnellista uutta viikkoa!

Niisku

Vierailija
9/535 |
05.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gabriela; voi itku miten harmittavaa.. :((( Tuon takia sitä kai varotellaan tekemästä testejä liian aikaisin. Toisaalta viivat ja haaleetkin plussat on merkkejä siitä että 1. jotain tapahtuu 2. varmasti nappaa jossain kohdassa. Itse mietin tämmöisiä siksi että mullehan ei oo tullu haaleeta eikä semihaaleeta plussaa koko syksynä.. Nasulle myös voimia ja samat posiitivisen-tyyliset ajatukset kun yllä. Marbulalle varovaisia onnitteluja täältä.

Mulla alkaa AINA menkat seksin aikana. XD Että kannattaa kokeilla ni uus kierto pääsee alkamaan.

Nyt mulla kiertopäivä 26.. Ei järkyttäviä tuntemuksia puoleen jos toiseenkaan, selkää juilii ja kohtua välillä. Rinnat on EHKÄ VÄHÄN arat (hyvällä mielikuvituksella)Palelee, mut mua palelee aina 24/7 muutenkin. Aamusin aavistuksen nokka tukossa.( Ehkä. Heh.)Itku on myös herkässä, mutta sekin taitaa liittyä kuukautisten alkamiseen. Lämpöä ei mulla ole tekemälläkään, joskaan en tiedä paljon lämpöjen pitäisi ees nousta, tai että omaanko sellaista ns. peruslämpöä ollenkaan.

Testata ei tee ees mieli. Odotan sunnuntaihin jos menksut ei ala. Miten noi dpo:t muuten lasketaan? Eli jos ovulaatio vaikka maanantaina ni tiistaina on sit dpo 1? Kiitos jos joku vastailee.

Vierailija
10/535 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullutkaan kun yksi pisara ja cb digital kertoi että raskaana 1-2!!!!

11/535 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Nasu, minä jotenkin arvasin!!

Noh, minä näin viimeyön kokoajan unta että teen raskaustestejä ja niihin tulee plussa :D

Jotenkin varmaan se nega pelottaa eikä uskaltaisi sitä testiä tehdä. Testit kai tulee keskiviikkona kun ei maanantaina näkynyt, jos sitä torstaina tekisi testin.

Vierailija
12/535 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kirjoitettu valtavasti. Tässä sen näkee, että ei saisi pitää mitään taukoja. Kaikki luin läpi, mutta kommentointi jää vähän niukaksi.

Ensinnäkin suuret pahoittelut kaikille syyskuisiin pudonneille. Toivon syyskuun ketjuun oikein voimakkaita plussatuulia. Katsotaan näemmekö siellä taas.

Plussanneille valtavasti onnea ja toivottavasti kaikki menee hyvin. Ihanan paljon olikin plussia tullut.

Itsellä oli eilen se munasolujen punktio ja oli kerrassaan karmea päivä. Se sattui kamalasti. Yleensä ilmeisesti aika kivuton toimenpide, mutta mulla endometrioosi haittasi ja paljon. Saalis oli 15 munasolua ja huomenna kuulen sitten lisää, kun yksi alkio siirretään Siitä alkaa sitten minun viralliset jännäilypäivät!!!!!

Vierailija
13/535 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Onnea Nasulle!

Mulla ei ollut enää haamusta tietoakaan, se oli niin vahva viiva kun olla ja voi, kun aamulla CB:llä testasin! =D

Huh, epäuskoinen olo kertakaikkiaan. Viikkoja kasassa kai reilu 4. Ihan ihmetyttää että voiko olla näin? Hymyilyttää, mietityttää, jännittää! Kaikkea mahdollista! :) Nyt vaan jännittämään ja odottamaan sitä että kaikki sujuu hyvin. Enempää en osaa nytten kirjoittaa, pää ihan sekaisin!

Epäuskoinen Marbula

14/535 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko testannut pelkällä CB:llä? Siis sillä johon tulee plussako? onko sulle tullut pelkästään tuo vahva viiva vai myös heikko?

Minua jännittää kun sain sen yhden hailakan viivan, mutta olen lukenut että CB tekee sitä usein... :/

Siksi en uskalla testata uudelleen kun pelottaa nega.

Menkat olisi pitänyt alkaa 3 pvä, mutta kun ei ole aina olleet säännölliset niin en voi aina uskoa siihen..

Minä luen tätä palstaa joka päivä varmaan tuhansia kertoja :D

Vierailija
15/535 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

? KUUMEILIJALISTA TI 6.12.2011?

KP 31->

pikkunuppu kp 49/54 yk 1

Riinuska kp 37/(26-)28-30 yk 3

Niisku kp 36/28? Yk1

Hooligan kp 35/27-28 yk ?

CatNip kp 34/23-25 yk 6

Pikriina kp 34/28

Vacsu kp 32/28-36, yk12

Gislie kp 31/29-36 yk5

Jenniina kp 31/30-32, yk 1

KP 21-30:

Lumihiiri kp 30/29-30 yk 2

Katmam kp 30/29-46 yk7

Muttis 30/37-43 yk 1,5v.

Gabriela kp 28/27-31

keijunen kp 27/30

MeaMinnis kp 27/28-32 yk 2

Tiitu kp 27/35-36 yk 1

äiti kp 26/28

evis kp 21/30 yk 3v.

