Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oletatko lastenhoitajan penkovan sinun kotisi,

Vierailija
02.11.2011 |

jos sinulla on vieras ihminen kotona yksin lasten kanssa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mikään ihminen.

Vierailija
2/12 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mikään ihminen.

:))) no niinpä kai, mutta ihan sairasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitäkin olisi hyvä soittaa.

En yleensö odota kenenkään kotiani penkovan poissaollessani.

Vierailija
4/12 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun "lasten edun" nimissähän saa ihan mitä vaan. Ihan kuka vaan ihan missä vaan ja milloin vaan.

Juuri noin sossu toimii, kun se tarjoaa ns. "varhaista tukea".

En yhtään ihmettelisi, vaikka kyseinen äiti törmäisi nyt "huumetaustaansa" siellä sossun papereissa jatkuvasti.

Vierailija
5/12 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ovat aika uteliaita.

Vierailija
6/12 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oleta, mutta en yllätykään. Tympeää toimintaa, mutta elämä on.

Vierailija
7/12 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei tietenkään pengo (penkoisitko sinä?), mutta minä pengon. En nyt tee mitään tupatarkastusta, mutta helposti käyn läpi kaappeja ja laatikoita, esim etsiessäni lusikoita, laastaria, uutta vessapaperirullaa... ja ihan uteliaisuudestakin tulee avattua.

Turha tulla samonaan, että olen moraaliton ja paha ja kyylä ja ties mitä.

Asia on näin, se kannattaa ottaa huomioon kun niitä vieraita tulee. Dildot ja teräaseet kunnolla piiloon, ettei tarvitse jälkikäteen marista

Vierailija
8/12 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

piilotan arvoesineet hankalammin löydettäviksi.

Vierailija
9/12 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei tietenkään pengo (penkoisitko sinä?), mutta minä pengon. En nyt tee mitään tupatarkastusta, mutta helposti käyn läpi kaappeja ja laatikoita, esim etsiessäni lusikoita, laastaria, uutta vessapaperirullaa... ja ihan uteliaisuudestakin tulee avattua.

Turha tulla samonaan, että olen moraaliton ja paha ja kyylä ja ties mitä.

Asia on näin, se kannattaa ottaa huomioon kun niitä vieraita tulee. Dildot ja teräaseet kunnolla piiloon, ettei tarvitse jälkikäteen marista

Mä heittäisin sut kodistani ulos, jos alkaisit penkoa omin nokkinesi, eikä takaisin tarvitsisi tulla enää ikinä. Oleilen vain kivojen ihmisten kanssa, vain kivat ja normaalin hyvät tavat omaavat ihmiset ovat meille tervetulleita.

Vierailija
10/12 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos tuolla lailla hermostuisi sossun tonkijaan, saisi kaikkiin papereihinsa merkinnän "yhteistyökyvytön" ja lapset lähtisi ihan takuulla.

Koska tokihan sitä nyt viaton ihminen antaa tonkia. Vain jos on salattavaa, hermostuu tonkimisesta.

Vierailija
11/12 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teipillä ja nitojalla suljetusta muovirasiasta. Siis tosi todennäköinen paikka kotiavaimelle! Haisee niin kauas tuo sossutädin tarina.

Vierailija
12/12 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

" dildot ja TERÄASEET piiloon, niin ei tarvi jälkikäteen marista"...Siis miks ne teräaseet täytyy piilottaa lastenhoitajalta???

Ootsä hullu? Hyi helvetti!??

Itse oleten, että joku saattaa penkoakin. Itse olisin voinut uteliaisuudesta vähän penkoa 13 - 17vuotiaana, kun aikuisten asiat olivat jännittäviä ja uusia. Aikuisempana en enää olisi jaksanut kiinnostua; yli 25vuotaana olisin siirtänyt dildot sun mut silmääkään räpäyttämättä laatikkoon tms, jos sellainen olisi sattunut jonnekin näkyville jäämään.

En ymmärrä, että mitä nää penkojat toivoo löytävänsä? Sen dildonko juurikin? Ohhoijaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän