Mistä johtuu vapaiden miesten kiinnostus
Naimisissa olevasta keski-ikäisestä naisesta? Minulla on jatkuvasti tätä: hyvännäköiset, korkeasti koulutetut ja yli mediaanipalkan tienaavat sinkkumiehet haluavat treffeille ja suhteeseen kanssani. Iskeekö niille jokin kilpailuvietti vai mistä on kysymys? Luulisi, että vapaitakin naisia olisi tarjolla.
Olen pitkähiuksinen, akateeminen ja naisellisesti pukeutuva nainen.
Kommentit (80)
Koska vapaat naiset eivät halua tutustua. Varatut naiset keskustelevat ja ovat muutenkin sosiaalisempia miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olet varattu. Et jää roikkumaan kun pitää heivata.
No kun nyt kaksi tällaista vuoden sisään on yrittänyt saada minua eroamaan miehestäni ja olemaan parisuhteessa heidän kanssaan. Puhuneet yhteenmuutosta jne. Olen jättänyt heistä molemmat. Vaikea ymmärtää.
ap
Ja vaatimaton vielä. Harmi että joudut tämän asian kanssa kamppailemaan ja ihmettelemään. Voimia <3
Lähes kaikki on Diplomi-insinöörejä. Onhan tietysti haluttuja muutenkin naisten keskuudessa.
AP
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki on Diplomi-insinöörejä. Onhan tietysti haluttuja muutenkin naisten keskuudessa.
AP
Ei onneksi ole.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ne haluaa sinut panokaveriksi.
No mut ei siihen tarvittaisi avioeroa eikä yhteenmuuttoa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ja vaatimaton vielä. Harmi että joudut tämän asian kanssa kamppailemaan ja ihmettelemään. Voimia <3
Ihan vaan utelias ilmiöstä. Oletko sinä suosittu?
ap
Vierailija kirjoitti:
🤣 😅. Ihan akateeminen. Wouuuu.
Kyllä.
ap
Mistä johtuu varattujen keski-ikäisten miesten kiinnostus minusta, nuoremmasta sinkkunaisesta, en ole edes akateeminen, jätin yliopiston kesken
Vierailija kirjoitti:
Koska vapaat naiset eivät halua tutustua. Varatut naiset keskustelevat ja ovat muutenkin sosiaalisempia miesten kanssa.
Oman kokemukseni perusteella alan jo kohta uskoa tämän.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu varattujen keski-ikäisten miesten kiinnostus minusta, nuoremmasta sinkkunaisesta, en ole edes akateeminen, jätin yliopiston kesken
Aloita oma ketju siitä.
Oma teoriani on, että kun joku mies on hyväksi havainnut ja pitkä avioliittokin takana, iskee sinkkumiehiin voitonhalu ja kilpailuvietti voittaa tuo saalis itselleen. Eräänlainen kaksintaistelu, jossa kehutaan omia hyviä ominaisuuksia ja omistuksia, ja verrataan niitä aviomiehen vastaaviin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun nyt kaksi tällaista vuoden sisään on yrittänyt saada minua eroamaan miehestäni ja olemaan parisuhteessa heidän kanssaan. Puhuneet yhteenmuutosta jne. Olen jättänyt heistä molemmat. Vaikea ymmärtää.
ap
Jättänyt? Olet siis pettäjä. Jep
Vierailija kirjoitti:
Oma teoriani on, että kun joku mies on hyväksi havainnut ja pitkä avioliittokin takana, iskee sinkkumiehiin voitonhalu ja kilpailuvietti voittaa tuo saalis itselleen. Eräänlainen kaksintaistelu, jossa kehutaan omia hyviä ominaisuuksia ja omistuksia, ja verrataan niitä aviomiehen vastaaviin.
ap
Ei päde minuun. Minä en varaittuihin koske tai edes huomioi sillä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan utelias ilmiöstä. Oletko sinä suosittu?
ap
Oletko sinä suosittu, jos KAKSI MIESTÄ on sinusta ollut kiinnostunut vuoden aikana.
Hah
-eri-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei päde minuun. Minä en varaittuihin koske tai edes huomioi sillä tavalla.
Totta - kaikkiin ei päde kaikki samat asiat.
ap