Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10v tyttäremme vinkuu jatkuvasti kosketusnäyttöpuhelinta

Vierailija
02.11.2011 |

Tyttärellämme on ihan tavallinen ja toimiva puhelin, jolla voi kuunnella musaa, ottaa valokuvia ymm...nyt on koko syksyn ajan ollut kamalaa tappelua saada kosketusnäyttöpuhelin. En aio hänelle sitä hankkia, koska ei sitä tarvi, kun vielä vanhakin on toimiva ja hyvä. Se on periaate: sellaisessa puhelimessa ei ole mitään sellaista, miksi juuri 10v sellaisen tarvitsisi. Hän kiukuttelee, kun kaikilla hänen kavereillaan on sellainen ja hänkin haluaa näprätä jotain. Kaverit ihmettelevät, eikö meillä ole varaa ostaa "koskaria". Ja kaikein hulluin juttu oli se, että luokkalaisensa poika oli juuri saanut Nokia N9 puhelimen vanhemmiltaan! Hei haloo! Ei 10v tarvitse mitään älypuhelinta!!!!

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa itselleen uusia vaatteita ja autoja ja elektroniikkaa silloinkin, kun vanhat tavaratkin ovat vielä käyttökelpoisia, mutta lapselle uuden ostaminen ennen kuin vanha on kulutettu puhki on curling-vanhemmuutta...

Vierailija
62/90 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 10, ja mulla on uusin Nokia Lumia. Itse olen heti tätä oppinut käyttämään,maksoi vaivaiset 280 €:3 sain kyllä puoli vuotta iskältä kinuta :D kerran suutuksissani heitin Tän lumian olohuoneen pöytää päin. No hätä, kuoret ja akku vain lähti. Itku kyllä tuli. Että apua, mitä mä nyt tein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kyllä vähän ihmettelen että niin moni älähtää tosta että "kosketusnäyttöpuhelin". Onhan niitä erilaisia. Mun oma lapsi sai mun vanhan kosketusnäyttöpuhelimen jonka hankin 2 vuotta sitten, se on kaukana nykyajan älypuhelimista. Hinta merkkaa noissakin paljon, on älypuhelimia ja "älypuhelimia". Estoja voi aina myös hankkia.

Ei se että on kosketusnäyttöpuhelin tarkoita sitä että se on suoraan tarkoitettu netissä roikkumiseen. Halvimmat kosketusnäyttöpuhelimet on ihan muuta kuin kalliimmassa päässä olevat.

Vierailija
64/90 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille kannattaa ilmoittaa, että saavat omilla rahoillaan ostaa uudet puhelimet. Ei tee sitten vahingossakaan mieli rikkoa vanhaa, jotta saisi uuden.

Vierailija
65/90 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille kannattaa ilmoittaa, että saavat omilla rahoillaan ostaa uudet puhelimet. Ei tee sitten vahingossakaan mieli rikkoa vanhaa, jotta saisi uuden.

Vierailija
66/90 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älypuhelimilla. Mä en ole mikään vanha kääkkä, mutta kyllä mä jään silti kirkkaasti toiseksi lasten tekniikantaidoille. 9 vuotiaan sentään vielä päihitän.

Mun 9 vuotiaalla on myös hyvä puhelin, mutta aion silti ostaa hänelle uuden puhelimen jouluksi. Kosketusnäytöllisen ja sellaisen missä on paljon tilaa musiikille, kuville ja videoille. En ymmärrä mitä vikaa siinä on. Vaihtavathan monet autoakin monta kertaa vuodessa ettei vain naapuri aja paremmalla autolla ja siinä sitä rahaa vasta hukkaan palaakin.

Vierailija
67/90 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni kaveri on 7v. ja puhelin edelleen ehjä.

Poika on teknisesti taitava puhelimen kanssa ja neuvoo minuakin, kun aikuiset ei osaa.

On kuulemma tiputtanut puhelimen monta kertaa, mutta ei ole mennyt rikki.

Silikoni on pehmeä suoja ja maksaa 10 euroa. Saa eri värisinä.

Myydään ainakin Gigantissa.

Vierailija
68/90 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyttäreni sai tämän hetkisen puhelimensa kakkosluokalla ja nyt seiskalla. tosin nyt jouduttiin ostaa uusi vanha oli nokia 1600 ja uusi samsung s5230 ollut jo kerran korjauksessa tuli eilen takaisin ja nyt taas uusiksi korjaukseen ei tahdo toimia tuo puhelin. Vanha toimii onneksi sen verran että voi käyttää vielä.

Vierailija
69/90 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

7v ja 10v llä on samsungin androidi kosketusnäyttö puhelimet ja 12v:llä lumia.

Vierailija
70/90 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

7v ja 10v llä on samsungin androidi kosketusnäyttö puhelimet ja 12v:llä lumia.

että 10v:n puhelin tulee toukokuussa 2v, eikä ole mennyt rikki kertaakaan. Ja ihan taskussa ilman mitään suojia kulkee.

itse en kosketusnäyttöä itselleni halua mut aika vähän on enää malleja ilman sitä.

Vierailija
71/90 |
19.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma muuttuu. Noin 10 vuotta sitten tuntui järjettömältä ajatukselta antaa lapselle kännykkä mukaan kun lähti jonnekin. Nyt tuntuu edesvastuuttomalta päästää (pienempi) lapsi minnekään ilman kännykkää.

Ei tuo mielestäni ole mitään kulutushysteriaa eikä yhdenkään lapseni älypuhelimesta pääse nettiin muuta kuin kotoa.

Siis tuolla tarkoitat tietty wlania eli et ole tilannut 3g asetuksia siihen luuriin tai liittymässä on joku esto, ym. Joo on toi sairasta, täällä Rastilassa asia on tokalla luokall ,että jos ei ole kosketusnäyttöä niin ei kaveerata...siis vittu että on sairasta toi leluilla spräädäily. Veikkaan et jos tokaluokkalaisella on esim n8 tai n9 tai iiphöne niin se on kytkyluuri, en ikinä ostaisi yli 50 egen kännyä pojalleni...Itelläni on duuniluurina n 8 ja käytän sitä navigattorina,mp kolmosena, nettiselainena, kamerana markkinoiden parhaan kuvanlaadun takia, meilailuun ym eli varsin monipuolisesti, mitä vtn järkeä siinä muuten olisi. Sitäpaitsi ainakin mulla menee kosketusnäytön käyttöliitttmään hermo välillä, jännä et se on lapsilla niin must vaikka on vittumainen välillä käyttää....No isompi ruutu mahdollistaa tietty paremmat kuvat...Siis ominaisuuksiahqn luureissa riittää ilman toucscreeniä, mm täysverinen nettiselain on jo vanha juttu mutta angry birds ei taida ilman kosketusta skulata muttei siihenkään iphonea tai n sarjalaista tarvii, se toimii halvemmissakin toucheissa, tosin ei esim noksun c5-03 mallissa

Vierailija
72/90 |
20.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla haluaa tätä ja ensi viikolla taas sitä sun tätä. Kierre on valmis. Ei kaikilla muillakaan ole, vaikka lapsesi niin väittää.

Meilläkin on teineillä vaan nokian c1. Toisilla on vaan tarvetta pröystäillä kuukausimaksetuilla älypuhemillaan, että meillä on varaa.

Niin onkin !

Vierailija
73/90 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hullua ostaa 10vuotiaalle nokia n9 tai samsung galaxsy s2 ....... Mutta kai joku halpa nokia koetus näyttö

puhelimen saa 30-80eurolla. Mutta en sosittele 300-1000€

Puhelinta. Koska kokoajan kesitään uuden laisia puhelimia

Vierailija
74/90 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hullua ostaa 10vuotiaalle nokia n9 tai samsung galaxsy s2 ....... Mutta kai joku halpa nokia koetus näyttö

puhelimen saa 30-80eurolla. Mutta en sosittele 300-1000€

Puhelinta. Koska kokoajan kesitään uuden laisia puhelimia

Vierailija
75/90 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samaa mieltä.

Vierailija
76/90 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen humannut että ylä astella ei opeteta atk ta tulevaisuudessa poikani .

Mikko sähkö insinööri

Vierailija
77/90 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vois esim. ostaa lapselleen sen joululahjaksi. Vanha puhelin voi olla vaikka varapuhelimena tai sen voi lahjoittaa jollekin sitä tarvitsevalle.

Meidän keskimmäinen lapsi, 10-vuotias hänkin, sain kosketusnäyttöpuhelimen synttärilahjaksi, maksoi 79 euroa.

Meillä tytöllä 9v. on vuoden ollut jo kosketusnäyttö ja maksan siitä 2€/kk(eli hinnaksi tuli jotain 50€) ja nyt noita saa tosi halvalla muutenkin.

Vierailija
78/90 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/matkapuhelimet/NOK203RE…

niin tämä maksoi gigantin kaupassa 39e muutama viikko sitten. Kelpasi 11-vuotiaalle hienosti.

Vierailija
79/90 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli perus Noksu jossa riittää akku puhumiseen ja iPodi touch kosketusnäytöksi ja peleihin, nettiin.... Ei lopu akku kesken päivän.

Vierailija
80/90 |
28.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästävät ihan itse siihen rahansa.

12 veen kanssa käytiin ihan tunti sitten keskustelu, kun on puol vuotta sitten ostanut itselleen Samsungin kosketusnäytön ja nyt jo vinkuu uutta. Juu-u, saa mutta ihan itse ostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi