Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan kova liikkuminen raskauden lopulla.

Vierailija
23.10.2011 |

Mulla on kolme ensimmäistä rauhottunut loppua kohti kun tila vähenee. Nyt aivan päinvastoin,tähän asti rauhallinen tyyppi on viimepäivät riehunut ihan ylivoimasen kovaa. Kun hän herää joudun nousta seisomaan ja "venyttämään" itseni mahdollisimman pitkäksi ettei se kipu olisi niin kovaa..Olen ihan itkenytkin kun sattuu niin kovaa. Yliaikaa mennään ja vauva ilmeisesti suuri?

Voiko olla vaarallista, voiko vauva potkia multa jotain rikki?(siltä tuntuu alapäässä kun se riehuu,tuntuu että se olisi ihan tossa "suulla"..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkeissään. Ja vihlontoja, painamista alhaalla, sekä kylkiluut olleet ylhäällä kovilla. Tosiaan olen monesti joutunut "venyttelemään" että mahtuu liikkumaan. Itkua ei ole kyllä koskaan kivusta tullut, että siihen en osaa ottaa kantaa.

Täytyy vaan sanoa, että vauhtia ja virtaa on edelleen ;)

Vierailija
2/2 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erittäin harvinaista, että lapsi voisi rikkoa sulta jotain, vaikka teoriassa on mahdollista sekin, että kohdusta käsin voisi potkuilla esim. murtaa äidin kylkiluita. Muista rikkomisvaihtoehdoista en ole kuullut.

Mutta oikeasti, itselläni esikoinen oli tuollainen, ja tsiisus mikä vauhti sillä onkin! Edelleen, kuusi vuotta myöhemminkin. Tässä vaiheessa ei enää muistakaan sitä, kuinka kipeää se mahassa myllerrys teki - toivoisi vain, että sen "vauvan" voisi joskus tunkea takaisin kohtuun, jotta ainakin tietäisi, missä se on, etenkin silloin, kun kiertelee naapureiden ovella etsimässä lasta, joka meni alunperin ulos leikkimään kavereiden kanssa. Onneksi naapurusto on sellainen, että naapurit kyllä pitävät myös mun lapsestani hyvää huolta siihen asti, että löydän sen :) ja toisaalta lähettävät lapsen kotiin viimeistään klo 17 tai 18.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi