Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko olevasi kaikilla osa-alueilla hyvä äiti vai onko jokin asia

Vierailija
02.11.2011 |

jossa tunnet olevasi erityisen huono tai ainakin huonompi kuin keskivertoäiti?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jyrkkä. En aina jaksa kuunnella vaan sanon ei. Usein sanon muutenkin ensin ei ja sitten vasta mietin olisko ehkä voinut sanoa kyllä. Huudan aina välillä mutta niin keskivertoäidit varmaan tekee muutkin. Vaikka ei se hyvä tapa olekaan. Olen kuitenkin iloinen että 7v uskaltaa huomauttaa pahastuneena kun olen huutanut. En ehkä ole sittenkään onnistunut pelottelemaan häntä hiljaiseksi :)

Vierailija
2/4 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toivoisin olevani entistäkin kärsivällisempi. Välillä myös pelkään kasvattavani lapsistani pinnallisia, kun olen niin mielissäni kauniista vaatteista. :D En haluaisi olla, mutta tulen huomaamattani ihastelleeksi kivoja vaatteita lasteni päällä, ja he ovat jo pienestä oppineet saman tavan. Pienenä tyttöni sanoi äidilleni ihastuneena "ihana mekko!" kun äitini laahusti räjähtäneessä mökkiyökkärissä. :)

Tietenkin olen vajavainen - kuten muutkin - mutta ehkä silti riittävän hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin tehdä yhdessä jotain 6v pojan kanssa, mutta istun täällä koneella koska sain pienet nukkumaan päikkäreille ja haluan itse hieman rauhallista aikaa.

Hävettää.

Vierailija
4/4 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan selittää loputtomasti, jos lapsi kysyy ja pelaan myös mielelläni lautapeliä hänen kanssaan.

Toisaalta olen laiska, ankara ja itsepäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme