Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi blondit ruskettuvat parhaiten?

Vierailija
23.07.2011 |

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ja ihan vitivalkoista suomalaista laatua.

Vierailija
22/37 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rusketun helposti. Isäni on tummaverinen ja äitini aito suomalainen vaaleaverikkö (kaikkialta). Minulla on vitivalkoiset hiukset, mutta kulmakarvat ja ripset ovat lähes mustat :D. Ja tosiaan rusketun helposti. Yritän välttää ruskettumasta, jotten näytä Donatellalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ne on melkein kaikki oikeasti tummatukkaisia eli tummaihoisia =)

Vierailija
24/37 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että iho ruskettuu mutta hikset vaalenevat, tavallaan siis kontrasti tuplaantuu. Tummahiuksisilla taas hiukset eivät ainakaan huomattavasti vaalene, ovat aina "tummahiuksisia" iho vaan ruskettuu. Lisäksi vaaleilla on usein siniset silmät, ja ruskettunu iho korostaa sinisiä silmiä ja ne taas sitä rusketusta, tätä ei tapahtu ruskeasilmäisillä.

Vierailija
25/37 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

värjännyt. Rusketun todella helposti ts. vaikka valkoiset hiukset mulla on tosi paljon pikmenttiä ihossa. Kulmakarvatkin olisivat ihan valkoiset ainakin kesällä, mutta niihin laitan kestoväriä.

Vierailija
26/37 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

blondeja oikeasti ON erilaisia. Itse olen ihan vaalea, mutta tukanväri on aidosti sellainen "läpinäkyvä", ihan väritön. Ei siis mikään eloveenakeltainen tai valkoinen.

Rusketun, en varmastikaan enempää kun keskiverto tummempi. Mutta kyllähän se rusketus näkyy tosi hyvin. Ja mun on pakko joko pikkuhiljaa ottaa sitä aurinkoa keväästä asti tai sitten käyttää hulluna aurinkorasvaa kesällä jos mennään jonnekin ulkotapahtumaan. Siis etten palaisi. Nyt kun sitä aurinkoa olen vähitellen lisäten ottanut tarkoituksella niin enpä ole palanut.

Kuulostaa hiukan asenteellisilta nuo ilkeät kommentit. Voihan sitä ottaa ja blondata tukkansa kun niin harmittaa jos jollain blondilla rusketus oikeasti näkyy..

Vierailija
27/37 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun makaa tummien miesten kanssa :)

Vierailija
28/37 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun makaa tummien miesten kanssa :)

Vierailija
29/37 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö blondi hiuksistaan mutta kulmat ja ripset tummat. Viikon Välimeren loman jälkeen ruskea kuin papu, äiti ja isä punaisia kuin ravut.. (Äiti tumma, isä vaalea)

Vierailija
30/37 |
23.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset Tuksun tyyliset tytöt...

Vierailija
31/37 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondeilla rusketus on kaunista.

Rusketusta voi edistää myös rusketuspillereillä

http://hyvinvointishop.com/

Vierailija
32/37 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja tummia kulmia...ovat kyllä tekoblondeja ne! Tai maantien värisiä.

Blondit värjää usein kulmakarvansa tummemmiksi...

Vierailija
33/37 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten aiemmin joku kirjoitti, täällä kanssa "vaaleahko maantie" hiuksissa jonka aurinko (viikko pari riittää) muuttaa blondiksi, ja samoin tuo talven "juurikasvu" tuttu (en värjää koskaa hiuksia, pyrin kanssa käymään myös talvella auringossa)

Iho vaalea, mutta ruskettuu helposti, en KOSKAAN ole palanut, toki käytän aurinkorasvaa jos olen,pidempään auringossa/rantalomalla. Mutta noin esimerkkinä teen käytännössä päivittäin ulkona n. 1h lenkin, enkä laita Suomessa rasvaa "lenkille", vaan jos tuon jälkeen olen ulkosalla.

Geeneissä tämä on, samaa myös mummolla, tädillä ja äidillä, pari serkkua joilla n. sama hiusten väri, mutta he palavat (eivät koskaan rusketu) hiukset vaalenee samalla lailla. Varmaan ne toisen puolen geenit vaikuttaa heillä...

Vierailija
34/37 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen lisää, kulmat ja ripset tummahkot, mutta seassa vaaleaa ja varsinkin kulmia aurinko blondaa myös. Siksi väriään kulmia ja ripeästi käytössä.

Vierailija
35/37 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusketuksenhan voi hankkia vaikka itseruskettavilla pillereillä ilman aurinkoa

http://hyvinvointishop.com/

Vierailija
36/37 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö blondeille aurinkopuuteri?