Tänään työhaastattelussa mieshaastattelija sanoi olevansa hyvin vaikuttunut minusta hakijana, mutta naishaastattelija
Ei sanonut mitään. Pelkään, että viransijaisuus jää saamatta, koska toinen haastattelija oli nainen..
Kommentit (8)
Mulle sanottu, että vaikutan lupaavalta. Mies ja nainen oli haastattelemassa. Lupasivat soittaa seuraavalla viikolla, mutta eipä ole puhelua kuulunut tälleen parin vuoden jälkeen..
Olin tavannut tuon miehen aiemminkin, mutta eri asiayhteydessä. Hän tunnisti minut, minä en häntä.
Ap
Jos vaikutit naisen mielestä jotenkin konservatiivilta?
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikutit naisen mielestä jotenkin konservatiivilta?
Pitkät tummat hiukset ja punaiset huulet - tuskinpa. Hän sen sijaan oli itse pukeutunut hyvin konservatiivisesti. Ihan ystävällinen oli kyllä.
Ap
Jos nainen oli joku HR-henkilö ja mies asiantuntija/esimies niin silloin mies todennäköisesti päättää kuka valitaan. Jos molemmat ovat esimiehiä tms. niin silloin et tule valituksi, jos ovat eri mieltä.
Minun haastattelussa ainakin HR esitti ihan eri kysymyksiä ja vaikutti tiukemmalta tädiltä kuin esimieheni. Sain siis sen viran. Nyt töissä ollessa tuo tiukempi täti on oikein mukava ja leppoisa :)
N34
Vierailija kirjoitti:
Mulle sanottu, että vaikutan lupaavalta. Mies ja nainen oli haastattelemassa. Lupasivat soittaa seuraavalla viikolla, mutta eipä ole puhelua kuulunut tälleen parin vuoden jälkeen..
Haastattelijat vaikuttivat lupaavilta. Mutta eivät pitäneet lupaustaan
Muilla vastaavaa kokemusta?