Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihdoin löysin jalalleni hyvät balleriinat

Vierailija
02.11.2011 |

Jonkin aikaa etsiskellyt tuloksetat kun mun jalkaani ei sovi nuo ihan lättäpohjaiset vaan pitää olla muotoasisäpohjassa. Muutamat sellaiset löysin muttei tietenkään mun kokoani. Netistä sain sitten tilattua kaupassa kokeilemani oikean kokoisena.

Taas pienestä onnellinen =)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitko kertoa mistä ja millaiset?

Vierailija
2/6 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klingeliltä Gaborin perusmustat, tosin niissä on pyöreä solki josta en ihan kauheasti tykkää mutta joskus joutuu tekemään kompromisseja.

Miinuspuoli oli hinta, 99 euroa. Mutta ei voi mitään, mieluummin maksan vähän enemmän ja pystyn pitämään kenkiä kuin ostan halpoja jotka jää ekan kerran jälkeen kaappiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin liian korkeat ja kapeat korkokengät.

Mutta jos jalkojen ja sitä kautta selän hyvinvoinnilla ei ol eväliä niin antaa mennä.

Vierailija
4/6 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin liian korkeat ja kapeat korkokengät. Mutta jos jalkojen ja sitä kautta selän hyvinvoinnilla ei ol eväliä niin antaa mennä.

ap.

Vierailija
5/6 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin liian korkeat ja kapeat korkokengät. Mutta jos jalkojen ja sitä kautta selän hyvinvoinnilla ei ol eväliä niin antaa mennä.

ap.

Näin se vain kuitenkin on.

Vierailija
6/6 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Näin se vain kuitenkin on.

nämä olen sen kummemmat kuin kävelykengät. Riittävän leveä lesti ja muotoiltu sisäpohja, muutaman sentin korko. Ei ehkä tyylipuhtaat balleriinat mutta riittävät minulle.