KP 11-20:

Raparperisyrän kp 20/33 yk 4

Catti kp 19/25-28 yk vajaa 1v.

Lennon kp 14/29

Tinde kp 11/27-30 yk 2

KP 1-10:

evelina kp?

? PLUSSANNEET, ONNEA!!! ?

Wilhelmiina kp 42/34-49 yk 4

Ompunpomppu

Marbula kp 38/32 yk 1

Nasu2011 kp 27/28-36

Vierailija
16/535 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten vielä onnentoivotukset Nasu ja Marbula! Aivan ihana joululahja ja halaus ja rutistus. Ja hyvää itsenäisyyspäivää kaikille tuolta syyskuisista =)

Vierailija
17/535 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merinak, olen testannut jollain Sofi-jotain testillä sen haamun. Tuo testi oli joku minkä tilasin netistä. Tämän vahvan viivan testasin juurikin sillä CB:n testillä johon tulee plussa. Ei mullakaan ole niin säännölliset; heitellyt 29-35 välillä, eli en tiennyt oikein koska odottaa menkkoja ja toisaalta koska taas testata.

Oireita mulla ei ole juuri ollut, vatsan jomotusta ja rintojen aristusta lukuunottamatta. Toisaalta, viikkoja on vielä niin vähän että tuskin monella on tässä vaiheessa kovasti oireita vielä.

Pidän peukkuja sulle!

Marbula

Vierailija
18/535 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi elama miten ihania uutisia jo monelta teilta - Onnea aivan tuhannesti, voisiko hienompaa lahjaa saada nain joulun alla =)

Ja pahoittelut kaikille syyskuisiin siirtyneille. Plussa tuulia puhaltelen teille kaikille!!

ON: Taalla tarppipaivat siis menossa. Limaa pukkaa, nippailee ja viiltelee..valilla jomottaa oikein kunnolla koko alakertaa, parhaillaankin niinkuin koko kohtua...Ja mietinkin etta onkohan mulla joku tulehdus alkamassa vai mita tama on??!!Tama alkoi siis jo perjantaina(siis liman eritys), ja nyt mennaan tiistaissa..Ensin tuli punertavaa limaista(SORRY) vuotoa pari paivaa. Sitten sitkeaa ja nyt taas valuvampaa...Sanokaas nyt sitten te viisaammat ja kokeneemmat, etta onko huippu vasta edessa, vai joko se on mennyt?? Limaa tulee vahemman, mutta tulee silti viela vahan..vain nestemaisempana kuin muutama pva sitten. Peitot on heiluneet vinhasti jokaisena paivana viime torstaista lahtien, ja viela saavat lakanat tuuletusta ainakin muutaman paivan...Sen jalkeen sitten vaan ootellaan tuloksia...Niin ja viela sellanen kyssari etta mina Dpo:na kannattaa alkaa testaileen?? Mina en nimittain ole niita pitkapinnaisempia rouvia, enka siis taatusti malta odottaa loppuun asti =/

Ja voi tauti miten pitkalta yksi kierto voikaan tuntua...huh huh.

No mutta, talo hiljainen ja nyt lahtee tama nainen kylpyyn ja odottelemaan miesta kotiin duunista...Sitten tv-kaista auki ja Suomitunnelmiin =)

Kaikkea hyvaa

Levollinen Lennon ;)

19/535 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vielä roikun vaikka ehkä kuuluisinkin syyskuisiin ennemmin. Lyhyimmän kierron mukaan elokuullekkin saattaa kuitenkin vielä ehtiä :) Tänään aloitin kuitenkin ovista tikutteleen ja TODELLA haalea viiva sieltä tuli ainakin minun silmiini. Laskurien mukaan tuo ovis kuitenkin olisi vasta la-su. Kuinkahan nopeesti tuo viiva mahtaa tuosta vahvistua?

Vierailija
20/535 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein raskaustestin (RFSU) hetken mielijohteesta vessareissulla tunti-pari sitten. Pissasin tikkuun, vedin vessan ja sen kauempaa odottamatta jätin testin pöydälle. Kontrolliviiva ilmestyi, kuten pitääkin. En edes odottanut toista viiva, koska kierto ei mielestäni ole vielä lopuillaan. MUTTA; kun seuraavan kerran reilun puolen tunnin kuluttua menin vessaan, oli testiin ilmestynyt haalea, mutta selkeä toinenkin viiva eli POSITIIVINEN TULOS. Tarkoittaako se nyt sitä, että olen raskaana vai mitä häh?!?!?

Muita "oireita" viimeisimmiltä päiviltä: nännit arat, tissit täydemmän tuntuiset, vilutuskohtaukset-saatan yht´äkkiä hytistä umpijäässä esim. yöllä, miehen mielestä vessassa tuoksuu jälkeeni erilaiselta (virtsa vahvemmalta kenties?) ja seksin aikana pari-kolme päivää sitten tuli hänen sanojensa mukaan "valkoista limaa" runsaasti, itkuherkkyys, vatsa löysällä...Tai sitten kuvittelen kaiken! :D

Takas löylyyn, jotta rauhottuis! Saunon kai aamun asti! :D

Tiitu kp 27/35-36